با ثروتمندترین تیک تاکرهای دنیا آشنا شوید

با ثروتمندترین تیک تاکرهای دنیا آشنا شوید

اپلیکیشن تیک تاک که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد به یکی از پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی دنیا بدل شده است. قرنطینه های کرونایی شاید بر بسیاری از کسب و کارها اثر منفی داشت، اما به طور قطع به افزایش محبوبیت این اپلیکیشن اشتراک ویدئو کمک کرد. تیک تاک در دوران کرونا به یکی از وایرال ترین ترندهای دنیا بدل شد و میلیون ها کاربر جدید به آن پیوستند.

همچون یوتیوب و اینستاگرام، تیک تاک هم به تولیدکنندگان ویدئو و اینفلوئنسرها این امکان را می دهد که با استفاده از محتوای پولی همچون گنجاندن محصولات در ویدئوهای خود، درآمد زیادی کسب کنند. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در این اپلیکیشن میلیون ها دلار کسب درآمد کرده اند.

در ادامه با ثروتمندترین آن ها آشنا خواهیم شد.

۱۰- کریس کالینز: ۴/۷۵ میلیون دلار

کریس کالینز (Kris Collins) یکی از بامزه ترین کاربران تیک تاک است. او قبلاً یک آرایشگر بود اما پس از آنکه با آغاز همه گیری کرونا شغل خود را از دست داد، مثل بسیاری دیگر شروع به پست گذاشتن در تیک تاک کرد. کالینز با نمایش های کوتاهش شناخته می شود که در آن ها خود به تنهایی در چندین نقش مختلف ظاهر می شود.

کالینز قراردادهای تبلیغاتی اش را در نمایش های کوتاهش می گنجاند. او همچنین سعی می کند در پست های تبلیغاتی اش به سبک کمدی خود وفادار بماند. او در مصاحبه ای گفته هنگام ساخت محتوای تبلیغاتی از طرف دیگر قرارداد می خواهد تا به او در خلق محتوا آزادی کامل دهند. این تیک تاکر ۲۵ ساله در حاضر ۴۱ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد و بر اساس گزارش فوربس، توانسته با پست های تیک تاکی خود که محتوایی خانواده پسند دارند، در مجموع ۴/۷۵ میلیون کسب درآمد کند.

۹- اونی گرگ: ۴/۷۵ میلیون دلار

در تیک تاک پست های آرایشی زیادی وجود دارد، از آموزش های قدم به قدم گرفته تا ترفندها و نکات مفید. اونی گرگ (Avani Gregg) یک میکاپ آرتیست است که در تیک تاک به شهرت رسیده است. او در سال ۲۰۱۹، با آرایشی که آن را با الهام از شخصیت سینمایی «هارلی کوئین» طراحی کرده بود، در این شبکه اجتماعی شناخته شد. او حالا ۲۴/۶ میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد و با برندهای مختلفی همکاری داشته است.

او در سال ۲۰۲۱ کتاب زندگینامه ی خود را منتشر کرد. گرگ همچنین در سرویس Watch فیسبوک، مجری برنامه ای به نام Here for It with Avani Gregg است که در آن به گفتگو با بعضی از دوستان نزدیک خود، از جمله تیک تاکرهای معروفی همچون چارلی دی میلیو پرداخته است. بر اساس اعلام فوربس، گرگ از قراردادهای تبلیغاتی، همکاری ها و اجراهایش ۴/۷۵ میلیون دلار کسب درآمد کرده است.

۸- لورن گری: ۵ میلیون دلار

لورن گری (Loren Gray) فعالیت در تیک تاک را در سال ۲۰۱۵، زمانی که کلاس ششم بود آغاز کرد. در آن زمان نام این اپلیکیشن هنوز Musical.ly بود. گری که حالا با ۵۰ میلیون دنبال کننده، رتبه ی ششم را از نظر تعداد دنبال کنندگان در تیک تاک را دارد، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان محتوا در دنیا است.

او تاکنون ۸ تک آهنگ منتشر کرده و در عرصه ی خوانندگی هم سر و صدای زیادی به پا کرده است. گری با بعضی از مشهورترین برندها هم همکاری داشته است، از جمله برگر کینگ، هیوندای و رولون. بر اساس تخمین های فوربس، او سالانه ۲/۶ میلیون دلار از تیک تاک درآمد دارد و تصور می شود ثروت او چیزی در حدود ۵ میلیون دلار باشد.

۷- بیبی آریل: ۶ میلیون دلار

بیبی آریل (Baby Ariel) از مدت ها پیش از به وجود آمدن تیک تاک، یک تیک تاکر بود. او زمانی که این اپلیکیشن با نام Musical.ly شناخته می شد، شروع به انتشار ویدئوهای لب زنی با موسیقی در آن کرد. بیبی آریل که بیش از ۳۵ میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد، حالا انواع دیگری از ویدئوهای سرگرم کننده مثل نمایش یا رقص هم منتشر می کند.

او از سوی رسانه هایی همچون فوربس، بیلبورد و یواِس‌اِی تودی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های دنیای مجازی شناخته شده است. بیبی آریل بازیگری را هم با سریال ها و فیلم هایی در شبکه های تلویزیونی معروف نیکلودئون و دیزنی تجربه کرده است. ثروت فعلی او ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است.

۶- کابی لیم: ۱۰ میلیون دلار

کابی لیم (Khaby Lame) به لطف پست های تیک تاکی اش که واکنشی به ویدئوهای دیگران هستند، به شهرت رسید. او در ویدئوهای خود اغلب، ویدئوهای آموزشی پیچیده را دستمایه ی شوخی قرار می دهد. این تیک تاکر سنگالی الاصل که در فرانسه زندگی می کند، بیشتر از ۱۴۶ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد و در حال حاضر رتبه ی اول را در تیک تاک از نظر تعداد دنبال کنندگان دارد.

نمایش های کوتاه و طنز لیم ۲۲ ساله زمینه ساز همکاری او با شرکت های بزرگ دنیا همچون هوگو باس، آمازون پرایم و نتفلیکس شد. بر اساس گزارش فوربس، کابی لیم حالا ۱۰ میلیون دلار ثروت دارد، مبلغی بسیار بیشتر از آنچه او از شغل قبلی اش به دست آورده بود، شغلی که در دوران همه گیری کرونا از آن اخراج شد.

۵- بوراک اوزدمیر: ۱۱ میلیون دلار

در تیک تاک صفحات زیادی با موضوع غذا وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستنند. با این حال، هیچ یک به پای بوراک اوزدمیر (Burak Ozdemir) نمی رسند، آشپزی که با لبخندی مداوم که هرگز قطع نمی شود، غذاهای غافلگیرکننده ای درست می کند.

این آشپز ترکیه ای بیشتر با دستپخت های شگفت انگیزش شناخته می شود، مثل یک کباب ۱۰۲ متری و یک شترمرغ درسته ی پخته. اوزدمیر در ترکیه و دبی چند رستوران دارد. وبسایت The Richest، ثروت او را ۱۱ میلیون دلار تخمین زده است که بخشی از آن از طریق پست های تیک تاکی اش درباره ی غذا به دست آمده است.

۴- دیکسی دی میلیو: ۱۵ میلیون دلار

دیکسی دی میلیو (Dixie D’Amelio) خواهر بزرگ تر چارلی دی میلیو، هم یکی از مشهورترین تولیدکنندگان محتوا در تیک تاک است. او فعالیت تیک تاکی خود را بعد از خواهرش آغاز کرد و طولی نکشید که عمده ی تمرکز خود را از رقص به سوی کار خوانندگی برد.

تک آهنگ او به نام Be Happy که در تابستان ۲۰۲۰ منتشر شد تاکنون بیشتر از ۵۰ میلیون بار در اسپاتیفای شنیده شده است. بعد از این اتفاق، او به همراه ویز خلیفه، رپر مشهور آمریکایی، تک آهنگ دیگری در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. او در سال گذشته پست های تبلیغاتی زیادی در همکاری با برندهای مختلف منتشر کرد. بر اساس گزارش کاسموپولیتن، دیکسی دی میلیو در حال حاضر ۱۵ میلیون دلار ثروت دارد.

۳- ادیسن ری: ۱۵ میلیون دلار

ادیسن ری (Addison Rae) که از یک سال قبل تحصیل در دانشگاه دولتی لوئیزیانا را آغاز کرده، فعالیت در تیک تاک را با انتشار ویدئوهای ساده ی رقص آغاز کرد و طولی نکشید که در عرض کمتر از یک سال توانست با بیش از ۵۰ میلیون دنبال کننده در تیک تاک به پردرآمدترین ستاره ی این شبکه اجتماعی بدل شود.

او در سال ۲۰۱۹ پس از آنکه تعداد دنبال کنندگانش به یک میلیون نفر رسید، ساخت محتواهای تبلیغاتی برای برندهایی همچون دنیل ولینگتون را آغاز کرد. پیشرفت فزاینده ی فعالیت تیک تاکی او زمینه ساز همکاری اش با شرکت های بزرگی همچون ریباک شد. او همچنین به تازگی یک برند آرایشی وگان به نام Item Beauty و یک لاین تولید عطر نیز راه اندازی کرده است. بر اساس گزارش کاسموپولیتن، ری حالا ۱۵ میلیون دلار ثروت دارد.

۲- چارلی دی میلیو: ۱۷/۵ میلیون دلار

چارلی دی میلیو (Charli D’Amelio) ملکه ی تیک تاک، با ۱۴۷ میلیون دنبال کننده، رتبه ی دوم را از نظر تعداد دنبال کنندگان در این شبکه اجتماعی دارد. او فعالیت تیک تاکی خود را در سال ۲۰۱۹ زمانی که ۱۵ سال داشت آغاز کرد و بعضی از پرلایک ترین و پربازدیدترین ویدئوهای چالش رقص در تیک تاک متعلق به او هستند.

فعالیت چارلی دی میلیو از همانجا اوج گرفت. بی بی رکسا، خواننده ی مشهور آمریکایی که ویدئوهای رقصش را دیده بود از دی میلیو دعوت کرد تا در یکی از اجراهایش او را همراهی کند و در یکی از موزیک ویدئوهای این خواننده هم حضور یافت. دی میلیو همچنین در تبلیغات سوپربول، لیگ فوتبال ملی آمریکا و حتی برنامه ی تلویزیونی معروف جیمی فالون حضور پیدا کرد. علاوه بر این ها، او با برندهای زیادی وارد همکاری شده است. فوربس درآمد سالانه ی چارلی دی میلیو از تیک تاک را ۴ میلیون دلار تخمین زده است و تصور می شود ثروت فعلی او چیزی در حدود ۱۷/۵ میلیون دلار باشد.

۱- ویل اسمیت: ۳۵۰ میلیون دلار

ویل اسمیت از پس هر کاری برمی آید. چه خوانندگی باشد، چه بازیگری و چه حتی تولید محتوا در تیک تاک، همیشه جزء بهترین ها است. او در اواخر سال ۲۰۱۹ به تیک تاک پیوست و از آن زمان ویدئوهای زیادی در این شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

ویل اسمیت حالا با ۴۰ میلیون دنبال کننده، رتبه ی نهم را از نظر تعداد دنبال کنندگان در تیک تاک دارد و ویدئوهای او تاکنون در مجموع ۲۷۱ میلیون لایک دریافت کرده است. ثروت او به لطف فعالیت موفقش، ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • safesho.com دی ۳, ۱۴۰۱

    اینها اگر اینطور پول در می آورند از شبکه های مجازی ما دقیقا چیکار میکنیم ؟ چرا ما نمی تونیم اینطور پول در بیاریم ؟