۱۶ چهره مشهور که نمی دانستید با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند

۱۶ چهره مشهور که نمی دانستید با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند

این حقیقت که اغلب سلبریتی ها خواهر و برادر یا به طور کلی خانواده ی مشهوری دارند موضوع تعجب آوری نیست. پیوندهای خانوادگی زیادی در هالیوود وجود دارد. اما با وجود ازدواج ها، طلاق ها و تغییر نام های متعدد ممکن است این نسبت ها دیگر چندان واضح نباشد.

امیلی بلانت و استنلی توچی

رفاقت امیلی بلانت و استنلی توچی از زمان همبازی شدن شان با یکدیگر در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» (The Devil Wears Prada) شکل گرفت و وقتی توچی به مراسم عروسی بلانت دعوت شد، در آنجا با خواهر او، فلیسیتی آشنا شد. این آشنایی به ازدواج آن ها انجامید و این زوج حالا ۲ فرزند دارند.

بلانت توچی را مردی کاریزماتیک، شوخ طبع، خون گرم و پرانرژی توصیف کرده که راه نفوذ به قلب همه را می داند و در کنار او بسیار خوش می گذرد.

بیانسه و ملکه الیزابت دوم

بیانسه نسبت بسیار دوری با الیزابت دوم، ملکه ی فقید انگلیس دارد. این خواننده ی مشهور از نوادگان شاه هنری دوم است و الیزابت دوم نیز از نوادگان خواهر هنری هشتم بود.

سلین دیون و کامیلا پارکر بولز

سلین دیون نسبت بسیاری دوری با کامیلا، همسر شاه چارلز، پادشاه جدید انگلیس دارد.

باربارا استرایسند و جاش برولین

باربارا استرایسند از سال ۱۹۹۸ همسر پدر جاش برولین است. برولین گفته وقتی او و همسرش منتظر به دنیا آمدن اولین فرزند خود بودند، استرایسند برای مادربزرگ شدن لحظه شماری می کرد و حتی اسم هایی را برای فرزند آن ها پیشنهاد می داد.

برایس دالاس و ران هاوارد

برایس دالاس دختر ران هاوارد کارگردان تحسین شده ی هالیوود است که ساخت فیلم های مشهوری همچون آپولو ۱۳ (Apollo)، گرینچ چگونه کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas)، ذهن زیبا (A Beautiful Mind) و رمز داوینچی (The Da Vinci Code) را در کارنامه ی خود دارد.

دالاس گفته هنوز از پدرش خواهش می کند تا اجازه دهد در تست بازیگری فیلم هایش شرکت کند.

داکوتا جانسون و آنتونیو باندراس

آنتونیو بانداراس به مدت ۲۰ سال همسر مادر داکوتا جانسون، ملانی گریفیت بود تا اینکه این زوج از یکدیگر جدا شدند. اما این به معنای پایان یافتن پیوند میان این پدرخوانده و دخترخوانده نبود.

باندراس در مصاحبه ای از لقب خودمانی ای گفت که جانسون با آن او را صدا می زد. او در اینباره گفت: «همیشه مرا پاپونیو صدا می زد، ترکیبی از پاپا و آنتونیو.»

نیکلاس کیج و سوفیا کاپولا

نیکلاس کیج که نام واقعی او نیکلاس کیم کاپولا است، برادرزاده ی فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان مشهور است. بنابراین دختر فرانسیس، سوفیا کاپولا هم دخترعموی کیج است.

آدری هپبورن و پرنسس دایانا

آدری هپبورن و پرنسس دایانا نسبت بسیار دوری با یکدیگر دارند. مادر هپبورن از طبقه ی اشراف هلند و پدرش از نوادگان مری، ملکه اسکاتلند، از طریق شوهر سومش، جیمز هپبورن بود.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود