قیمت تخت بیمارستانی برای منزل

قیمت تخت بیمارستانی برای منزل

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تخت بیمارستانی بستری بیمار محصولی است که با طراحی خاص برای نگهداری و بستری بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی که نیازمند مراقبت های پزشکی و درمانی هستند طراحی و تولید شده است این دسته از محصولات برای راحتی و رفاه هرچه بیشتر بیماران و آسایش هرچه بیشتر کادر درمان دارای ویژگی های خاصی است که در زیر به برخی از این دسته از محصولات خواهیم پرداخت.

اما این تخت ها چگونه کار می کنند؟

تخت الکتریکی با اتصال به برق همراه با یک ریموت کنترل که به بدنه تخت نصب شده است یا بصورت سیم تلفنی بر روی تخت تعبیه شده است امکان کنترل سطح ارتفاع و تنظیم زوایای زیر سر و زیر ران پا و ساق پای بیمار را فراهم می کند.

این دسته از محصولات دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی می باشند که نگهداری بیماران را در مراکز درمانی و منازل بسیار راحت می کند که این ویژگی‌ها را می‌توان به قابلیت های تنظیم ارتفاع ، تنظیم شیب بالاتنه بیمار و تنظیم شیب زیر ران پا و تنظیم شیب زیر ساق پای بیمار اشاره کرد.

قیمت تخت بیمارستانی برای منزل

انواع تخت بیمارستانی :

انواع تخت بستری بیمار برای استفاده در منزل چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل کدام یک از مدل های این دسته از محصولات می باشد به طور کلی انواع تخت بستری بدین شهر می باشد ، تخت خواب های بمار تمام برقی ، تخت بستری با قابلیت تنظیم ارتفاع تمام برقی ، تخت های مکانیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع و انواع تخت یک شکن و دو شکن و سه شکن بیمارستانی و تخت های خانگی.

انواع تخت بستری نگهداری از بیماران به طور معمول از فلز آهن و از مواد ای بی اس  ABSیا به اصطلاح فایبر گلاس ساخته شده اند و از لحاظ سایز تخت بیمارستانی به طور کلی برای یک نفر یا یک بیمار طراحی شده است که با دارا بودن چرخ های روان امکان جابجایی بیمار بین مراکز درمانی و اتاق های کلینیک های پزشکی این امکان را فراهم می ‌کنند و از لحاظ کاربرد این دسته از محصولات به تخت های مراقبت کوتاه مدت ، تخت مراقبت‌های بلند مدت و تخت پزشکی بستری روانپزشکی تقسیم می شوند.

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک :

همچنین در مدل های پیشرفته و یا تخت های برقی این امکان برای خود بیمار وجود دارد که ارتفاع کل سطح مقطع و زوایای بدن را با ریموت کنترلی که بر روی بدنه نصب شده تنظیم نماید.

ابعاد تخت بیمارستانی نگهداری از بیماران دارای استانداری خاص بسته به قد بیمار دارد که برای بیماران بزرگسال دارای ابعاد ۹۰ در ۱۹۵ سانتیمتر و برای اطفال در ۶۰در ۱۶۰ سانتیمتر می باشد.

تخت بیمارستانی مکانیکی که ساده ترین این مدل ها می باشد قابلیت های محدودی برای نگهداری بیماران به همراه دارد و تخت های برقی دارای امکانات بیشتری نسبت به طرح های قدیمی دارد که به طور کلی به این دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند ، اما تفاوت اصلی این دو دسته از محصول نوع کاربرد این محصولات می باشد به این ترتیب که در تخت های برقی تنظیم زوایا و ارتفاع تخت با موتورهای الکتریکی و تامین نیرو به وسیله نیروی الکتریکی  می باشد در طرح مکانیکی تامین نیرو به وسیله نیروی دست پرستار به همراه بیمار تنظیم می شود.

تخت یک شکن :

همچنین عمده این محصولات به ۳ مدل تخت یک شکن ، تخت دو شکن و تخت سه شکن تقسیم می شوند ، در تخت بستری یک شکن که ساده ترین و ابتدایی ترین مدل انواع تخت بستری می باشد نگهداری از بیماران به طور موقتی بر روی این دسته از محصولات انجام می‌شود و فقط قابلیت تنظیم بالا تنه بیمار را به همراه دارد که برای فعالیت های عمومی مانند غذا خوردن ، تماشای تلویزیون و مطالعه کاربردی می باشد.

تخت دو شکن بستری :

در تخت دو شکن تنظیم زاویه بالا تنه بیمار و تنظیم زاویه پایین تنه بیمار تعبیه شده است که عمدتاً برای بیمارانی که دچار شکستگی های لگن به پایین هستند مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین در این طرح ها قابلیت استفاده از تراکشن و وزنه بیمار برای کشش پا بسیار کاربردی می باشد.

تخت سه شکن :

در تخت سه شکن که کامل ترین و پیشرفته ترین این مدل از محصولات می باشد به علاوه تنظیم شیب بالا تنه و پایین تنه بیمار قابلیت تنظیم شیب زیر ران پای بیمار هم پیش‌بینی شده است که برای جلوگیری از هدایت شدن بیمار به سمت پایین بسیار کاربردی می باشد همچنین محصول این امکان را برای بیمار فراهم می‌کند که وزن بیمار بر روی کل بدن بیمار تقسیم شود و بیمار در طولانی مدت دچار زخم بستر و آسیب نخواهد شد.

