روایت دوست آرمان علی وردی از نحوه شکنجه و شهادت او + ویدیو

روایت دوست آرمان علی وردی از نحوه شکنجه و شهادت او + ویدیو

شنبه شب در جریان برنامه جهان آرا از شبکه افق، یکی از دوستان شهید آرمان علی وردی، طلبه بسیجی که به تازگی در شهرک اکباتان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان باخت، ماجرای کشته شدن او را روایت کرد.

سید هادی حسینی، دوست آرمان علی وردی در این برنامه ادعا می‌کند که او بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی و تنها با یک کوله پشتی که کتاب های حوزوی در آن بود به شهرک اکباتان رفت.

ماجرای کشته شدن آرمانی علی وردی از زبان یکی از دوستانش

او در بخشی از صحبت هایش می‌گوید آرمان و دوستانش با دیدن جمعیت چند گروه می‌شوند و آرمان که به گمان خودش تجهیزات و لباس خاصی نداشت می‌خواست از کنار جمعیت یکی از بلوک ها عبور کند که شناسایی شد. او ادامه می‌دهد:

تیم هایی در آنجا حضور داشتند که چهره ها را شناسایی می‌کردند و چهره آرمان از قبل در ذهنشان بود. آرمان به هوای اینکه یک شهروند عادی است و کسی با او کاری ندارد می‌خواست از آنجا عبور کند که او را می‌گیرند و در چند مرحله او را می‌زنند و از او اعتراف می‌گیرند که اهل کجاست و کد امنیتی‌ یا کد بسیجش چیست.

ماجرای کشته شدن آرمانی علی وردی از زبان یکی از دوستانش

دوست آرمان علی وردی در ادامه ادعا می‌کند که بار اول با آجر به سر او می‌زنند و با چاقو صورتش را می‌برند و بعد کوله پشتی آرمان را که کتاب های حوزه و عمامه در آن بوده را پیدا می‌کنند و وقتی مطمئن می‌شوند طلبه است شدیدتر او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. او می‌گوید:

آرمان را چند بلوک روی زمین کشیدند، موهایش را کشیدند و سرش را به جدول زدند. با چاقو به ران پایش زده بودند که اول پاهایش را از کار بیندازند. زخم های زیادی روی بدن، صورت و سر آرمان بود.

سید هادی حسینی همچنین در جریان برنامه تلویزیونی جهان آرا می‌گوید ضرباتی که به او زدند آنقدر شدید بود که حتی انگشترش هم خرد شده بود.

ماجرای کشته شدن آرمانی علی وردی از زبان یکی از دوستانش

آرمان علی وردی طلبه بسیجی ۲۱ ساله ای بود که ۴ آبان ۱۴۰۱ همزمان با چهلم مهسا امینی دختر سقزی که پس از دستگیری توسط گشت ارشاد جان باخت، در تجمعات شهرک اکباتان تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان باخت. تا کنون پنج نفر در ارتباط با این حادثه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

روایت ها از جان باختن طلبه بسیجی «آرمان علی وردی» و دستگیری عوامل شهادت او

ماجرای تغییر نام «شهرک اکباتان» به «شهید آرمان» چیست؟ + ویدیو

دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • محمد آبان ۱۶, ۱۴۰۱

    من با وحشی گری و خشونت مخالفم چه از طرف مردم به نردم چه از طرف مردم به نیروهای سرکوب و چه از طرف نیروها بر مردم ، این وسط کسایی مقصر عستن که مردم رو به دو دسته تقسیم کردن و دو دستگی به وجود آوردن این وسط چیزی که مشخصه اینه که قطعا مردم پیروز میشن نه حکومت و نه اغتشاش گر و جدایی طلب و تروریست و خرابکار و موج سوار هیچ مدوم راهی به جایی نمیبرن

  • FAR آبان ۱۷, ۱۴۰۱

    شانس آورد که گیر من نیفتاد
    من تیکه تیکش میکردم این بسیجی های اوباش ساندیسی رو
    وقتی نسبت به مردم رحم و مروتی ندارن و عین سگ گاز میگیرن باید همینجوری ضجر کش بشن و به درک واصل بشن

    • X اسفند ۱۷, ۱۴۰۱

      منظورم باتو بود اشتباهی برا محمد رفت

    • X اسفند ۱۸, ۱۴۰۱

      شما ثابت کدید که تروریست هستید