قرعه کشی پژو ۲۰۷، طرح ویژه یک اپلیکیشن برای طرفداران این خودرو

قرعه کشی پژو ۲۰۷، طرح ویژه یک اپلیکیشن برای طرفداران این خودرو

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از معضلات اصلی در کشور مربوط به صنعت خودروسازی است که متاسفانه خلا مدیریت صحیح آن روز به روز بیشتر حس می‌شود. افراد محدودی در ثبت نام خودرو موفق شده‌اند ماشین مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خرید کنند. به همین دلیل هر جا صحبت از قرعه کشی خودرو می‌شود امیدها زنده شده و ایرانی‌های زیادی باز هم شانس خود را امتحان می‌کنند. همراه اول که شرکتی فعال در اجرای کمپین ها و طرح های تشویقی مختلف است، این نوید را به مشترکین خود داده که در آخرین ماه سال قرعه کشی پژو ۲۰۷ و ۷ جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی را انجام خواهد داد. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات مهم طرح جایزه پژو ۲۰۷ آشنا کنیم.

را انجام خواهد داد.

همراه من، اپلیکیشنی همه کاره برای تمام فصول!

شرکت همراه اول همیشه برای کاربرانی که از اپلیکیشن همراه من استفاده می‌کنند، امتیازات خاصی قائل است. همراه اولی‌ها توجه داشته باشند که یکی از آسان‌ترین، سریع‌ترین و بهترین راه خرید شارژ، انواع بسته و پرداخت قبض میان­ دوره یا پایان ­دوره استفاده از همین اپلیکیشن است.

اکثر طرح‌های همراه اول با معیار استفاده از این اپلیکیشن انجام می‌شود و همین مسئله در این قرعه ­کشی نیز رعایت شده است. اگر شما در گوشی خود این برنامه را ندارید، با مراجعه به سایت همراه من یا استورهای معتبر می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. در ادامه در مورد طرح جایزه پژو ۲۰۷ بیشتر توضیح خواهیم داد.

چگونه می‌توان در قرعه کشی پژو ۲۰۷ شرکت کرد؟

برای شرکت در قرعه کشی پژو ۲۰۷ تنها کافی است در اپلیکیشن همراه من تراکنش‌های روزمره خود یعنی خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را انجام دهید. به همین سادگی شما برای شرکت در این طرح، امتیاز کسب می‌کنید.

برخی افراد پس از اینکه از این موضوع مطلع می‌شوند خیلی سریع قیمت پژو ۲۰۷ را استعلام می‌گیرند و هیجان بیشتری به خود می‌دهند تا بلکه قرعه به نام آنها افتاده و از سواری این ماشین ایران خودرو لذت ببرند.

باید چند امتیاز داشت تا برنده شد؟

همانطور که از نام طرح مشخص است یک قرعه ­کشی انجام خواهد شد و حتی کسانی که تنها ۱۰ امتیاز دارند نیز در این قرعه شرکت خواهند داشت. نکته مهم که البته همه می‌دانند این است که با افزایش امتیاز شانس برنده شدن بالا می‌رود.

لازم به ذکر است که با هر تراکنش ۱۰ هزار تومانی هر کاربر ۱۰ امتیاز برای خود ثبت خواهد کرد. در ادامه به برخی جزئیات دیگر اشاره می‌کنیم.

شارژ بخرید

با خرید شارژ از اپلیکیشن همراه من به ازای هر ۱۰ هزار تومان ۱۰ امتیاز در حساب شما ثبت خواهد شد. در کسب امتیاز در این روش هیچ­گونه محدودیتی وجود ندارد و هر فرد به ازای خرید خود امتیاز دریافت می‌کند. به عنوان مثال با خرید ۸۰ هزار تومان شارژ کاربر ۸۰ امتیاز برای شرکت در قرعه کشی پژو ۲۰۷ کسب خواهد کرد.

شما به هر میزانی که لازم دارید شارژ تهیه کنید و با همان امتیاز در این طرح شرکت داشته باشید و اگر بخت یارتان شود برنده خواهید بود.

بسته اینترنت بخرید

برای این که در این قرعه کشی برنده شوید می‌توانید خرید بسته اینترنت را در اپلیکیشن همراه من انجام دهید. شاید شما در طول هر ماه ۵۰ هزار تومان یا بیشتر برای اینترنت هزینه پرداخت می‌کنید. اگر این بسته را در این اپلیکیشن خرید کنید، شانس برنده ­شدن شما بیشتر خواهد شد.

قبض پرداخت کنید

کاربران دائمی همراه اول نیز می‌توانند قبض میان­ دوره یا پایان ­دوره خود را در این اپلیکیشن پرداخت کنند و تا سقف ۵۰ امتیاز کسب نمایند. این تراکنش محدود است و بیش از ۵۰ امتیاز نمی‌توان در آن کسب کرد.

را انجام خواهد داد.

مهلت کسب امتیاز

طرح قرعه کشی پژو ۲۰۷ و ۷ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی از ۱۶ دی ماه شروع شده و تا پایان آخرین روز بهمن ماه یعنی ۳۰ بهمن ادامه دارد. کسانی که هنوز اپلیکیشن همراه من را نصب نکرده‌اند خیلی سریع نصب آن را انجام دهند و تراکنش‌های این ماه را در همراه من به انجام برسانند.

میزان امتیاز

هر هفته شرکت همراه اول از طریق سرشماره ۱۱۱۱ امتیاز مشترکین را به آنها پیامک خواهد کرد و به این ترتیب هر کاربر از امتیاز خود مطلع می‌شود.

زمان قرعه کشی

توجه داشته باشید که طرح جایزه پژو ۲۰۷ و ۷ جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی سروصدای زیادی به پا کرده و شاید شما این بار برنده خوش شانس باشید. این قرعه­ کشی در نیمه اول اسفند انجام می‌شود و برندگان پس از احراز هویت که از سوی همراه اول انجام می شود جوایز خود را دریافت می کنند.

برندگان جهت احراز هویت و دریافت جوایز خود تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند که البته نحوه دریافت نیز در سایت همراه اول اعلام خواهد شد. قیمت خودرو ۲۰۷ شاید شما را هم وادار کند تا امتیاز بیشتری را در حساب خود داشته باشید.

بدون نظر

ورود