۶ سلبریتی هالیوودی که از تجربه داشتن فرزند دوقلو گفته اند

۶ سلبریتی هالیوودی که از تجربه داشتن فرزند دوقلو گفته اند

تصمیم برای بچه دار شدن شاید یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فردی باشد. اما صاحب دوقلو شدن شاید شما را با احساسات بسیار مواجه کند و سلبریتی ها هم از این مسأله مستثنی نیستند. آن ها هم ممکن است کمی شوکه شوند و ندانند که باید چه کنند. بعضی سلبریتی هایی که فرزند دوقلو دارند درباره ی تجربه ی خود صحبت کرده اند.

جورج و امل کلونی

جورج کلونی و همسرش حالا یک دختر و پسر دوقلوی ۵ ساله دارند. این بازیگر اما به صراحت اذعان کرده وقتی فهمید بچه هایش دوقلو هستند، ترسیده بود، چون خارج از برنامه ی این زوج بود. به علاوه، برای کلونی که حالا ۶۱ سال دارد اتفاق کاملاً غیرمنتظره ای بود. او حتی گفته: «آن موقع یک فاجعه ی تمام عیار بود. اما حالا بهترین اتفاق دنیا است.»

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

جنیفر لوپز و مارک آنتونی گرچه دیگر زن و شوهر نیستند، اما یک دختر و پسر دوقلو دارند که در سال ۲۰۰۸ به دنیا آمدند. روز تولد ۱۰ سالگی آن ها، لوپز در اینستاگرام خود نوشت که «دو نیروی طبیعت» به دنیای او آمدند و زندگی اش را برای همیشه تغییر دادند. او همچنین نوشت: «شما روحم را التیام بخشیدند و وجودم را تازه کردید.» به گفته ی لوپز، فرزندانش به او درباره ی عشق، زندگی و خودش یاد دادند و این اتفاق به روش هایی رخ داد که هرگز تصورش را نمی کرد.

سلین دیون و رنه آنجلیل

سلین دیون مدت ها با مشکل ناباروری درگیر بود. اما بالاخره در سال ۲۰۱۰، او و همسرش از طریق لقاح مصنوعی صاحب ۲ پسر دوقلو شدند. به گفته ی دیون، فرزندان دوقلویش به او در پشت سر گذاشتن دوره ی سوگ پس از فوت همسرش کمک کردند و او حالا بیش از پیش به آن ها نزدیک است. او در اینباره گفته: «آن ها خیلی به من دلداری می دهند. من به آن ها احتیاج دارم. آن ها را کنارم لازم دارم.»

به همین دلیل او ترتیبی داد که احساس تنهایی نکند. دیون و دوقلوهایش تخت بسیار بزرگی دارند و در آن کنار هم می خوابند.

کریس همسورث و السا پتکی

کریس همسورث و همسرش در سال ۲۰۱۴ صاحب ۲ پسر دوقلو شدند. ۲ سال پیش از آن هم دختر این زوج به دنیا آمده بود. این بازیگر می گوید دلش می خواهد فرزندانش برای همه چیز قدردان باشند.

خانواده ی خودش شرایط مالی خوبی نداشتند به همین دلیل پدر و مادرش قهرمان مطلق زندگی او بودند. فرزندان او اما در وضعیت مالی کاملاً متفاوتی بزرگ می شوند و او دلش می خواهد که آن ها بدانند این ها به راحتی به دست نمی آید و باید برای به دست آوردن شان کار و تلاش کنند.

جنسن و دنیل آکلز

ستاره ی سریال «سوپرنچرال» (Supernatural) و همسرش اسامی بسیار خاصی برای دختر و پسر دوقلوی خود انتخاب کرده اند: زپلین برم و ارو رودز. این بازیگر درباره ی معنای نام پسرش گفته: «بند ناف پسرم دورش پیچیده بود و از طرفی، یک نوع گره به نام Zeppelin Bend وجود دارد و برای همین اسمش را زپلین گذاشتیم.» در مورد نام دخترشان هم آن ها می خواستند حتماً با حرف A شروع شود و هر دو Arrow (به معنای تیر و پیکان) را دوست داشتند.

انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا

این زوج چندان درباره ی یکدیگر صحبت نمی کنند اما آنا کورنیکوا اذعان کرده با آنکه داشتن ازدواج رسمی اولویت رسمی او نبود، اما از ابتدا قصد بچه دار شدن داشت. او می خواست که حتماً بچه دار شوند، چه از طریق خودشان و چه از طریق فرزندخواندگی.

به گفته ی انریکه ایگلسیاس، کورنیکوا برای فرزندان دوقلویشان مادری ایده آل است، چه زندگی مشترک آن ها ادامه داشته باشد و چه نه. و گرچه این زوج درباره ی رابطه ی خود صحبتی نمی کنند، اما هر از گاهی تصاویری از خانواده ی شاد خود در اینستاگرام شان منتشر می کنند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود