۱۰ ستاره هالیوود که نمی دانستید بازیگری را از کودکی آغاز کردند

۱۰ ستاره هالیوود که نمی دانستید بازیگری را از کودکی آغاز کردند

ستاره های محبوب ما گاهی در دهه ی ۳۰ یا ۴۰ زندگی شان آن نقشی را می گیرند که آن ها را به شهرت و محبوبیت می رساند. گاهی بازیگر به قدری در آن نقش می نشیند که انگار برای بازی کردن این نقش به دنیا آمده است. با این حال، بیشتر اوقات بازیگرها مسیر طولانی ای را تا رسیدن به آن نقش طی کرده اند. ستاره هایی که می خواهیم از آن ها صحبت کنیم هم بازیگری را از کودکی آغاز کردند.

ماییم بیالیک

ماییم بیالیک در سریال محبوب «نظریه بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) نقش ایمی را ایفا کرد. با این حال، این اولین سریال کمدی موقعیتی نبود که بیالیک در آن نقش آفرینی کرد. دو دهه پیش از آن، او نقش اصلی یک سریال محبوب به نام Blossom را بازی کرده بود.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون پیش از بازی در نقش اصلی فیلم به یادماندنی «قانونا بلوند» (Legally Blonde) در دهه ی ۲۰۰۰، ده سالی بود که بازیگری را شروع کرده بود. همه چیز از سال ۱۹۹۱ با نقش یک نوجوان در فیلم «مردی در ماه» (The Man in the Moon) آغاز شد.

نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس سال ها پیش از بازی در نقش بارنی در سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother)، حرفه ی بازیگری را در ۱۵ سالگی با فیلم «قلب کلارا» (Clara’s Heart) آغاز کرده بود.

جان گالکی

جان گالکی که در سریال «نظریه بیگ بنگ» نقش لئونارد را برعهده داشت، بازیگری را با ایفای نقشی در فیلم «تعطیلات کریسمس نشنال لمپون» (National Lampoon’s Christmas Vacation) شروع کرد. او در این فیلم نقش پسر شخصیت اصلی را برعهده داست.

کاترین هایگل

کاترین هایگل که در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده، حرفه ی بازیگری را در سال ۱۹۹۴ با بازی در نقش یک نوجوان در فیلم «پدر قهرمان من» (My Father the Hero) آغاز کرد. او در آن زمان تنها ۱۶ سال داشت.

الایجا وود

الایجا وود بیشتر با نقش فرودو در مجموعه فیلم «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) شناخته می شود. با این حال، این اولین فیلم بزرگ هالیوودی او نبود. او سال ها پیش از آن، زمانی که تنها ۱۳ سال داشت، در فیلم North بازی کرده بود.

خواکین فینیکس

خواکین فینیکس با بازی در فیلم هایی از ژانرهای مختلف مثل «گلادیاتور» (Gladiator) و «او» (Her) ، خود را به عنوان بازیگری استثنایی به اثبات رساند. و اخیراً نیز بازی اش در فیلم «جوکر» (Joker) بار دیگر محبوبیتش را افزایش داد. با این حال، او حتی زمانی که جوان تر و کم تجربه تر بود هم در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی می کرد. برای مثال، زمانی که تنها ۸ سال داشت در سریال Murder, She Wrote بازی کرد.

جودی فاستر

جودی فاستر اولین بار در سال ۱۹۶۹ در سن ۷ سالگی، با سریال «زن گرفتن پدر ادی» (The Courtship of Eddie’s Father) جلوی دوربین رفت. بازی خوبش در این سریال و دیگر سریال ها، سنگ بنای حرفه ی بازیگری اش شد و او را به نقش اصلی فیلم ماندگار «سکوت بره ها» (The Silence of the Lambs) رساند.

میشل ویلیامز

سال ها پیش از بازی در بسیاری از نقش های اصلی هالیوود، مثل فیلم «جزیره شاتر» (Shutter Island) که در آن با لئوناردو دیکاپریو همبازی بود، یا فیلم «ونوم» (Venom) که در آن نقش زن مورد علاقه ی شخصیت تام هاردی را ایفا کرد، میشل ویلیامز توانسته بود نقش کوچکی در سریال «بی واچ» (Baywatch) بازی کند.

لارنس فیشبرن

لارنس فیشبرن یکی دیگر از بازیگرانی است که کار خود را از سن کم آغاز کردند. او پیش از بازی در نقش اول فیلم های مختلف هالیوود، در سریال «یک زندگی برای زندگی کردن» (One Life to Live) بازی کرده بود. او در آن زمان تنها ۱۱ سال داشت.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • چراا آبان ۱۹, ۱۴۰۱

    بسم تعالی
    سلام
    پس لوگان لرمن چی؟