راز موفقیت پیت دیویدسون در ارتباط با زنان زیبا فاش شد

راز موفقیت پیت دیویدسون در ارتباط با زنان زیبا فاش شد

پیت دیویدسون به لطف برنامه «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) به شهرت رسید. جی فاروا، یکی از بازیگرانی که با پیت نیز دوست است در برنامه جس کاگل شرکت کرد که از او در مورد راز موفقیت پیت در ارتباط با زنان زیبا پرسید.

دیویدسون با زنان بسیار زیبایی ملاقات کرده است

پیت دیویدسون کیست؟

دیویدسون از زمانی که در «پخش زنده شنبه شب» ظاهر شد، با آریانا گرانده، کیت بکینسیل، مارگارت کوالی، فیبی داینور و کیم کارداشیان رابطه داشته است. جی فاروا گفت: «من پیت را می ستایم، چیزی در ذاتش دارد.»

همه چیز در مورد آسیب پذیر بودن است

پیت دیویدسون کیست؟

او گفت که راز پیت بخشندگی است. جی ادامه داد: «فکر می‌کنم پیت فقط یک دوست بامزه است. او دوست داشتنی است. او آسیب‌پذیر است.»

پیت دیویدسون کیست؟

کیم کارداشیان پیش از این توضیح داد که وقتی آنها در صحنه فیلمبرداری «پخش زنده شنبه شب» روی طرحی که کیم کارداشیان در آن نقش یاسمین از علاءالدین را بازی می کرد کار می کردند، انرژی ای را احساس کرد و پس از آن برای دریافت شماره دیویدسون با عوامل نمایش تماس گرفت. او گفت: «من حتی به این فکر نمی کردم که اوه خدای من، قرار است با او رابطه داشته باشم. من فقط داشتم به او فکر می کردم… من در مورد انرژی ای که از پیوند شیمیایی دو نفر اتفاق می افتد شنیده بودم. فقط می خواستم با او ارتباط برقرار کنم.»

پیت دیویدسون کیست؟

آنها چند ماه با رابطه داشتن و ظاهراً به دلیل مشغله هایشان این رابطه را دوستانه به پایان رساندند. چراکه پیت از «پخش زنده شنبه شب» جداش ده بود تا به حرفه بازیگری خود ادامه دهد و کیم هم مشغول کارهای مربوط به برند خود بود.

بیوگرافی پیت دیویدسون

پیت دیویدسون کیست؟

پیتر مایکل دیویدسون متولد ۱۶ نوامبر ۱۹۹۳است. او به مدت هشت فصل، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲، یکی از بازیگران سریال کمدی «زنده شنبه شب» (SNL) بود.

پدر دیویدسون، اسکات متیو دیویدسون، یک آتش نشان نیویورکی بود که در سال ۲۰۰۱ در مرکز تجارت جهانی در جریان حملات ۱۱ سپتامبر جان باخت. او کار خود را در اوایل دهه ۲۰۱۰ با نقش‌های مهمان کوچک آغاز کرد. اما خیلی زود با فیلم‌های کمدی خودش به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

سلبریتی هایی که با همسر شریک زندگی قبلی خود دوست هستند

زوج های سلبریتی با اختلاف سنی بیشتر از ۳۰ سال

بدون نظر

ورود