۱۳ حقیقت جالب و خواندنی درباره کریستینا آگیلرا که نمی دانستید

۱۳ حقیقت جالب و خواندنی درباره کریستینا آگیلرا که نمی دانستید

کریستینا آگیلرا خواننده ی مشهور و محبوب آمریکایی چند روز قبل ۴۲ ساله شد. او در سال ۱۹۹۹ اولین آلبوم خود را منتشر کرد و خیلی زود در صدر جدول آهنگ های پاپ بیلبورد قرار گرفت. اولین تک آهنگ او به نام Genie In A Bottle، قطعه ای که با وجود گذشت ۲۳ سال هنوز هم شنیده می شود، دنیا را شیفته ی موسیقی کریستینا کرد. او حالا یکی از پرفروش ترین هنرمندان زن عرصه ی موسیقی در تاریخ است.

با چند حقیقت خواندنی درباره ی کریستینا آگیلرا همراه باشید.

۱- فرزند طلاق بود

کریستینا ۶ ساله بود که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و او و مادرش برای زندگی پیش مادربزرگش رفتند. کریستینا بعدها در زندگی اش مجبور شد با تروماهای ناشی از رابطه ی آشفته اش با پدر خود رو به رو شود و به همین دلیل است که حالا توجه زیادی به سلامت روان خود دارد.

۲- در مدرسه به خاطر استعدادش مورد انتقاد قرار می گرفت

کریستینا از کودکی دلش می خواست خواننده شود و در میان اطرافیانش هم با «صدای طلایی» اش شناخته می شد. در سال ۱۹۹۰، زمانی که ۱۰ ساال داشت در یک برنامه ی تلویزیونی به نام Star Search حضور پیدا کرد که در آن شرکت کنندگان در حوزه های مختلفی از سرگرمی با یکدیگر به رقابت می پرداختند، اما در آن مسابقه برنده نشد. با این حال، حضور در این مسابقه سبب شد، با وجود مستعد بودن، از سوی هم مدرسه ای هایش مورد انتقاد قرار گیرد.

۳- اولین آلبومش که با نام خودش منتشر شد پرفروش ترین آلبوم او است

این آلبوم به جایگاه اول جدول ۲۰۰ آهنگ برتر بیلبورد در آمریکا رسید و ۲۵۳ هزار نسخه از آن ظرف هفته ی اول به فروش رسید. آلبوم اول کریستینا یکی از پرفروش ترین آلبوم های خوانندگان زن است، به طوری ۱۴ میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفت.این آلبوم همچنین جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید را نصیب کریستینا کرد.

۴- در ۳۱ سالگی از همسرش جدا شد

کریستینا وقتی با جوردن برتمن آشنا شد ۲۱ سال داشت و آن ها ۳ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. جوردن برای کریستینا مظهر عشق، ثبات و امنیت بود، ویژگی هایی که در کودکی هرگز آن ها را از سوی یک مرد احساس نکرده بود. گرچه کریستینا تصور می کرد او و جردن می توانند تا پایان عمر با یکدیگر زندگی کنند، اما همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. آن ها به خاطر پسرشان تلاش کردند ازدواج خود را حفظ کنند، اما بی فایده بود و بعد از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

۵- هشت سال از نامزدی اش با متیو راتلر می گذرد اما هنوز قصد ازدواج ندارند

کریستینا و نامزدش که ۵ سالی از او کوچک تر است، در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر آشنا و مدتی بعد باهم وارد رابطه عاشقانه شدند. در سال ۲۰۱۴ متیو از کریستینا درخواست ازدواج کرد. او نیز پذیرفت و آن ها از آن زمان با یکدیگر نامزد هستند. این زوج همان سال صاحب یک دختر شدند.

کریستینا و متیو عجله ای برای ازدواج ندارند و می خواهند طبق برنامه ی خودشان پیش بروند. کریستینا در اینباره گفته: «عشق ما آنقدر مستحکم هست که برای اثبات عشق و تعهدمان نیازی به ازدواج نباشد.»

۶- به دلیل تروماهای دوران کودکی اش با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کرد

کریستینا آن را اینگونه توضیح داده است: «جنگی مداوم برای غلبه بر یک ذهن مضطرب، ذهنی که مدام در حال پیش بینی کردن است.» او اما از کارهای مختلفی برای حفظ سلامت روانش کمک می گیرد، مثل نوشتن، طبیعت گردی، راه رفتن روی چمن با پای برهنه، تماشای درختان و ابرها و انجام یوگا.

چند حقیقت دیگر درباره کریستینا آگلیلرا

۷- تاکنون ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.

۸- پنج جایزه گرمی در کارنامه ی خود دارد.

۹- از سازمان آمریکایی کمپین حقوق بشر به خاطر الهام بخشی و گسترش امید از طریق تریبون در اختیار خود مورد تقدیر قرار گرفته است.

۱۰- اولین آهنگش را در سن ۱۴ سالگی ضبط کرد که کار مشترکی با یک خواننده ی ژاپنی بود و All I Wanna Do نام داشت.

۱۱- برای خواندن قطعه Reflection انیمیشن «مولان» تست داد. گرچه انتخاب نشد اما بعد از ضبط این قطعه، یک انتشارات موسیقی با او قرارداد بست.

۱۲- در دهه ی ۲۰ زندگی اش اعتماد به نفس پایینی درمورد بدنش داشت.

۱۳- وقتی کار در صنعت موسیقی را آغاز کرد، بسیار لاغر اندام بود و از این موضوع بیزار بود.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود