معرفی NFT  آرتیست های ایرانی

معرفی NFT  آرتیست های ایرانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از ان اف تی آرتیست های ایرانی بیشتر بدانیم!

NFT، نام آشنایی که هر روزه می شنویم و به زودی آینده دیجیتال جهان و مالکیت معنوی را دگرگون خواهد کرد؛ وقتی صحبت از ان اف تی ها می شود، عموما همه ما ابتدائا به یاد معروف ترین کالکشن ها و ارزش های چند میلیاردی آن ها می افتیم. اما به راستی nft چیست؟ چه تغییراتی در آینده ایران پدید می آورد و معروف ترین و بهترین هنرمندان و ان اف تی آرتیست های ایران چه کسانی هستند؟!

معرفی NFT  آرتیست های ایرانی

آموزش NFT
برای پاسخ دادن به این سوال پیش آمده که برای مقدمه دانستن پاسخ آن حیاتی است باید بگویم که هر چیزی که توانایی تبدیل شدن به فرم های دیجیتال را دارد را می توان یک NFT دانست. پیش از آن که ما نسبت به ان اف تی ها سرمایه گذاری کنیم و یا حتی آموزش NFT  را ببینیم، نیاز داریم که ماهیت اساسی و اصلی آن را درک کنیم. مادامی که در رابطه با آموزش ان اف تی و دوره آموزش NFT، سرچ می کنیم با اسامی نام آشنایی مثل میهن بلاکچین، UdemyIran، کریپتوفارس cryptofars ومدرسه عالی علوم دیجیتال oxin رو به رو می شویم. حال شاید وقت آن است از چند تن دیگر از اثرگذاران حوزه  NFTبیشتر بدانیم، که گمنام تر از دیگران هستند.

همه چیزی از قبیل:

عکس ها، گیف ها، ویدئو های گرفته شده،حتی تکست ها و توییت ها را میتوان به NFT مبدل کرد‌ . پس از تبدیل این محتوا ها با NFT  کاری که شما می توانید انجام دهید این است که آنها را به صورت آنلاین، با ارز های دیجیتال و کوین ها معامله کنید، با رویکرد بالای عرضه و تقاضا برای سلبریتی ها، این قابلیت در آینده می تواند انقلابی شگرف در دنیای مالکیت معنوی پدید آورد.

حال ممکن است سوال دیگری برای شما پیش بیاید و آن این است که NFT ها چگونه کار می کنند؟

باید گفت کهNFT  روی Blockchain کار می کند زیرا به کاربران مالکیت کامل یک دارایی دیجیتال را می دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک طراح اسکیس هستید و اگر دارایی دیجیتال خود را به NFT تبدیل کنید، چیزی که به دست می آورید گواهی مالکیت است که توسط blockchain ارائه می شود.

هنرمندان NFT ایرانی متعددی در این فضای NFT  فعالیت دارند حال خوب است که در ابتدا با چند تن از اثرگذارترین ان اف تی کارهای  ایرانی آشنا شویم.

۱.فرخ سرمد تهرانی

فرخ سرمد تهرانی، یکی از اینفلوئنسر های اجناس لوکس و لاکچری که در فضای اینستاگرام فعالیت می کند و به شهرت رسیده در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی و قبل از اینکه بازار NFT  به رونقی که در حال حاضر رسیده برسد شروع به فعالیت فعال در این عرصه کرد. در ابتدا او فعالیت خود را با برگزاری بحث‌ها و صحبت هایی داغ در کلاب‌هاوس و دیگر اپکلیشن هایی مانند یوتیوب با افراد مشهور، شروع کرد و خود را به عنوان یک  اینفلوئنسر NFT  به دیگران شناساند و همچنین به تثبیت رسید. او در فضای توییتر که اپلیکیشنی پر طرفدار در میان ایرانیان شده با عنوان مجری رادیو راگ  فعالیت می کند و او را با این عنوان می شناسند، او همچنین مجری یک برنامه مناظره ان اف تی که پرطرفدار نیز هست در Spaces فعالیت می کند.خوب است بدانید که فرخ از طریق توییت‌های خود سعی دارد که پوزیتیویسم را گسترش بدهد.

معرفی NFT  آرتیست های ایرانی

  1. امیر موحدی

امیر موحدی را بیشتر به عنوان یک کارآفرین حوزه هنر و پس از آن دیجیتال آرتیست می شناسند. او پس از فروش یکی از آثارش در حمایت از مردم اوکراین در فضای اینترنتی ایران شناخته تر شد، موحدی همچنین سابقه برگزاری نمایشگاه نقاشی آثارش در کشور ایتالیا را دارد. او بیشتر در حوزه طراحی های مفهومی و متفاوت خود در حوزه چهره به شهرت رسیده است و در کنار هنر به عنوان یک کارآفرین و تاجر در ایران فعالیت می کند.

معرفی NFT  آرتیست های ایرانی

  1. علی ثابت

علی ثابت که به عنوان هنرمند رمزنگاری نیز شناخته می شود، نقاش، هنرمند رمزنگاری، طراح استراتژیست ایرانی-آمریکایی مقیم آمریکا است.
او یک طراح حرفه ای است، او برای یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی،
Foote,Cone & belding(FBC)
به عنوان مدیر هنری کار کرده است.
علی از آنجایی که او فردی توانمند است، آژانس برندینگ خود را به نام ثابت برندز اداره می کند. او آرم و بسته بندی بیش از ۳۵۰ برند افسانه ای مانند شرکت BMW، مرسدس بنز و بسیاری از برندهای معروف دنیا را طراحی کرده است.

او نقاشی می کرد و یاد می گرفت که چگونه چیزهای خاصی را نقاشی کند. او در طول نقاشی سبک خود را تغییر داده بود و از مواد مختلف برای یافتن سبک های مورد علاقه خود استفاده می کرد. او در آثار هنری خود اضطراب به عشق و قدردانی را ترسیم کرده است.

یکی از تجربیات شگفت انگیز او برند پیکسوپاپ است که بیش از ۲۰ سال به عنوان یک آکادمی راه اندازی شده است. علی به بچه ها نقاشی یاد داده و آنها در کنار والدینشان نقاشی می کشند. او جلسات زنده با آنها دارد. در طول همه‌گیری، او ماسک‌های زیبا و رنگارنگی طراحی و ساخت تا مردم هنگام پوشیدن آن‌ها احساس خوشحالی بیشتری کنند.

علی در سال ۲۰۱۸ وارد دنیای NFT  شد و اکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین هنرمندان در فضای NFT قرار گرفته است. او در مصاحبه ای گفت که روی چند نقاشی بزرگ برای چند کلکسیونر کار کرده است. او همچنین اولین خودروی هایپرکار را طراحی کرد که در NFT به حراج گذاشته شد. او معتقد است که NFT می‌تواند راه جدیدی را برای آرتیست ها برای به اشتراک گذاشتن آثار خود باز کند و به آن‌ها کلکسیونر می‌گویند تا روی این آثار هنری دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. او همچنین به مردم توصیه کرد که به جای جمع‌آوری برای سرمایه‌گذاری، هنر دیجیتالی را که دوست دارند بخرند.

محبوبیت او در نتیجه طراحی شخصیت های زنده و هنر معاصر او افزایش یافت. از سوی دیگر، مجموعه فعلی او به طور چشمگیری از سبک معمول او فاصله می گیرد زیرا به بهبود و تندرستی اهمیت می دهد.

ان اف تی آرتیست های ایرانی

اگر بخواهیم به دیگر هنرمندان فعال در عرصه  NFT اشاره ای داشته باشیم و نام آنها را نیز ذکر کنیم باید بگویم که
@Sandytoes2211
@homadokhtsh
@_Apolloart
@Elnazl3
@Matak_57
@GLADIARTER
@AmirHFallah
@ParinHeidari
@sabet
@mehdiihoseiniii 

از ۱۰ آرتیست برتر دیگر هستند که درNFT فعالیت دارند‌.

یکی از اخبار مهم و حائز اهمیت درباره حاشیه اخبار مربوط به NFT  این است که در چند ماه گذشته MetaMask  و OpenSea  هر دو تحریم‌ها و حذف حساب‌های مرتبط با ایران را آغاز کرده‌اند، که این عمل حتی باعث برانگیختن تعجب جامعه NFT شد.
چیزی که خوب است بدانید این است که در هر دو مورد، هیچ هشدار قبلی قبل از حذف اکانت های ایرانی داده نشد.
از زمان شروع این رویداد، مشخص شد که در هر دو مورد، به دلیل قانون تحریم ایالات متحده بوده است. از آنجایی که ایران کشوری است که توسط ایالات متحده تحریم شده است، متامسک و اوپن سی هر دو مجبور به تبعیت از آمریکا شدند.

این مقاله توسط ویجیاتو و با الهام از مقاله بهترین ان اف تی آرتیست های ایران با هدف معرفی برخی از هنرمندان ان اف تی آرتیست ایرانی و همچنین توسعه پروژه سئو، ارائه گردیده است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود