داستان عاشقانه متیو مک کانهی و همسرش که برای به دست آوردن دلش جنگید

داستان عاشقانه متیو مک کانهی و همسرش که برای به دست آوردن دلش جنگید

وقتی سلبریتی ای وارد رابطه عاشقانه می شود، از همان زمان گمانه زنی ها آغاز می شود. چطور باهم آشنا شدند؟ رابطه شان دوام خواهد داشت؟ باهم تشکیل خانواده خواهند داد؟ بعضی از این رابطه ها عمر کوتاهی دارند اما بعضی چنان رابطه ی مستحکمی می سازند که توجه و تحسین دیگران را برمی انگیزند. این همان اتفاقی است که برای متیو مک کانهی و همسرش کامیلا آلوز رخ داده است، زوجی که داستان عاشقانه ی زیبای آن ها با رد چندین باره ی مک کانهی از سوی آلوز آغاز شد.

مک کانهی در همان نگاه اول دل باخت

در سال ۲۰۰۶، یک سال پس از آنکه نشریه ی پیپل، متیو مک کانهی را به عنوان جذاب ترین مرد دنیا انتخاب کرد، آقای بازیگر به همراه دوستانش به کافه ای در لس آنجلس رفته بود که در آنجا با همسر آینده اش آشنا شد.

مک کانهی در اینباره گفته: «یک دفعه سر و کله اش پیدا شد و جلوی چشمم چپ و راست می رفت. انگار روی آب شناور بود. نگفتم: “اون کیه؟” گفتم: “اون چیه؟” بعدش خودم را به او معرفی کردم. از آن شب دیگر دلم نخواسته با هیچ زن دیگری وقت بگذرانم.»

واکنش آلوز اما چیز دیگری بود

برای کامیلا آلوز، مدل و طراح برزیلی وضعیت کاملاً متفاوت بود. او در اینباره گفته: «ما در آن کافه دو بار باهم برخورد داشتیم. بار اول نفهمیدم او کیست… خودش را کامل پوشانده بود و واقعاً متوجه نشدم کیست.»

و اینجا بود که یکی از دوستان مک کانهی پا به میان گذاشت و به آن ها کمک کرد از سردرگمی نجات یابند.

مدتی طول کشید تا با یکدیگر وارد رابطه شوند

مک کانهی گفته: «آن شب ۲۵ دقیقه بهترین اسپانیایی تمام عمرم را حرف زدم. کامیلا پرتغالی صحبت می کرد. فکر نمی کنم هیچ وقت به اندازه ی آن شب زبان پرتغالی را خوب فهمیده باشم. کاملاً تمرکز کرده بودم که تأثیر هم کرد.» بعد از آن، مهمانی شان را در خانه ی مک کانهی ادامه دادند.

با این حال آلوز به مک کانهی گفت که باید برود: «گفت: “خب، من دیگر می روم. می خواهم تاکسی بگیرم.” من هم گفتم: “این کار را نکن. خیلی دیر شده. همینجا در اتاق مهمان بخواب.”»

آلوز زیر بار نمی رفت

روز بعد وقتی مک کانهی از خواب بیدار شد متوجه شد که آلوز به همراه خدمتکاران خانه و دوستان او صبحانه خورده بود. مک کانهی در اینباره گفته: «انگار ۱۰ سال بود که آن ها را می شناخت. از آن زن ها است که خودشان را می شناسند.»

گرچه مک کانهی همان روز از آلوز خواست تا باهم بیرون بروند، اما آلوز دعوت او را رد کرد چون آن روز تولد پدرش بود. مک کانهی اما تسلیم نشد و در دو موقعیت دیگر هم از او خواست تا باهم بیرون بروند اما آلوز باز هم نپذیرفت. دست آخر یک بار مک کانهی آلوز را به خانه ی خود دعوت کرد و برایش شام پخت و آن زمان بود که بالاخره توانست دلش را به دست آورد.

شروع داستان عاشقانه ی آن ها

به گفته ی مک کانهی، فرزندان او و آلوز پیش از ازدواج رسمی شان با یکدیگر به دنیا آمدند. بعد از ۲ سال رابطه عاشقانه، این زوج در سال ۲۰۰۸ صاحب اولین فرزند خود به نام لوی شدند. در سال ۲۰۱۰ نیز آن ها صاحب دختری به نام ویدا شدند. و در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت خانه ی خودشان را در مالیبو طراحی کنند.

مک کانهی در اینباره گفته: «قبلاً روی تپه های هالیوود یک خانه بزرگ داشتم که فضایش را خودم طراحی کرده بودم و جزئیات همه چیز کار خودم بود. اما آن خانه برای من بود. اگر به آنجا می رفتیم، کامیلا می گفت مشکلی ندارد و لازم نیست چیزی را تغییر بدهیم. ولی با خودم فکر کردم که بالاخره توانسته ام زنی که می خواهم را پیدا کنم پس باید نیمی از همه چیز برای او باشد.»

لزوم ازدواج

تا مدت ها ازدواج جایی در برنامه ی آن ها نداشت. اما یک روز پسرشان لوی از آن ها پرسید که چرا مادرش نام خانوادگی پدرش را ندارد. مک کانهی به پسرش گفت: «سؤال خوبی است… من قطعاً دلم می خواهد با مادرت ازدواج کنم. اما لزومش را حس نمی کنم. اگر با مادرت ازدواج کنم یعنی لزومش را احساس کرده ام. دلم نمی خواهد برای این ازدواج کنم که قرار بوده این کار را انجام دهیم یا صرفاً خودم دلم می خواسته. دوست دارم زمانی ازدواج کنم که همان کاری باشد که باید انجام دهم.»

در سال ۲۰۱۲، این زوج رسماً با یکدیگر ازدواج کردند و اندکی بعد در همان سال صاحب فرزند سوم خود به نام لوینگستون شدند.

داستان عاشقانه ای که هر روز نوشته می شود

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز حالا پس از ۱۶ سال زندگی مشترک، یکی از پایدارترین ازدواج های هالیوود را دارند. مک کانهی در مصاحبه ای به شوخی گفت: «همسرم علاقه ای به بیرون پرت کردنم ندارد.» اما راز رابطه ی مستحکم آن ها در نوع نگاه شان به مسائل پیش رو در زندگی است: «اگر همه چیز دارد خوب پیش می رود، همانطور ادامه بده. اگر نه، فوراً با مشکلات رو به رو شو تا بزرگ تر نشوند و بعداً برایت دردسر نشوند.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • سیما دی ۴, ۱۴۰۱

    سلام
    چگونه میتوانم یک متیو برای خودم سفارش بدهم؟