خرید بیسیم واکی تاکی بجای موبایل

خرید بیسیم واکی تاکی بجای موبایل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیسیم واکی تاکی ، Walkie Talkie یک رادیو دوطرفه قابل حمل دستی میباشد که حتی پس از ظهور تلفن های همراه همچنان محبوب هستند. بیسیم واکی تاکی دارای قابلیت فرستنده و گیرنده برای ارسال و دریافت امواج رادیویی میباشد. این دستگاه ها برای برقراری ارتباط بی سیم در یک بازه باند فرکانسی مشخص به امواج رادیویی متکی هستند.

کاربرد و استفاده از واکی تاکی

با توجه به آنکه افراد گوناگون برای کاربردهای متفاوتی از بیسیم واکی تاکی استفاده مینمایند، انواع بیسیم واکی تاکی مجاز با برندهای موتوکام MOTOCOM ، طنین Tanin ، صبا SABA ، کاوش KAVOSH ، تی بی ال پی دی TB LPD ، استارکام STARCOM و … در مدلهای مختلف با امکانات و آپشن های گوناگون با مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش و کلیه لوازم جانبی با قیمت اقتصادی بصرفه و کیفیت بالا در Ott بزرگترین مرکز خرید و فروش بیسیم واکی تاکی عرضه میگردد.

بیسیم واکی تاکی مجاز به طور گسترده برای ارتباط بین پرسنل اداری و اجرایی کلیه سازمان ها، ادارات و شرکت ها، مراکز خدماتی، آتش نشانی، کارخانجات، انبارها، پروژه های عمرانی و ساختمانی، حمل و نقل، آفرود و طبیعت گردی و … که نیاز به ارتباط آنی و گروهی است استفاده میگردد.

واکی تاکی چگونه ارتباط برقرار می کند؟

هنگامی که با دستگاه واکی تاکی صحبت می کنید، صدای شما توسط یک میکروفون دریافت می شود، روی یک فرکانس رادیویی کدگذاری گردیده و سپس توسط آنتن مخابره می شود و یک دستگاه واکی تاکی دیگر می تواند انتقال را با آنتن خود دریافت کند و صدای شما را از روی سیگنال رادیویی رمزگشایی کند و به یک بلندگو برای پخش صدا ارسال کند.

آیا می توان از واکی تاکی به جای تلفن استفاده کرد؟

یکی از ویژگی های قابل توجه استفاده از بیسیم واکی تاکی برقراری تماس رایگان میباشد که موجب شده هزینه ها کاهش یابند. بیسیم های واکی تاکی مجاز برای ارسال سیگنال نیازی به هیچ گونه تجهیزات مخابراتی از قبیل: دکل، سانترال و … ندارند و بصورت مستقل کار می کند و امواج رادیویی به سادگی از بیسیم واکی تاکی به بیسیم واکی تاکی دیگر منتقل میشوند.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی

انواع بیسیم واکی تاکی دارای طراحی های جذاب و ویژگی های متنوعی هستند در ادامه به بررسی ویژگی های مختلف بهترین بیسیم های واکی تاکی مجاز خواهیم پرداخت …

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 ، از بیسیم های پرفروش و پرطرفدار میباشد که دارای مجوز از سازمان تنظیم و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. این مدل از برند موتوکام MOTOCOM دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر و قابلیت شارژ باتری با Port USB Android ، پاوربانک و فندکی خودرو و … میباشد. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC444 با بدنه ای در ابعاد ۱۱۵*۶۰ میلیمتر به ضخامت ۳۰ میلیمتر و با وزن ۱۷۵ گرم طراحی شده است.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 با طراحی زیبا و خوش دست با مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش محبوبیت ویژه ای میان کاربران دارد. ویژگی های این بیسیم واکی تاکی از قبیل: دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر و قابلیت شارژ باتری بصورت مجزا با Port USB Android میتوان باتری این مدل از برند موتوکام MOTOCOM را بدون دخالت دستگاه شارژ نمود. MC555 با بدنه ای در ابعاد ۱۱۴*۵۹ میلیمتر و ضخامت ۳۳ میلیمتر طراحی شده و دارای آنتن سخت به ارتفاع ۸۵ میلیمتر و وزن ۱۸۰ گرم با قیمتی مناسب در Ott عرضه شده است.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 با مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. این بیسیم واکی تاکی محبوب اقتصادی دارای چهار رنگ بندی متنوع قرمز، نارنجی، سبز و زرد میباشد و دارای ویژگی هایی از قبیل: دارای ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF ، مجهز به باتری لیتیومیLI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر میباشد که از طریق پایه شارژر و امکان شارژ با کابل Port USB Android نیز شارژ میگردد. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC666 با بدنه ای در ابعاد ۱۱۰*۵۰ میلیمتر و با ضخامت ۳۵ میلیمتر، آنتن (سخت) به ارتفاع ۱۱۵ میلیمتر و وزن ۱۸۰ گرم عرضه گردیده است.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP-23

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد و برای کاربرانی که بدنبال بیسیم واکی تاکی صفحه نمایش دار هستند گزینه مناسبی برای خرید میباشد.این مدل از بیسیم واکی تاکی طنین Tanin دارای صفحه نمایش LED بصورت Seven Segment ، دارای ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF و سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود میباشد. باتری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin یک باتری لیتیوم یونی LI-ion با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپری است که با توجه به مشخصات فنی و فیزیکی این بیسیم واکی تاکی عملکرد بسیار مناسبی دارد و قابلیت شارژ با Port USB ، فندکی خودرو و پاوربانک و … را دارد. بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP23 در ابعاد ۹۰*۶۱ میلیمتر و به ضخامت ۳۳ میلیمتر، دارای آنتن به ارتفاع ۹۰ میلیمتر و وزن بهمراه باتری ۱۳۳ گرم میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP-900

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900 با افتخار ساخت ایران و یکی از محبوب ترین مدل های برند طنین Tanin میباشد که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. این مدل از بیسیم واکی تاکی مجاز دارای ویژگی ها و مشخصات فنی و فیزیکی قابل توجهی از قبیل: دارای ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF ، دارای صفحه نمایش LCD و همچنین باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر میباشد. بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل GP900 در ابعاد ۹۸*۵۵ میلیمتر و به ضخامت ۳۰ میلیمتر و وزن بهمراه باطری ۱۹۰ گرم در Ott عرضه میگردد.

خرید بیسیم واکی تاکی

در فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی Ott شما می توانید بیسیم واکی تاکی دلخواه خود را بسته به سلیقه و کارایی مورد نظر خود انتخاب نمایید. بهترین بیسیم های واکی تاکی در برند و مدل های متنوع با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میگردد.

برای خرید بیسیم واکی تاکی مجاز مناسب علاوه بر داشتن آگاهی از مشخصات فنی و فیزیکی مورد نیاز باید مقایسه ای بین انواع بیسیم واکی تاکی انجام شود. میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر، خرید، تعمیرات و لوازم جانبی، مشاوره با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott و قیمت انواع بیسیم واکی تاکی مجاز با ما تماس حاصل فرمایید یا از وبسایت ما به آدرس زیر بازدید نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott.ir

دیجیاتو
بدون نظر

ورود