۱۰ راز جوانی جولیا رابرتس ۵۵ ساله از زبان خودش

۱۰ راز جوانی جولیا رابرتس ۵۵ ساله از زبان خودش

جولیا رابرتس طی دوران فعالیت خود در عرصه ی بازیگری که در سال ۱۹۸۷ از تلویزیون آغاز شد، ۵ بار از سوی نشریه پیپل به عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شده است. این در نوع خود یک رکورد محسوب می شود که هیچ سلبریتی دیگری تاکنون به آن دست نیافته است. او حالا در ۵۵ سالگی کماکان یکی از زیباترین زن ها است و زیبایی دست نخورده اش را از ترفندهای متعدد خود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند.

۱- زدن ضد آفتاب را هرگز فراموش نمی کند

جولیا رابرتس شیفته ی گرفتن حمام آفتاب و رفتن به ساحل به همراه فرزندان خود است. او در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت: «به عنوان مادر پرمسئولیت ۳ بچه که عاشق گردش در فضای بازند، همیشه از یک ضد آفتاب خوب استفاده می کنم.»

او گفت که برای روزهایی که فعالیت بیشتری دارد از اِس‌پی‌اِف ۳۰ استفاده می کند: «فرقی نمی کند چقدر عرق کنید یا چقدر در آب باشید، همیشه تأثیر دارد.»

۲- مرطوب کردن دست هایش را فراموش نمی کند

بسیاری از مردم در بحث مراقبت از پوست، تمرکز خود را بر روی صورت می گذارند اما دست ها هم نشانه های پیری را بروز می دهند. جولیا رابرتس پیدا کردن یک مرطوب کننده ی مناسب برای دست ها را مهم می داند.

او در اینباره گفته: «بعد از شستن ظرف ها به دست هایم مرطوب کننده می زنم. به آرنج ها و پاهایم هم می زنم. زودتر از چیزی که تصورش را کنید کرم را تمام می کنم.»

۳- همیشه پیش از خواب صورتش را می شوید

جولیا رابرتس در مصاحبه های متعددی گفته یکی از بخش های مهم روتین زیبایی روزانه اش استفاده از یک لوسیون پاک کننده ی آرایش چشم بسیار مؤثر است.

او در اینباره گفته: «خیلی وقت ها شب آرایش چشم تان را پاک می کنید اما صبح که از خواب بیدار می شوید انگار آرایش کرده بودید! اما این لوسیون تمام آرایش را به طور کامل پاک می کند. بیشتر از ۶ سال است که هر روز از آن استفاده می کنم.»

۴- از یک کرم پودر مرطوب کننده و براق استفاده می کند

جولیا رابرتس مادری پرمشغله با ۳ فرزند است اما همیشه ظاهری سرحال و شاداب دارد. یکی از میکاپ آرتیست های رابرتس فاش کرده راز ظاهر ظاهر طبیعی او در استفاده از یک کرم پودر مرطوب کننده و براق است که نه تنها به پوست درخشندگی می بخشد، بلکه باعث می شود چین و چروک ها کمتر به چشم بیایند.

۵- روتین زیبایی ساده ای دارد

در مصاحبه ای وقتی از جولیا رابرتس سؤال شد که روتین زیبایی ساده ای دارد یا مفصل، در پاسخ گفت: «ساده. جا داشت یک کمی مفصل تر باشد.»

او همچنین گفت: «در یک روز عادی فقط دندان هایم را مسواک می زنم، صورتم را می شویم و ضد آفتاب می زنم. من یک مادر پرمشغله ام و گاهی وقت ها فقط به بچه هایم ضد آفتاب می زنم و فوراً بیرون می زنم، آنوقت خودم آفتاب سوخته می شوم. برای همین بیشتر تلاش می کنم مراقب خودم باشم.»

۶- آگاهانه غذا می خورد

جولیا رابرتس این نکته را ثابت می کند که هیچ روتین زیبایی بدون یک تغذیه ی مناسب کامل نمی شود. او در مصاحبه ای در اینباره گفت: «ما قطعاً باید سعی کنیم آگاهانه غذا بخوریم. همانطور که همیشه به بچه های خودم هم می گویم، باید چیزهای خوبی بخورید تا به چیزهای خوبی برسید.»

با این حال، پیروی از رژیم خود می تواند بسیار دشوار باشد، به همین دلیل توصیه ی او این است: «آرامش خود را حفظ کنید، آب بخورید، بخوابید و شاد باشید.»

۷- دندان هایش را با جوش شیرین مسواک می زند

خنده ی جولیا رابرتس مشخصه ی او است و طرفدارانش همیشه دندان های بی عیب و نقص او را تحسین می کنند. او فاش کرده برای این منظور از ترفند پدربزرگش استفاده می کند.

او در اینباره گفته: «من دندان هایم را با جوش شیرین مسواک می زنم. پدر بزرگم یک عالمه جوش شیرین روی مسواکش می ریخت. تمام عمرش فقط یک پوسیدگی در دندان هایش داشت.»

۸- روزی یک ساعت ورزش می کند

جولیا رابرتس به عنوان یک مادر تمام وقت، همیشه مجبور است روتین خود را بنا به شرایط تغییر دهد، به همین دلیل برای ورزش کردن نیازی به باشگاه رفتن یا ترک خانه ندارد. به همین خاطر در خانه در حین مراقبت از فرزندانش ورزش هم می کند.

او ۲۰ تا ۴۰ دقیقه حرکات استپ ایروبیک وب عد از آن هم ۴۰ دقیقه تمریناتی با تمرکز بر میان تنه و کاهش التهاب، حرکات شنا، پلانک، اسکوات و کرانچ انجام می دهد. هر زمان هم که امکان پذیر باشد شنا و دویدن را جایگزین این برنامه می کند.

۹- نگران سنش نیست

جولیا رابرتس یک بار گفت که بزرگ ترین راز جوان ماندنش این است که سعی می کند فرآیند پیری را بپذیرید.

او حتی با انتقاد از فشار موجود بر زنان در هالیوود خبرساز شد، زمانی که مدعی شد ممکن است به دلیل تن ندادن به لیفت صورت، شغل خود را به خطر انداخته باشد.

۱۰- بزرگ ترین راز او شاد بودن است

جولیا رابرتس در مصاحبه ای گفت که یکی از رازهای حفظ جوانی و طراوتش، شاد بودن است. او در اینباره گفت: «فکر می کنم خوش بینی و داشتن حس شوخ طبعی حتماً کمک می کند، ولی شادی یک چیزی است که باید آن را پرورش دهید. وقتی به آن دست پیدا کنید، کلید زیبایی تان خواهد بود.»

بازگشت به خانه از سر کار و حضور در کنار همسر و فرزندانش همیشه رابرتس را خوشحال می کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ناصر دی ۱۳, ۱۴۰۱

    اگه لبخند دو متری نیمزد میشد گفت نازیبا نیست ،معنی زیبایی رو هم فهمیدیم.