خط چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خط چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خط چشم یکی از اصلی ترین بخش های یک میکاپ به حساب می آید زیرا جلوه چشم ها و صورت را بسیار زیبا می کند و به چشم ها عمق می بخشد. همانطور که می دانید وقتی در انتهای آرایش خود، زمانی که خط چشم را روی سایه چشم می کشید تازه آرایش چشمانتان جلوه می گیرد و آنجاست که به تاثیر خط چشم پی می برید. خط چشم نیز مانند تمام لوازم آرایشی مورد استفاده باید بسیار با کیفیت باشد تا پوشش خوبی داشته باشد و آرایشتان بی نقص شود. خط چشم ها محصولاتی هستند که به ناحیه اطراف چشم جلوه می دهند تا ظاهر آن را برجسته و میکاپ را جذاب تر کنند. خط چشم قدرت خاصی در آرایش شما دارد که شاید هیچ کدام از محصولات دیگر آرایشی نداشته باشند!
پس تاثیر آن را دست کم نگیرید و با شناخت ویژگی های یک خط چشم خوب، هنگام خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خط چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های خط چشم خوب

  • اولین ویژگی یک خط چشم خوب این است که از برند خوب و معتبری باشد، تا بسته به بودجه ی مورد نظرمان، بهترین آن را انتخاب کنیم.
  • ویژگی دیگر، نوع قلم خط چشم شماست که آیا با خط چشم مویی راحت ترید یا مازیکی. اگر در کشیدن خط چشم تبهر لازم را ندارید، بهتر است از خط چشم ماژیکی استفاده کنید که تسلط بیشتری داشته باشید.
  • مورد دیگر این است که خط چشمی که رنگدانه های مرغوب داشته باشد، رنگ و طرحی عمق تر، یکدست تر و بدون چروک به شما تحویل می دهد.
  • برای خرید خط چشم خوب باید توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از کشیدن خشک شود تا هنگامی که چشمانتان را باز می کنید پشت پلکتان سیاه نشود یا طرح خط چشم ها به‌هم نخورد.
  • بهتر است خط چشم مورد انتخابتان خاصیت ضد آب بودن را دارا باشد تا دوام بیشتری روی صورت داشته باشد و با عرق کردن یا رطوبت به‌هم نخورد.

انواع خط چشم

جدا از جنس، رنگ و کارایی، خط چشم ها انواع گونانی دارند تا کاربر بسته به راحتی خود یک نوع را انتخاب کند. ممکن است یک میکاپ آرتیست با خط چشم قلمی و نوک مویی آن، خط های زیباتری خلق کند و یک فرد عادی که در آرایش کردن حرفه ای نیست، با خط چشم ماژیکی راحت تر باشد.
در ادامه به شرح انواع خط چشم می پردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم.

  1. خط چشم مویی مایع:
    کار با این نوع خط چشم کمی حساس است اما نتیجه ی دقیق و ماندگاری را برای شما به ارمغان می آورد. معمولا افراد حرفه ای خط چشم مویی مایع را به نوع های دیگر خط چشم ترجیح می دهند و یک طرح منحصر به فرد بدون چروک شدگی خلق می کنند.
  2. خط چشم ماژیکی:
    استفاده بسیار راحت این نوع خط چشم ها باعث شده طرفداران بیشتری داشته باشد. ظاهر مدادی و نوک لطیف، باعث این راحتی استفاده می باشد. خط چشم های ماژیکی معمولا ضد آب هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این نوع خط چشم ها ریزش یا پخش شدن ندارند، پس می توان گفت بهترین گزینه برای آرایش روزانه می باشد.
  3. خط چشم مدادی (مداد چشم)
    خط چشم مدادی همیشه مرسوم بوده و استفاده و کارایی بیشتری دارد. به راحتی پاک می شود و تنوع رنگ بسیار زیادی نیز دارد.
    مداد چشم داخل چشم نیز استفاده می شود اما ممکن است زود زیر چشمتان پخش شود.

خط چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

نکات خرید خط چشم

آرایش چشم از موثرترین بخش یک آرایش است و ماندگاری آن روی چشم اهمیت بسیاری دارد. در نتیجه باید به دنبال یک خط چشم اصل و با دوام باشید البته با دوام تا زمانی که شست و شویی در کار نباشد. اما وقتی می خواهید آرایش خود را بشویید، به راحتی پاک شود تا نیاز به مالیدن چشم ها و پوست نباشد. پس به سراغ خرید خط چشم برند و اصل از جای معتبر باشید.
همچنین از دیگر نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که خط چشم خوب روان است تا بدون چین و چروک پشت پلک بنشیند و این ویژگی را فقط خط چشم های اصل و باکیفیت دارند. کار با این نوع خط چشم بسیار راحت تر است و بلافاصله بعد از استفاده نیز خشک می شود تا به دردسر نیوفتید.

خط چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خرید خط چشم خوب

همانطور که در بالا ذکر شد ویژگی هایی که یک خط چشم باکیفیت را متوجه شدیم. دانستن این مطالب همواره به شما کمک می کند تا هنگام خرید خط چشم با دید بازتر و با اطلاعات کافی محصول مناسب خود را پیدا کنید و با خیالی آسوده آن را تهیه کنید. از آنجا که خرید محصولات اورجینال از جای معتبر بسیار مهم است، فروشگاه اینترنتی مدیاژ در خدمت شماست تا برای خرید و تهیه ی لوازم بهداشتی و آرایشی اصل به آن مراجعه کرده و از خرید خود لذت ببرید. برای هر خریدی از این فروشگاه کافی است عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید و روی لینک اول کلیک کنید: لوازم آرایشی مدیاژ

بدون نظر

ورود