علاقه ویژه پسر ۲ ساله ایلان ماسک و گرایمز به موشک!

علاقه ویژه پسر ۲ ساله ایلان ماسک و گرایمز به موشک!

آنطور که از صحبت های گرایمز خواننده ی ۳۴ ساله ی کانادایی پیدا است، پسر ۲ ساله ی او و شریک زندگی سابقش ایلان ماسک قرار است پا جای پای پدر خود بگذارد.

گرایمز که یک فرزند دیگر نیز از مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس دارد، چند روز قبل در توییتی نوشت که حضور کودکان در محل کار باید به امری عادی بدل شود.

او نوشت: «شادی کودکانه برای همه ی آدم بزرگ ها مسری است. خیلی عالی می شود که بچه ها سر کار حضور داشته باشند و آن ها هم چیزهای زیادی یاد می گیرند. برای همه دو سر بُرد است.»

او همچنین در ادامه نوشت که پسرش X Æ A-12 که در سال ۲۰۲۰ به دنیا آمده «در جلسات مهندسی و استراتژی حضور دارد، می تواند طراحی های موشک نامطمئن را تشخیص دهد و درباره ی باله های باز شونده، عملیات پیش از ورود موشک به جو و ربات ها می داند.»

این توییت پس از آن منتشر شده است که واشنگتن پست در خبری نوشته بود وقتی ماسک با مدیر بخش امنیت توییتر در رابطه با موضوع بازبینی محتوا مشغول صحبت بود، پسرش X Æ A-12 در ساختمان این شبکه اجتماعی در سانفرانسیسکو از اتاقی به اتاقی دیگر می دوید.

گرایمز پیش تر گفته بود پسرش وقتی موشک های اسباب بازی اش به مدار زمین نمی روند ناسزا می گوید.

وقتی کاربری برای گرایمز نوشت که باید اسباب بازی دیگری برای پسرش بخرد، او در جواب گفت: «همه شان را خراب کرده چون متوجه نمی شود واقعی نیستند به خاطر همین وقتی تلاش می کند از موشک های واقعی تقلید کند، بوسترهای موشک و چیزهای دیگر را خراب می کند.»

گرایمز همچنین گفت: «بله روزی تقریباً ۲۰۰ بار موشک پرتاب می کند. خیلی دلگرم کننده است.»

ماسک ۱۰ فرزند دارد و علاوه بر آن ها، فرزند اولش بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزادان از دنیا رفت.

او از شیون زیلیس، یکی از مدیران اجرایی رده بالای شرکت نورالینک ِ ماسک، صاحب ۲ فرزند دوقلو شده است. اولین دختر ماسک که فرزند دیگر او از گرایمز است در دسامبر سال ۲۰۲۱ از طریق شیوه ی رحم اجاره ای متولد شد.

فرزندان دیگر ماسک، گریفین، ویوین، کای، ساکسون و دیمین نام دارند.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک چند فرزند دارد؟

روایت زنان سابق زندگی ایلان ماسک از تجربه رابطه عاشقانه با ثروتمندترین مرد دنیا

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود