مشاوران املاک در لس آنجلس، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه

مشاوران املاک در لس آنجلس، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بنا به گزارش IranianRealtor.org، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات از طریق خرید یا فروش خانه، یکی از راه‌های حفظ و افزایش دارایی‌ها برای خود و فرزندانمان در آینده است. می‌توانید از طریق بازار مسکن بیشترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین سود را کسب کنید و این سود را ثابت نیز نگه دارید.

یکی از حوزه‌هایی که بیشترین میزان سود را برای ایرانیان دارد، خرید و فروش ملک در شهرها و کشورهای دیگر نظیر آمریکا است. خرید و فروش ملک در آمریکا از حاشیه سود بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که بسیاری از ایرانیان وارد حوزه املاک و خصوصا کار به عنوان مشاور املاک شوند. به همین خاطر است که تعداد زیادی از ایرانیان آمریکا، سراغ شغل مشاور املاک می‌روند.

خرید خانه در لس آنجلس

سواحل، کوه‌ها، مؤسسات فرهنگی و رستوران‌ها و کافه‌های بسیار جذاب، همگی نشانه‌هایی از زیبایی‌های شهری به نام لس آنجلس هستند که همین نشانه‌ها باعث شدند که بسیاری این شهر را برای زندگی انتخاب کنند. به علاوه، این شهر در حوزه فناوری نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. با اینکه همگان سانفرانسیسکو و سیلیکون ولی را مرکز استارت‌آپ‌ها می‌دانند، اما لس آنجلس نیز در این حوزه از سانفرانسیسکو عقب نیست و در صورت کار در این شهر و در شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، می‌توانید میزان پول بیشتری نسبت سانفرانسیسکو ذخیره کنید و همچنین برای مسکن هزینه کمتری پرداخت کنید.

همان‌طور که شاید شنیده باشید، لقب لس آنجلس میان ایرانیان لس آنجلس، تهران‌جلس است. جمعیت زیادی از ایرنیان در این شهر زندگی می‌کنند و اگر برای اولین بار وارد این شهر شوید، به هیچ عنوان احساس غریبی نخواهید کرد.

مشاوران املاک در لس آنجلس در لس آنجلس حدود ۴۰ سال است که مشغول فعالیت هستند و به تمام جزئیات قوانین و شرایط قانونی معامله مسکن مسلط هستند. قوانین در طول زمان تغییر می‌کند و برای اینکه کار به شکل درست انجام شود کمک گرفتن از آن‌ها بهترین گزینه است.

چگونگی خرید خانه در لس آنجلس

مشاوران املاک در لس آنجلس، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه
چگونگی خرید خانه در لس آنجلس

خرید خانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات برای سرمایه‌گذاری است در طول زندگی خواهید گرفت. لس آنجلس که به عنوان شهر فرشتگان نیز شناخته می‌شود، مکانی عالی برای خانه‌دار شدن و همچنین سرمایه‌گذاری است. اما با این حال، چالش‌هایی در زمان خرید خانه با آن مواجه می‌شوید کم نیستند.

قبل از اینکه وارد فرآیند خرید خانه شوید، باید بتوانید برای تمام مراحل برنامه‌ریزی داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین مراحل در خرید خانه در لس آنجلس را نام می‌بریم که می‌توانید بر اساس این مراحل، پیش بروید:

  1. تصمیم بگیرید که آیا برای خرید خانه در لس آنجلس آماده هستید یا خیر
  2. جستجوی خانه خود را در لس آنجلس آغاز کنید
  3. پیش پرداخت‌ها و هزینه‌های مربوط به بستن قرارداد را بررسی کنید
  4. نوع وام مسکن را انتخاب کنید
  5. برای پیش تایید وام مسکن اقدام کنید
  6. به صاحب خانه و یا نماینده پیشنهاد دهید
  7. یک بازرسی خانه ترتیب دهید
  8. یک ارزیابی خانه ترتیب کنید
  9. یک ارزیابی نهایی انجام دهید
  10. قرارداد ببندید

