۸ ترفند زیبایی از سلبریتی های زن هالیوود برای درخشیدن بر فرش قرمز

۸ ترفند زیبایی از سلبریتی های زن هالیوود برای درخشیدن بر فرش قرمز

اگر یک چیز در سلبریتی ها باشد که احتمالاً حسادت همه ی ما را برمی انگیزد، بی عیب و نقص بودن همیشگی ظاهر آن ها است. از آنجایی که چشم ها و دوربین ها دائماً به سوی آن ها است، مجبورند همیشه ظاهر مرتبی داشته باشند. و حقیقت آن است که جدا از آرایش چهره و مو و لباس، سلبریتی ها از ترفندهایی هم برای داشتن یک ظاهر عالی کمک می گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفندها آشنا خواهیم شد.

ترفند بیانسه برای استفاده از کرم پودر

میکاپ آرتیست بیانسه بعضی ترفندهایی که با کمک آن ها ظاهری طبیعی به پوست این خواننده ی مشهور می دهد را فاش کرده است. مهم ترین آن ها این است: ابتدا مقداری کرم مرطوب کننده به صورت می زند، و زمانی که پوست هنوز مرطوب است (یعنی کرم به طور کامل جذب پوست نشده) با استفاده از اسفنج آرایشی به آن کرم پودر می زند. با این کار، مرطوب کننده و کرم پودر با یکدیگر مخلوط می شوند و پوست ظاهر مرطوب تری پیدا می کنند.

هلی بری از ۲ رژلب استفاده می کند

هلی بری ترفند جالبی برای طبیعی شدن رنگ لب هایش دارد. او در اینباره گفته: «اول یک رژ لب قرمز می زنم، بعد پاکش می کنم و بعدش یک برق لب بی رنگ می زنم. از رژلب قرمز یک رد کمرنگ روی لب ها می ماند و برق لب هم به لب ها درخشش می دهد.»

میراندا کر مژه هایش را با قاشق فر می کند

این مدل مشهور از یک ترفند ابتکاری برای حالت دادن به مژه های خود استفاده می کند. و این کار را هم با یک قاشق انجام می دهد. به گفته ی میرندا کر، ابتدا پشت مژه ها، روی پلکش یک قاشق قرار می دهد و سپس با حرکت پایین به بالا به مژه های خود ریمل می زند و آن ها را به قاشق فشار می دهد. با این کار مژه ها هم فر می شوند و هم صدمه نمی بینند.

سلما هایک با مواد مخصوص یک ماسک ضد چروک درست می کند

سلما هایک از قرار معلوم فرمول جوانی را کشف کرده است و از همه بهتر اینکه آن را مخفی نگه نمی دارد و با همه به اشتراک می گذارد. راز پوست بدون چین و چروک و درخشان او در ماسکی طبیعی نهفته است که از آن برای صورت خود استفاده می کند. مواد تشکیل دهنده ی این ماسک به این شرح است: ۳ عدد گل ختمی چینی، ۴ قاشق غذاخوری جو پرک شده، یک چهارم پیمان شیر بادام و ۴ قاشق غذاخوری عسل.

شارون استون بعد از آرایش کردن به حمام می رود

اغلب افراد ابتدا حمام می کنند و سپس موها و صورت خود را آرایش می کنند. اما شارون استون دقیقاً برعکس عمل می کند. او ابتدا به طور کامل آرایش می کند و بعد از آن مدتی در وان پر از آب داغ می نشیند. او در اینباره گفته: «بخار آب کمک می کند آرایش روی صورتم خوب بنشیند و پوستم طراوت بیشتری پیدا کند.»

مگان فاکس برای مرطوب کردن بدن خود از روغن هسته انگور استفاده می کند

این بازیگر در مصاحبه ای گفته: «بعد از حمام، بدنم را با روغن هسته انگور مرطوب می کنم. مرطوب کننده ی خیلی خوبی است و از روغن زیتون سبک تر است.» بنابراین اگر تصور می کردید سلبریتی ها روتین زیبایی پرهزینه ای دارند، ترفند فاکس عکس آن را اثبات می کند.

ساندرا بولاک از شیوه ای عجیب برای رفع پف زیر چشم هایش استفاده می کند

ساندرا بولاک با وجود ۵۸ سال سن هنوز ظاهری شاداب و گیرا دارد. او پوستی درخشان و تقریباً بدون چین و چروک دارد. وقتی از او درباره ی ترفندهای زیبایی اش سؤال شد، جواب نسبتاً ویژه ای داشت: او برای کاهش پف زیر چشم هایش از پماد بواسیر استفاده می کند. با نگاهی به چهره ی او می توان به تأثیر این ترفند پی برد. برخی متخصصان پوست هم این روش را تأیید کرده اند: «این پماد ممکن است برای پف زیر چشم مفید باشد چون عروق خونی را جمع می کند، چیزی که می تواند پف را کمتر کند.»

روش ابتکاری اسکارلت جوهانسون برای استفاده از سرکه سیب

اسکارلت جوهانسون در اینباره گفته: «من درباره ی روش های طبیعی مراقبت از پوست تحقیق می کردم که فهمیدم سرکه سیب واقعاً تأثیر دارد. شاید برای اینکه به عنوان تونر استفاده شود خیلی قوی باشد، اما اگر جوش زده باشید، می تواند واقعاً جوش ها را درمان کند.» یک ترفند دیگر این بازیگر این است که عطرهای خود را با هم مخلوط می کند و همیشه یک عطر ثابت به خود نمی زند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود