۱۰ ستاره هالیوود که بعد از وقفه ای طولانی به عرصه بازیگری بازگشتند

۱۰ ستاره هالیوود که بعد از وقفه ای طولانی به عرصه بازیگری بازگشتند

داشتن یک بازگشت موفق بعد از وقفه ای طولانی می تواند در هر شغلی دشوار باشد، به ویژه در صنعت سینما. اما دوری موقت برخی بازیگران از کانون توجه، تأثیر منفی ای بر شهرت آن ها نداشته است. در حقیقت، آن ها توانستند بعد از چندین سال بازگشتی مهیج داشته باشند.

لیندزی لوهان

ایندزی لوهان بازیگری را از کودکی آغاز کرد و با بازی در نقش دو خواهر دوقلو در فیلم «دام والدین» (The Parent Trap) به شهرت رسید. بعد از حضور در چند فیلم موفق دیگر، درگیر مشکلاتی شد و طی یک دهه ی گذشته برای مدتی طولانی از هالیوود فاصله گرفت. او در سال ۲۰۰۹ در فیلم «درد زایمان» (Labor Pains) و در سال ۲۰۱۳ در فیلم «دره های عمیق» (The Canyons) با یک نقش ظاهر شد اما این فیلم ها نظر منتقدان را به خود جلب نکردند. بعد از یک دوری دوباره از کانون توجه و داشتن تنها چند حضور کوتاه در فیلم های مختلف، او بالاخره در سال ۲۰۲۲ با فیلم «عاشقی در کریسمس» (Falling for Christmas) به عرصه ی بازیگری بازگشت، فیلمی که از تهیه کنندگان آن نیز هست.

ادی مورفی

ادی مورفی بعد از دریافت چند جایزه ی بدترین بازیگر از فعالیت در سینما ناامید شد و بعد از بازی در فیلم «هزار کلمه» (A Thousand Words)، در دهه ی ۲۰۱۰ تصمیم گرفت کار بازیگری را برای مدتی کنار بگذارد. او در سال ۲۰۱۶ با نقش اصلی فیلم «آقای چرچ» (Mr. Church) به سینما بازگشت، اما بار دیگر برای مدتی که چندین سال به طول انجامید، از بازیگری کناره گرفت. او بالاخره در سال ۲۰۲۱ به ژانری بازگشت که با آن شهرت رسید و در فیلم «سفر به آمریکا» (Coming 2 America) بازی کرد.

کامرون دیاز

بعد از بازی در فیلم «آنی» (Annie) در سال ۲۰۱۴، کامرون دیاز رفته رفته تمرکز خود را به سوی کارآفرینی برد. گرچه بسیاری از مخاطبان سینما تصور می کردند دیگر هرگز بازیگری او را نخواهند دید، اما دیاز به زودی با فیلم «بازگشت به عملیات» (Back in Action) به سینما بازخواهد گشت. کار ساخت این اکشن – کمدی از اواخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

توبی مگوایر

بعد از نقش اصلی اش در فیلم زندگینامه ای «قربانی پیاده» (Pawn Sacrifice)، توبی مگوایر به مدت ۷ سال بازیگری را کنار گذاشت و در این مدت به کار تهیه کنندگی و صداپیشگی مشغول بود. در سال ۲۰۲۱، او حضوری کوتاه در نقش معروف و ماندگارش، مرد عنکبوتی داشت و در سال ۲۰۲۲ هم در فیلم «بابیلون» (Babylon) حضور خواهد داشت.

مگ رایان

آخرین فیلم مگ رایان در سال ۲۰۱۵ بود که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشت. او در سال ۲۰۲۳ در نقش اصلی دیگری در فیلم «چیزی که بعداً رخ می دهد» (What Happens Later) به عرصه ی بازیگری بازخواهد گشت. کارگردانی این اثر نیز با او است.

دنیل دی – لوئیس

بعد از بازی در فیلم «لینکن» (Lincoln) در سال ۲۰۱۲، دنیل دی – لوئیس احساس می کرد که نقش دیگری به همان اهمیت پیدا نخواهد نکرد. اما ۵ سال بعد، او تصمیم گرفت نقش اصلی فیلم «رشته خیال» (Phantom Thread) را برعهده گیرد. اینطور که به نظر می رسد او بعد از نقش آفرینی اش که در سال ۲۰۱۷، بار دیگر از بازیگری کناره گرفته و در حال حاضر پروژه ی جدیدی در دست انجام ندارد.

تیلور لاتنر

بعد از بازی در یک فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی «ملکه های جیغ» (Scream Queens)، تیلور لاتنر از سال ۲۰۱۶ دیگر فعالیتی در عرصه ی بازیگری نداشت، تا سال ۲۰۲۲ که تصمیم گرفت با فیلم کمدی «تیم خانگی» (Home Team) به کار بازیگری بازگردد.

۸- آنجلینا جولی

بعد از بازی در فیلم «کنار دریا» (By the Sea) و کارگردانی آن، آنجلینا جولی ۴ سال از سینما کناره گرفت. او در سال ۲۰۱۹ با نقش معروف و به یادماندنی اش در فیلم «مالفیسنت: بانوی اهریمنی» (Maleficent: Mistress of Evil) به عرصه ی بازیگری بازگشت و از آن زمان در چندین پروژه ی دیگر نیز حضور داشته است.

کول اسپراوس

کول اسپراوس بعد از موفقیت عظیم فیلم «زندگی سوئیت» (The Suite Life) برای تحصیل در دانشگاه، مدتی از بازیگری کناره گرفت. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۲۰۱۵، اسپراوس در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت با سریال «ریوردیل» (Riverdale) به کار بازیگری بازگردد و از آن زمان بازیگر یکی از نقش های اصلی این سریال بوده است.

جورج کلونی

بعد از بازی در فیلم «هیولای پول» (Money Monster)، جورج کلونی چند سالی از بازیگری کناره گرفت. با این حال، در سال ۲۰۲۰ با نقش اصلی فیلم «آسمان نیمه شب» (Midnight Sky) به سینما بازگشت. او امسال نیز در فیلم «بلیت بهشت» (Ticket to Paradise فیلم) حضور داشته است.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود