تجربه اقامت در بلند ترین آسمان خراش‌ها با رزرو هتل دبی

تجربه اقامت در بلند ترین آسمان خراش‌ها با رزرو هتل دبی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دبی به­ عنوان بزرگ ­ترین و مهم­ ترین شهر امارات متحده عربی شناخته می ­شود که یکی از بزرگ­ترین مراکز صنعتی جهان نیز لقب گرفته است.

این شهر که با آسمان­ خرا­ش ­های بلند احاطه شده است، در اغلب فصول سال پذیرای گردشگران بسیاری است. از مهم­ترین نکاتی که پیش از سفر به این شهر باید در نظر بگیرید، رزرو هتل دبی یا پیدا کردن اقامتگاه مناسب است.

انتخاب یک هتل مناسب در دبی معمولا از آن جهت که قیمت بالایی دارد، برای افراد به یک دغدغه تبدیل شده است. شما برای این­کار نیاز دارید که با نحوه رزرو هتل آشنایی داشته باشید؛ بنابراین برای راحتی کار خود تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

از مهم­ترین نکاتی که پیش از سفر به این شهر باید در نظر بگیرید، رزرو هتل دبی یا پیدا کردن اقامتگاه مناسب است.

دبی و جاذبه ­های زیبای آن

این شهر با عنوان عروس خلیج ­فارس شناخته می ­شود که یکی از مدرن ­ترین و مجهزترین شهرهای دنیا است که علاوه­ بر مراکز صنعتی، دارای جاذبه ­های مخصوص به­ خود است.

قرارگیری موقعیت مکانی این شهر در بخش جنوبی ایران سبب شده تا هموطنان زیادی علاقه­ مند باشند تا برای گذران وقت به دبی سفر کنند، بنابراین رزرو هتل دبی از جمله اقداماتی است که برای آن­ها اهمیت دارد.

این شهر قدمت زیادی ندارد؛ اما صید ماهی و مروارید از همان ابتدا در آن رونق زیادی داشته است. با گذشت زمان و تاسیس مراکز تجاری مختلف این شهر به بندری موفق و شهری مجلل تبدیل شده است.

مساحت آن معادل ۴۱۱۴ کیلومترمربع است و از جاذبه­ های گردشگری آن می ­توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • برج خلیفه: از محبوب ­ترین جاذبه­ های این شهر که دیدن آن برای شما خالی از لطف نیست. ارتفاع برج خلیفه در حدود ۸۲۸ متر است که از این نظر بلندترین آسمان­ خراش دنیا است.
  • دبی ­مال: این مکان نیز عنوان بزرگ­ ترین مرکز خرید را در اختیار دارد که مساخت آن ۵۰۲ هزار مترمربع است، شما قادر هستید بهترین برندهای دنیا را این مرکز پیدا کنید.
  • آکواریوم دبی: این جاذبه دیدنی در دبی ­مال واقع شده است که تعداد زیادی از جانوران دریایی را می­ توان در آن دید.
  • پارک آبی آکواونچر آتلانتیس: بهتر است بدانید که این مکان زیبا چهارمین پارک آبی برتر دنیا است.

از دیگر جاذبه­ های آن می­توان به آب­ نمای دبی، تورهای کویری و بسیاری تفریحات دیگر اشاره کرد.

پس اگر قصد سفر به این شهر و تماشای جاذبه ­های شگفت­ انگیز آن را دارید، ابتدا نیازمند یک اقامتگاه مناسب هستید.

قیمت هتل های دبی

هزینه ­ای که برای هر شب اقامت در اقامتگاه ­های این شهر پرداخت می ­شود، متغییر است. معمولا در برج­ العرب که گران ­ترین اقامتگاه این شهر است هزینه­ ای در حدود ۲۴ هزار دلار برای هرشب پرداخت می­ شود.

البته لوکس و تجاری بودن دبی به معنای آن نیست که در این شهر زیبا مکانی با قیمت مناسب پیدا نمی­شود، بلکه باید بدانید که برخی از اقامتگاه ­هایی که از شرایط مطلوبی نیز برخوردار هستند برای هر شب اقامت در آن­ها لازم است تا مبلغی حدود ۳۵ تا ۵۰ دلار پرداخت شود.

هتل های دبی

در این بخش می­ خواهیم شما را با اقامتگاه ­های این شهر آشنا کنیم که تعدادی از آن­ها شامل موارد زیر است:

  • آرمانی: آسمان­ خراشی که درای ۱۶۳ طبقه و ۱۶۰ اتاق است، ارتفاع آن ۸۲۸ متر و در برج خلیفه واقع شده است. امکانات آن شامل استخر، سالن ورزشی، حمام بخار، ۷ رستوران همراه با سرو انواع غذاهای بین ­المللی و بسیاری موارد دیگر است.
  • برج­ العرب: نمای این ساختمان باشکوه شبیه به بادبان کشتی و با ارتفاع ۳۲۱ متر است. از هتل‌های ۵ ستاره و زیبای دبی که دارای ۲۲۰ اتاق و سوئیت مشرف به دریا است. این اقامتگاه زیبا که شهرت جهانی دارد، امکانات فوق­ العاده ­ای را در اختیار میزبانان خود قرار می­ دهد. بوکینگ به شما در رزرو هتل دبی کمک خواهد کرد؛ پس اگر دوست دارید شبی را در این مکان رویایی سپری کنید، حتما سری به این سایت بزنید.
  • جمیرا بیچ: این مکان از خدماتی شامل پارک آبی وایلدوادی، صخره ­نوردی، استخر روباز، موج­ سواری، زمین تنیس و ساحل خصوصی برخوردار است. این اقامتگاه دارای ۱۹ ویلای ساحلی و ۵۹۸ اتاق است که خدمات رفاهی کاملی را دراختیار گردشگران قرار می­ دهد.
  • شانگری­لا: موقعیت مکانی این اقامتگاه سبب نزدیکی آن به مرکز تجارت جهانی، مترو، مرکز شهر و برج خلیفه شده است. دبی­ مال، پارک بازی گاردن گلو و پل معلق نیز فاصله چندانی تا این اقامتگاه ندارد.
  • آتلانتیس: دبی ۳ جزیره مصنوعی نخل دارد که این اقامتگاه در جزیره نخل جمیرا قرار دارد. آتلانتیس به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است که به­ وسیله سوئیت رویال بریج به ­هم متصل شده ­اند. معماری این مکان تلفیقی از سبک عربی و اقیانوسی است که فضای خاص و مجللی را در آن ایجاد کرده است.
  • کارتون پالاس: پذیریش این اقامتگاه به­ صورت ۲۴ ساعته و با ارائه بهترین خدمات به گردشگران انجام می­ شود. نزدیک بودن آن به فرودگاه بین­ المللی دبی یکی از مزیت ­های این مکان است.
  • رافلز: ساخت این مکان با الهام از اهرام بزرگ مصری بود، امکاناتی که در این اقامتگاه ارائه می­ شود آن را به یکی از محبوب­ ترین اقامتگاه­ های مجلل این شهر تبدیل کرده است.
  • سیتی ­استار: در کنار هتل‌های مجلل دبی این اقامتگاه از نظر اقتصادی به­ صرفه است؛ بنابراین اگر قصد ندارید تا هزینه زیادی را برای محل اقامت خود صرف کنید، این مورد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و البته در نظر داشته باشید که این مکان نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.
  • سان اند سندز: این اقامتگاه از جمله مواردی است که هزینه مناسبی دارد و دارای ۱۲۰ اتاق است که امکاناتی همچون وای­ فای رایگان، استخر، سونا و اتاق ماساژ دارد.
  • دریم: یک هتل میان­ رده در این شهر است که در منطقه دیره قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین­ المللی شهر در حدود ۱۵ دقیقه است. همچنین به ایستگاه ­های مترو و مراکز خریدی همچون رییف و الغریر نیز دسترسی خوبی دارد.

شما قادر هستید برای رزرو آنلاین هتل دبی به­ راحتی با یک جست ­و جو در سایت بوکینگ مکان مناسب خود را پیدا کنید.

نکاتی که باید برای رزرو هتل دبی بدانید

اکثر خدمه هتل‌های دبی به زبان انگلیسی مسلط هستند، پس اگر با این زبان آشنایی داشته باشید در این خصوص به مشکلی بر نمی ­خورید.

قبل از سفر بهتر است نسبت به تبدیل پول خود به واحد پولی رایج در دبی، که درهم است، اقدام کنید. در این صورت با خیال راحت­ تری پرداختی­ های خود را در اقامتگاه و مراکز خرید انجام می ­دهید.

اگر قصد دارید از سیستم حمل­ و نقل عمومی استفاده کنید، حتما پیش از رزرو هتل موقعیت مکانی آن و دسترسی لازم برای جابه­ جایی را بررسی کنید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که کرایه تاکسی در این شهر زیاد است، پس اگر علاقه­ ای به صرف هزینه­ های اضافه ندارید، استفاده از مترو و اتوبوس را به شما پیشنهاد می­ کنیم.

امنیت این شهر بالا است و معمولا آمار جرم و جنایت در آن بسیار پایین گزارش می ­شود اما اگر نسبت به این موضوع حساسیت زیادی دارید، مکان اقامتگاه خود را در محل ه­ای امن و مطمئن انتخاب کنید.

از مهم­ترین نکاتی که پیش از سفر به این شهر باید در نظر بگیرید، رزرو هتل دبی یا پیدا کردن اقامتگاه مناسب است.

چه زمانی برای سفر و رزرو هتل دبی بهتر است؟

با توجه به اینکه دبی یک شهر گرم و بیابانی است، بنابراین تابستان­ های گرم و مرطوبی دارد که معمولا دمای آن در طی روز حدود ۴۱ درجه سانتی­گراد و شب ­ها به ۳۰ درجه می­رسد.

به­ همین خاطر اگر هدف شما از سفر به این شهر صرفا برای تفریح است، باید به شما بگوییم که تحمل گرمای آن سخت و دشوار است؛ اما درصورتی که بیشتر قصد پرداختن به تفریحات آبی را دارید، بهترین زمان برای شما خواهد بود؛ زیرا در تابستان قیمت هتل دبی پایین است.

از سوی دیگر زمستان ­های این شهر خنک و دلپذیر است که در بیشتر روزها آفتابی و بدون بارندگی است. با این حساب در فصل ­های سرد سال هزینه بالاتر می ­رود و پیدا کردن اقامتگاه ­هایی با قیمت مناسب کمی سخت ­تر است.

رزرو آنلاین هتل دبی

قاعدتا شما اگر بخواهید برای اولین بار به این شهر سفر کنید، بهتر است از قبل اقدامات لازم را انجام دهید که مهم ­ترین آن پیدا کردن یک مکان مناسب برای اقامت است.

در این روزها که خدمات اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است، شما برای رزرو هتل خارجی تنها با جست­ و جو در اینترنت می­ توانید از امکاناتی که در این زمینه ارائه می ­شود، بهره ببرید.

پس برای رزرو آنلاین هتل دبی در سایت­ های مربوطه، در ابتدا لازم است تاریخ سفر خود و اطلاعات مربوط به تعداد افراد، مقصد، زمان اقامت، تعداد اتاق ­های مورد نیاز و… را مشخص کنید.

بوکینگ به عنوان یکی از مراجع رزرو هتل در داخل و خارج از کشور امکانی را برای شما فراهم کرده تا خیال تان از بابت این مسائل راحت شود.

محیط سایت به ­گونه­ای طراحی شده است که شما به ­راحتی می ­توانید در صفحه نخست با وارد کردن مقصد و تعیین زمان ورود و خروج بسیاری از هتل‌های خارجی در شهر مورد نظر خود را پیدا کنید.

مزیت خوبی که این روش دارد، دسترسی ۲۴ ساعته آن است. شما در هر زمانی از شبانه ­روز که اراده کنید می ­توانید به این سایت مراجعه کرده و از خدمات بی ­نظیر آن بهره­ مند شوید.

نکته مهم دیگر آن است که با مقایسه قیمت ­های مختلف و دیگر فاکتورهایی که برای محل اقامت خود در نظر دارید، امکان انتخاب بهترین اقامتگاه را برای شما فراهم می ­کند.

جمع­ بندی

در صورتی که قصد مسافرت به شهر لوکس و زیبای دبی را دارید، مهم­ترین دغدغه شما به احتمال زیاد رزرو هتل دبی است، در این مقاله سعی شده تا در کنار معرفی اقامتگاه ­های مجلل و ارزان این شهر شما را در زمینه نحوه رزرو آنلاین هتل دبی نیز یاری کنیم.

در ضمن به شما پیشنهاد می­ کنیم برای یک­بار هم که شده از خدمات ارزنده سایت بوکینگ استفاده کنید تا متوجه کیفیت بالای ارائه خدمات در زمینه رزرو هتل شوید.

بدون نظر

ورود