قیمت تخت بیمارستانی برای منزل

فروش و قیمت خرید تخت بیمارستانی :

قیمت تخت بیمارستانی برقی سه شکن و مکانیکی یک شکن و دو شکن بستگی به اپشن ها و مشخصاتی که تخت دارد بسیار متفاوت می باشد و با توجه به کیفیت و سایر ویژگی ها بسیار متغیر می باشد و باید در خرید تخت بیمارستانی برای منزل باید دقت نمود تا محصولی با توجه به شرایط بیمار تهیه گردد تا بیمار سریع ترین روند بهبودی و درمان را طی کند ، در زیر به نکات بسیار مهم خرید تخت بستری بیمار در منزل خواهیم پرداخت.

در خرید انواع تخت بیمار حتما باید به نکات زیر توجه کرد:

مورد اول این که آیا تخت تهیه شده نسبت به وزن بیمار تحمل وزن کافی را دارد و اگر قصد خرید تخت برقی سه شکن داری قدرت موتور های نصب شده بر روی تخت بسیار مهم است و باید در نظر گرفت که موتور های نصب شده بر روی تخت توانایی جابجایی وزن بیمار را دارند و یا برای مدت زمانی که بیمار قرار است بر روی تخت درمان شود می تواند کار کند.

همچنین وضعیت بیمار را در نظر گرفته و با توجه به مشکلاتی که بیمار دارد و مدت زمانی که قرار است درمان و بهبودی پیدا کند به اندازه کافی طول عمر دارد ، اگر بیمار دارای عدم کنترل بر روی بدن خود است و یا دچار مشکلات آلزایمر یا فراموشی به علت کهولت سن است ، دارای حفاظ است که از سقوط بیمار از روی تخت جلوگیری کند ، آیا چرخ هایی که بر روی کالانصب شده است تحمل وزن بیمار را برای جابجایی بیمار بین اتاق های مراکز درمانی یا اتاق های منزل دارد ، بالابر هایی که بر روی کالا تعبیه شده است که عوامل جابجایی وزن بیمار دارد و بسیاری سوالات دیگر که مهم ترین این نکات را در بالا به آن اشاره کردیم.

همچنین در خرید انواع تخت بستری و نگهداری از بیماران باید دقت نمود که تختی که برای منزل تهیه می شود یا برای استفاده در مراکز درمانی ؟

اگر قصد خرید این دسته از محصولات را برای مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی دارید باید دقت کنید طول عمر بالایی برخوردار باشد و کیفیت آن نسبت به قیمت در بهترین حالت کیفی را داشته باشد.

عمدتاً برای خرید تخت برقی بیمارستانی در منزل بستری و نگهداری از بیمار به علت اینکه فقط یک بیمار بر روی آن در حال مداوا ، درمان و استراحت می باشد خرید هر فرد با هر کیفیتی خیلی با یکدیگر متفاوت نیست و تنها نکته خرید تهیه محصول با توجه به مشکلات و وضعیت پیش روی بیماری می باشد.

قیمت انواع تخت بستری به چه مولفه ها و امکاناتی بستگی دارد؟

قیمت انواع تخت بیمارستانی به نسبت امکانات و کیفیت ساخت محصول و سایر امکاناتی که بر روی تخت بیمارستانی تعبیه شده است بستگی دارد ، به طور معمول طرح های بستری نگهداری از بیماران در رشته‌های تخصصی دارای ارزش بالاتری هستند و قیمت های بالاتری دارند که امکانات بیشتری را برای مراکز درمانی فراهم می کنند به طور مثال تخت های جراحی ، تخت معاینه زنان یا تخت ژنیکولوژی و صندلی های تخت شو سه موتوره و دو موتوره برقی و م مراقبت از پوست و مو و زیبایی و سایر تخت های معاینه ، معالجه و سپری کردن طول درمان بیمار به این ترتیب می باشد.

همچنین محصولات باید از لحاظ کیفی در حد مطلوبی قرار داشته باشند و از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش دارای پشتیبانی مطلوبی باشند به این ترتیب که اگر محصول در حین استفاده و بعد از سپری شدن دوران گارانتی برای محصول به مشکل  ایجاد شود ، تولید کننده تخت بیمارستانی قادر به تامین قطعات و رفع مشکل محصول باشد زیرا این دسته از محصولات جزو کالاهای عمومی نیست و به علت تخصصی بودن محصول قطعات یدکی این دسته از محصولات در سطح بازار موجود نمی باشد و فقط تولید کننده تخت بستری قادر به تامین و تهیه این قطعات تخت بیمار می باشد.

معماری تخت های بیمارستانی نگهداری از بیماران در مراکز درمانی بعد از گذشت مدت زمان های طولانی دستخوش تغییرات بسیار زیادی قرار گرفته است که در دراز مدت بهینه شده است و جهت نگهداری از بیماران با مشکلات مختلف طراحی های خاص پیدا کردند و هر کدام از مدل ها برای درمان نوعی بیماری خاص طراحی و تولید شده اند با توجه به پیشرفت های روز افزون علم پزشکی و تجهیزات بیمارستانی ، انواع تخت بیمارستانی نیز تغییرات بسیار زیادی کرده اند و پیشرفت‌های قابل توجهی را از لحاظ فنی و کاربردی را در خود دیده اند.

به این ترتیب که در مدل های اولیه و ساده حتماً باید یک همراه یا پرستار وضعیت بیمار را تنظیم کند اما در مدل های پیشرفته تر الکتریکی دیگر نیاز به همراه بیمار نیست و بیمار می تواند به طور شخصی تنظیم زوایای تخت را انجام دهد و در بهترین حالت قرار بگیرند و همچنین فروش و قیمت خرید تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی سه شکن به علت وجود افراد متعدد و دست به دست شدن محصولات قیمت نهایی محصولی که به دست مصرف کننده می رسد بسیار بالا می رود.

شما می توانید محصولات را به طور مستقیم از سطح بازار و مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مانند سایت دیجی کالا ، تجهیزات پزشکی خاکباز ، ایمالز و ترب سایر فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

بدون نظر

ورود