راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک

راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد خرید و انتخاب پارتیشن اداری ویت پارتیشن متحرک، دوجداره و…برای محیط و فضاهای کاری خود دارید در این مطلب همراه ما باشید تا نکات مهمی از راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک  بیشتر آشنا شویم.

راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک

پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک

این روزها از پارتیشن اداری در دکوراسیون و محیط کاری بسیار زیاد استفاده می شود. زیرا پارتیشن اداری محیط دفتر را زیبا می کند و باعث می شود که فضای خصوصی ایجاد شود و حریم شخصی افراد حفظ شود.

 اگر می خواهید خرید پارتیشن اداری مناسبی را برای محیط و فضاهای دفتر کار خود داشته باشید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید و از مهمترین نکات خرید پارتیشن اداری بدانید.

 بسیاری از افراد دوست دارند محیط کاری بسیار شیک و خاص و کاربردی داشته باشند و فضای دفتر کار خود را تقسیم بندی می کنند برای همین بهترین و کم هزینه ترین روش، استفاده از انواع پارتیشن اداری است.

کاربرد و هدف استفاده از پارتیشن های اداری

 قبل از انجام هر کاری ابتدا باید هدف و نیاز خود را از جداسازی و تقسیم بندی فضای کاری مشخص کنید. باید مشخص شود که پارتیشن اداری را برای جداسازی فضای کارمندان لازم دارید یا می‌خواهید اتاق مدیریت را جدا سازی کنید و فضای آن را بهینه تر نمایید. زمانیکه نوع کاربرد و استفاده پارتیشن مشخص شود می توان انتخاب راحت تر و مناسب تری از انواع پارتیشن اداری خواهید داشت.

نوع و جنس پارتیشن اداری

در مرحله بعدی از راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک این است که نوع و جنس پارتیشن اداری مشخص شود. در واقع از موارد مهم در انتخاب، نوع پارتیشن است. زیرا با توجه به محیط مورد نظر و کاربرد آن باید مناسبترین و بهترین جنس را خریداری کنید.

 از انواع پارتیشن می توان پارتیشن های شیشه ای فریم لس، پارتیشن های اداری چوبی، پارتیشن های mdf و پارتیشن از جنس آلومینیوم را نام برد. هر کدام از این پارتیشن ها کاربرد خاصی دارند و برای محیط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 قیمت انواع پارتیشن اداری هم با هم فرق دارد. می توان گفت که؛ انتخاب پارتیشن اداری به بودجه شما بستگی دارد پس باید نوع و جنس پارتیشن اداری را با توجه به موارد موثر در آن، انتخاب کنید.

 ابعاد و اندازه پارتیشن

از موارد مهم دیگر در خرید پارتیشن اداری و انتخاب آن توجه به ابعاد و اندازه پارتیشن است. قبل از خرید پارتیشن اداری باید ابعاد و اندازه دقیق مشخص شود و محیط و فضایی که قرار است جداسازی گردد اندازه‌گیری شود. با توجه به تعداد فضاهای مورد نیاز و ابعاد اتاق، پنل هایی با اندازه دقیق و درست طراحی و خریداری ساخته می شود.

اگر پارتیشن اداری خود را از فروشگاه سهلان خریداری و سفارش میدهید کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره در جهت اندازه گیری دقیق و انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری می باشند.

طرح و رنگ پارتیشن اداری

در خرید و انتخاب پارتیشن اداری باید طرح و رنگ پارتیشن را نیز در نظر داشته باشید و انتخاب آن مناسب با محیط مورد نظر باشد. پارتیشن اداری که انتخاب می‌شود باید با محیط کاری، رنگ دکوراسیون، تجهیزات مبلمان و سایر المان های موجود در دفتر تناسب داشته باشد.

راهنمای خرید پارتیشن اداری و دوجداره متحرک

پارتیشن دوجداره

 انتخاب رنگ و طرح مناسب از پارتیشن، باعث میشود که زیبایی بیشتری در دکوراسیون داخلی محیط اداری برقرار گردد و همچنین برای روحیه بهتر کارمندان و جذب بیشتر مشتری و مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود. برای انتخاب طرح و رنگ پارتیشن اداری باید به نوع کسب و کار و فعالیت شرکت مورد نظر نیز توجه می شود.

نوع قرارگیری پارتیشن اداری

نوع قرارگیری پارتیشن اداری می تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب بهترین مدل و خرید آن داشته باشد. با توجه به فضایی که وجود دارد باید بهترین مدل و مناسب ترین انتخاب  انجام شود و پارتیشن ها، طوری قرار گیرند که کاربردی، زیبا و جذاب باشند. می توان از انواع پنل و پارتیشن شیشه ای، پارتیشن های آکاردئونی، کشویی  و ریلی و موارد دیگر استفاده شود. برای انتخاب پارتیشن اداری با توجه به نوع قرارگیری میتوانید با کارشناسان این حوزه مشاوره داشته باشید.

پارتیشن اداری متحرک

از انواع پارتیشن اداری بسیار پرطرفدار و پرفروش و کاربردی پارتیشن اداری متحرک است.

پارتیشن اداری متحرک، پارتیشنی است که حول محور ریلی در سقف یا کف حرکت می کند. معمولاً از این نوع پارتیشن ها برای فضاهایی که هدف جداسازی موقت آنها وجود دارد استفاده می گردد. با استفاده از پارتیشن اداری متحرک می توان خیلی راحت فضا را از هم جدا کرد و به آسانی ان ها را مجددا به هم ملحق نمود.

مزیت پارتیشن متحرک

 پارتیشن متحرک مزایای بسیاری دارند. از مهمترین مزایای این است که در مواقع ضروری و لازم می توانید فضای خاص را برای کار های منحصر به فرد خود ایجاد نمایید.

پارتیشن های متحرک برای اینکه جابجایی راحتی داشته باشند از محور ریلی سقف یا کف استفاده می‌کنند. بیشتر کاربرد آنها برای سالن های چند منظوره است. جنس پارتیشن های اداری متحرک اغلب از ام دی اف است و به صورت پنل های عمودی قرار می گیرند.

با توجه به تغییراتی که در دکوراسیون اداری و نوع معماری انجام گرفته شده است، پارتیشن های اداری متحرک جایگاه بسیار خوبی پیدا کردند. پارتیشن های اداری متحرک باعث می شوند تا بتوان بیشترین استفاده را از فضای کاری در اختیار داشت. از ویژگیهای پارتیشن های اداری می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • می توان طبق سلیقه و دلخواه خود و با در نظر داشتن محیط کاری فضای کاری را به بخش های مختلف تقسیم نمود
  • استفاده از پارتیشن های اداری متحرک کمک می کند تا سبک مدرن و بسیار زیبایی را داشته باشید
  • پارتیشن های اداری متحرک بسیار متنوع هستند و در طرح و رنگهای مختلف طراحی و تولید می شوند
  • پارتیشن ها دارای قطر کمی هستند. بنابراین بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند به جدا کردن محیط و تقسیم بندی آن می‌پردازد
  • راه اندازی پارتیشن های متحرک بسیار زمان کوتاهی را لازم دارد
  • نصب پارتیشن های اداری راحت و بی دردسر است
  • با به کاربردن پارتیشن های متحرک می توانید هر زمانی که خواستید محیط را به حالت حالت اول خود برگردانید

مزیت استفاده از پارتیشن اداری

همانطور که می دانیم و در این مطلب هم که به آن اشاره شد از مزایای استفاده از پارتیشن اداری تقسیم بندی فضا و ایجاد فضای خصوصی در محیط کاری است؛ که به علاوه به زیبایی دکوراسیون اداری هم می افزاید. اما مزیت های دیگری هم از پارتیشن اداری وجود دارد که از آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • پارتیشن های اداری باعث روشنایی بیشتر محیط می شوند و نور های خارجی را از خود عبور میدهند
  • تقسیم فضا را می توان به حالت دلخواه با پارتیشن های اداری داشت
  • نصب و برداشتن آنها آسان است و انعطاف پذیر می باشند
  • افزایش زیبایی محیط کار و ایجاد فضای خاص و جذاب با پارتیشن های اداری قابل اجرا میباشد
  • پارتیشن های اداری مقرون به صرفه هستند و با هزینه کمی نسبت به دیوار کشی، میتوان تقسیم بندی فضا را برقرار نمود

در نهایت

در این مطلب با ویژگی ها و مزیت های پارتیشن اداری و پارتیش اداری متحرک آشنا شدیم تا انتخاب هوشمندانه و بهتری در خرید انواع پارتیشن اداری داشته باشیم. برای اطمینان از کیفیت و قیمت محصول مورد نظر وارد وبسایت سهلان شوید.

بدون نظر

ورود