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در لس آنجلس

در سال ۲۰۲۲، با افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و افزایش نرخ‌های وام مسکن به بالاترین حد خود، بسیاری از خریداران به این نتیجه رسیدند که چقدر پول برای خرید خانه نیاز دارند و اینکه این کار چقدر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

میانگین قیمت هر فوت مربع در لس آنجلس ۹۲۰ دلار است که از ۶۶۵ تا ۱۶۳۰ دلار متغیر است. متوسط اجاره هر فوت مربع ۳.۳۸ دلار است که از ۱.۸۹ تا ۵.۷۸ دلار متغیر است. متوسط بازده نیز اجاره ۴.۱۲ درصد است. در جدول زیر قیمت املاک و مستغلات در لس آنجلس در سال ۲۰۲۳ را با جزئیات بیان خواهیم کرد:

نوع ملک قیمت ملک (متوسط ملک) محدوده قیمت ملک قیمت ملک (هر فوت مربع)
استودیو آپارتمان ۲۸۸,۰۰۰ دلار ۱۹۹,۰۰۰ –۴۷۹,۰۰۰

دلار

۱,۱۲۰ دلار
آپارتمان یک خوابه ۵۶۷,۰۰۰ دلار ۲۳۴,۹۰۰ – ۷۴۲,۰۰۰

دلار

۱,۰۳۲ دلار
آپارتمان دو خوابه ۴۲۱,۰۰۰ دلار ۲۵۹,۰۰۰ – ۹۸۵,۰۰۰

دلار

۹۴۳ دلار
آپارتمان سه خوابه ۷۶۲,۰۰۰ دلار ۴۶۰,۰۰۰ – ۱,۳۱۵,۰۰۰

دلار

۹۲۵ دلار
آپارتمان چهار خوابه ۹۷۸,۰۰۰ دلار ۷۷۲,۰۰۰ – ۱,۹۳۱,۰۰۰

دلار

۸۹۸ دلار
خانه ویلایی برای یک خانوار ۱,۴۹۲,۰۰۰ دلار ۶۶۲,۰۰۰ – ۳,۶۵۲,۰۰۰

دلار

۹۱۲ دلار
خانه ویلایی برای دو خانوار ۲,۶۵۷,۰۰۰ دلار ۱,۲۷۲,۰۰۰ – ۱۲,۶۵۲,۰۰۰

دلار

۸۷۰ دلار

بهترین محله‌های لس آنجلس برای زندگی

بهترین محله‌های لس آنجلس از بهترین محله‌های جنوب کالیفرنیا هستند. زیبایی کنار ساحل، آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و زندگی در حومه‌های بسیار زیبا، تمام زیبایی‌هایی هستند که برای زندگی در یک شهر به آنها نیاز است.

بهترین محله‌های لس آنجلس برای زندگی

هنگام انتخاب محله در لس آنجلس برای زندگی، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. بسیاری از افراد مناطق بزرگی مانند لس آنجلس غربی یا لس آنجلس جنوبی را برای زندگی انتخاب می‌کنند. لس آنجلس پرجمعیت‌ترین منطقه در ایالات متحده است و این ۱۳ محل زندگی در لس آنجلس از جمله بهترین مناطق برای زندگی هستند که بیش از ۱۰ میلیون نفر در آنها زندگی می‌کنند.

  • Central L.A
  • Downtown Los Angeles
  • West Hollywood
  • Silver Lake
  • South Bay
  • The Westside
  • Santa Monica
  • Beverly Hills
  • Culver City
  • Venice Beach
  • San Fernando Valley
  • The Verdugos
  • Northeast L.A

با کمک مشاوران املاک ایرانی در لس آنجلس می‌توانید در یکی از این محله‌ها، خانه دلخواه خود را پیدا کنید و سکونت در این شهر جذاب را آغاز کنید.

منبع: www.IranianRealtor.org

بدون نظر

ورود