اولین تریلر سریال «۱۹۲۳»؛ اسپین آف جدید سریال Yellowstone + ویدیو

اولین تریلر سریال «۱۹۲۳»؛ اسپین آف جدید سریال Yellowstone + ویدیو

سریال «۱۹۲۳»، دومین اسپین آف پس از پس از مینی سریال «۱۸۸۳» تیلور شریدان از سریال Yellowstone است. سریال جدید نسل «۱۹۲۳» ماجراهای متفاوتی از خانواده داتون را دنبال می کند، که با خشونت و سختی های ناشی از گسترش و ممنوعیت های غرب، در میان دیگر رویدادهای اوایل قرن بیستم، سروکار دارد. این سریال که قرار است از ۱۸ دسامبر در پارامونت پلاس (Paramount+) نمایش داده شود. احتمالاً از محبوبیت Yellowstone، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی و همچنین قدرت دو ستاره اصلی خود هریسون فورد و هلن میرن بهره خواهد برد. علاوه بر فورد و میرن که به ترتیب نقش جیکوب و کارا داتون را بازی می کنند، در سریال «۱۹۲۳» سباستین روشه، دارن مان، جیمز بج دیل، مارلی شلتون، برایان گراتی و تیموتی دالتون حضور خواهند داشت.

ماجرای سریال «1923» چیست؟
پارامونت پلاس اکنون اولین تریلر رسمی «۱۹۲۳» را منتشر کرده است و طرفداران در حال بررسی دقیق شخصیت های فورد و میرن هستند. مجموعه‌ای از صحنه های درگیری فیزیکی،جنگ و همچنین تیراندازی و اسب‌سواری در این تریلر به چشم می خورد.

مقایسه «۱۹۲۳» با Yellowstone و «۱۸۸۳»

ماجرای سریال «1923» چیست؟
در حال حاضر به دلیل تغییر محیط و تاکید تریلر بر خشونت، به نظر می‌رسد «۱۹۲۳»، داستانی تیره‌تر از دو نسخه قبلی خود داشته باشد. طرفداران دنیای نئو وسترن شریدان با اکتشاف امروزی Yellowstone در مورد فساد و تغییر اتحادها در رابطه با سیاست و مالکیت زمین آشنا هستند. «۱۸۸۳»، اولین اسپین آف آن، به دنبال نسلی از خانواده داتون پس از جنگ داخلی و سفر آنها به مونتانا بود. با توجه به وقایع زندگی واقعی پیرامون «۱۹۲۳»، از جمله رکود بزرگ و سطح درگیری های خونبار که در تیزر آشکار شد، این سری جدید باید لحنی متفاوت و بازنمایی بسیار تیره‌تر، داتون‌ها و گذشته آنها را به تصویر می کشد.

ماجرای سریال «1923» چیست؟
اگرچه جزئیات داستان «۱۹۲۳»، هنوز مخفی مانده است، اما بینندگان احتمالاً با انتشار تریلر کامل سریال، ایده بهتری از آنچه در پیش است دریافت خواهند کرد و با توجه به موفقیتی که «۱۸۸۳» داشت، قطعاً باید تصویر متفاوتی از گذشته داتون‌ها به تصویر کشیده شود تا بتواند طرفداران را هیجان زده کند. آنهایی که مشتاق دیدن فورد و میرن در نقش‌هایشان هستند و از فضای داستانی فرنچایز Yellowstone لذت می برند، می‌توانند از ماه آینده مشغول تماشای «۱۹۲۳» شوند.

بیشتر بخوانید:

پردرآمدترین بازیگران سریال های تلویزیونی سال ۲۰۲۲ به ازای هر اپیزود اعلام شدند

آیا فصل دوم سریال ۱۸۸۳ ساخته می شود؟

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود