بدل نیمار شبکه تلویزیونی فاکس ساکر را به دردسر انداخت + ویدیو

بدل نیمار شبکه تلویزیونی فاکس ساکر را به دردسر انداخت + ویدیو

فاکس ساکر (FOX Soccer) که پخش کننده مسابقات جام جهانی فوتبال در آمریکاست در توییتر خود ویدیویی از نیمار، مهاجم اسطوره ای برزیل منتشر کرد که او را در حال راه رفتن در دوحه نشان می داد. نیمار که در جریان بازی برزیل و صربستان که نتیجه آن ۲-۰ به نفع برزیل به پایان رسید مصدوم شده بود، در این ویدیو توسط هوادارانش احاطه شده بود.

ماجرای جنجال بدل نیمار در دوحه چیست؟

فاکس ساکر در توضیح این ویدیو نوشت: «نیمار در حال قدم زدن در اطراف دوحه است» و بر اساس آن استنباط کردند آسیب‌دیدگی قوزک نیمار خیلی بد نیست. در این ویدیو ظاهرا نیمار که لباس تیم را پوشیده است توسط یکی از اعضای هیئت همراه برزیل در میان جمعیت اسکورت می‌شود. اما در حقیقت این شخص نیمار نبود، بلکه بدل او بود. تعدادی از هواداران فوتبال در توییتر به اینکه این شخص در حقیقت بدل نیمار است اشاره کردند.

فاکس ساکر با درنظر گرفتن جنبه خنده دار قضیه در واکنش به این اشتباه نوشت «به روز رسانی: ما گول خوردیم».

ماجرای جنجال بدل نیمار در دوحه چیست؟

نیمار پس از آسیب دیدگی مچ پا در بازی افتتاحیه جام جهانی برزیل پس از تکل سنگین نیکولا میلنکوویچ، مدافع صربستان، برای حضور در جام جهانی با چالش مواجه است. پس از مصدومیت او در حالی که دور نیمکت برزیل می چرخید و با کیسه های یخ تحت درمان قرار می گرفت، اشک می ریخت.

ماجرای جنجال بدل نیمار در دوحه چیست؟

انتظار نمی رود که او در دو بازی آخر گروهی برزیل یعنی مقابل کامرون و سوئیس به میدان برود.
این مرد ۳۰ ساله روز شنبه تصویری را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می داد مچ پایش همچنان متورم است.

ماجرای جنجال بدل نیمار در دوحه چیست؟

برزیل که قهرمانی جام جهانی را در سال های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ نایب قهرمانی در سال های ۱۹۵۰، ۱۹۹۸، مقام سوم در سال های ۱۹۳۸، ۱۹۷۸ و مقام چهارم را در سال های ۱۹۷۴، ۲۰۱۴ در کارنامه خود دارد، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز یکی از شانس های قهرمانی است. ریچارلیسون در بازی افتتاحیه مقابل صربستان دو بار برای برزیل گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید:

فهرست ۱۰۰ فوتبالیست برتر تاریخ که خبری از نیمار در آن نیست!

تیم منتخب ۱۱ نفره بازیکنان حاضر در جام جهانی قطر که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند

منبع: dailymail.
بدون نظر

ورود