۷ زن مشهور هالیوود که بیشتر با مردان کوچک تر از خود رابطه عاشقانه داشته اند

۷ زن مشهور هالیوود که بیشتر با مردان کوچک تر از خود رابطه عاشقانه داشته اند

بر اساس یک پژوهش، زنانی که با مردان کوچک تر از خود وارد رابطه عاشقانه می شوند، در رابطه ی خود شادترند. بعضی زنان مشهور هالیوود هم بیشتر با مردان کوچک تر از خود در رابطه عاشقانه بوده اند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در سال ۲۰۰۳ با جاستین تیمبرلیک وارد رابطه عاشقانه ای شد که ۴ سال به طول انجامید. او در آن زمان درباره ی اختلاف سنی ۹ ساله اش با تیمبرلیک گفت: «این اولین بار در تاریخ روابط انسانی نیست که آدم ها به خاطر آن کسی که هستند، نه سنی که دارند، جذب یکدیگر می شوند.»

دیاز در سال ۲۰۱۰ با الکس رودریگز که تقریباً ۳ سال از او کوچک تر بود، وارد رابطه عاشقانه شد. این رابطه در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید.

دیاز در سال ۲۰۱۴ با موزیسینی به نام بنجی مدن که ۶ سال و نیم از او کوچک تر است، وارد رابطه عاشقانه شد. این زوج در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۲۰ صاحب یک دختر شدند. دیاز اذعان کرده تا پیش از این به ازدواج فکر نکرده بود، اما آشنایی با مدن همه چیز را برای او تغییر داد. او در اینباره گفته: «این بزرگ ترین کاری است که در دهه ی ۴۰ زندگی ام انجام داده ام و به طرق مختلفی فکرم را باز کرد.»

دمی مور

دمی مور در سال ۲۰۱۱ به زندگی مشترک ۶ ساله اش با اشتون کوچر که ۱۶ سال از او کوچک تر بود، پایان داد.

او ۲ سال بعد با موزیسینی به نام شان فرایدی وارد رابطه عاشقانه شد. آن ها ۲۴ سال با یکدیگر اختلاف سنی داشتند و فرایدی تنها ۲ سال از بزرگ ترین دختر مور، رومر بزرگ تر بود.

مور در مارس ۲۰۲۲ با شریک عاطفی جدیدش، دنیل هام دیده شده است، آشپز و رستوران دار سوئیسی که ۱۳ سال از مور کوچک تر است.

جنیفر لوپز

اولین ازدواج جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۷ بود که تنها ۱۱ ماه به طول انجامید. همسر اولش بازیگر و تهیه کننده ای به نام اوجانی نوآ بود که تقریباً ۵ سال از لوپز کوچک تر بود.

لوپز در سال ۲۰۱۹ با الکس رودریگز، بازیکن سابق بیسبال، وارد رابطه عاشقانه شد که ۶ سال از او کوچک تر بود. این زوج در آوریل ۲۰۲۱ از جدایی خود خبر دادند.

یک ماه بعد، لوپز با نامزد قبلی خود، بن افلک که ۳ سال از او کوچک تر است، بار دیگر وارد رابطه عاشقانه شد. این زوج مشهور در ژوئیه ۲۰۲۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

کیت بکینسیل

در سال ۲۰۱۵ اعلام شد کیت بکینسیل و همسرش بعد از ۹ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. او از آن زمان با چندین مرد کوچک تر از خود وارد رابطه عاشقانه شده است.

بکینسیل مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۷ با استندآپ کمدینی به نام مت رایف که ۲۲ سال از او کوچک تر بود، رابطه عاشقانه داشت. بعد از آن با کمدینی به نام جک وایتهال که ۱۵ سال از او کوچک تر بود، وارد رابطه عاشقانه شد. از ژانویه تا آوریل ۲۰۱۹ نیز با پیت دیویدسون، کمدین و بازیگر، که ۲۱ سال از او کوچک تر بود، در رابطه عاشقانه بود.

بکینسیل در ژانویه ۲۰۲۰ با موزیسینی به نام گودی گریس که ۲۴ سال از او کوچک تر بود، وارد رابطه عاشقانه شد. این رابطه ۱۰ ماهی به طول انجامید.

ماریا کری

ماریا کری در سال ۲۰۰۵ با بازیگر و مدلی به نام کریستین مانزن وارد رابطه عاشقانه شد. این زوج که سر صحنه ی ضبط یکی از موزیک ویدئوهای کری باهم آشنا شده بودند، ۷ سال با یکدیگر اختلاف سنی داشتند.

کری سپس با نیک کانن، کمدین و مجری تلویزیون که ۱۰ سال از او کوچک تر بود، ازدواج کرد. این زوج صاحب ۲ فرزند شدند و بعد از ۶ سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند.

اینطور که گفته می شود کری در سال ۲۰۱۶ با رقصنده ای به نام برایان تاناکا که او نیز از کری کوچک است، وارد رابطه عاشقانه شد. رابطه ی آن ها یک سال بعد تأیید شد و علیرغم اختلاف سنی ۱۳ ساله ی آن ها، کماکان ادامه دارد. منبعی نزدیک به این زوج در سال ۲۰۲۱ به رسانه ها اعلام کرد کری از رابطه ی خود واقعاً راضی است و او و تاناکا اوقات خوشی در کنار یکدیگر دارند.

کورتنی کاکس

کورتنی کاکس در سال ۱۹۹۹ با بازیگری به نام دیوید آرکت که ۷ سال از او کوچک تر بود، ازدواج کرد. این زوج صاحب یک دختر شدند و در سال ۲۰۱۰ از جدایی خود خبر دادند.

کاکس در سال ۲۰۱۳ با همبازی خود، برایان ون هولت که ۵ سال از او کوچک تر بود، وارد رابطه عاشقانه شد. این رابطه کمتر از یک سال دوام آورد.

کاکس همان سال با خواننده ای به نام جانی مک دید که ۱۲ سال از او کوچک تر است، وارد رابطه عاشقانه شد. آن ها توسط اد شیران، خواننده ی مشهور انگلیسی به هم معرفی شدند و حالا ۲ سال است که با یکدیگر در رابطه هستند.

مدونا

همسر اول مدونا، شان پن بود که ۲ سال از او کوچک تر بود. ازدواج دوم مدونا با گای ریچی، کارگردان مشهور بود که ۱۰ سال از او کوچک تر بود. این زوج در سال ۲۰۰۸ از یکدیگر جدا شدند.

مدونا در سال ۲۰۱۸ با رقصنده ای به نام اهلمالیک ویلیامز که ۳۵ سال از او کوچک تر بود، وارد رابطه عاشقانه شد. آن ها در سال ۲۰۲۲ بعد از نزدیک به ۴ سال راه خود را از یکدیگر جدا کردند. اما اینطور که گفته می شود دلیل جدایی آن ها اختلاف سنی زیادشان نبود.

چند ماه بعد از این جدایی، گفته شد که مدونای ۶۴ ساله با مدل ۲۳ ساله ای به نام اندرو دارنل وارد رابطه عاشقانه شده است. منبعی نزدیک به مدونا به رسانه ها اعلام کرد که مدونا اجازه نمی دهد اختلاف سنی تقریباً ۴۰ ساله های آن ها اذیتش کند. به گفته ی این منبع، مدونا هرگز اجازه نمی دهد سنش بر تصمیمش درباره ی اینکه با چه کسی وارد رابطه عاشقانه شود و با چه کسی نه، تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

چرا بعضی مردان به زنان بزرگ ‎تر از خودشان تمایل دارند؟

بهترین اختلاف سنی میان زوجین برای ماندگاری رابطه عاطفی چقدر است؟

زوج های سلبریتی با اختلاف سنی بیشتر از ۳۰ سال

سلبریتی های هالیوودی که شریک زندگی شان نصف آن ها سن دارد

بازیگران ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسر خود دارند

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود