صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صندلی غذای کودک یکی از مهم ترین لوازم برای خانواده های دارای کودکان است. با استفاده از این صندلی، به عنوان مادر، می توانید با آرامش بیشتر، به کودک خود غذا بدهید و علاوه بر این، از کودک خود برای آرامش بیشتر نیز حمایت کنید.

صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

لذا، بسیار مهم است که صندلی غذا کودک مناسب و آماده باشد. در ادامه، ما به بررسی ویژگی های یک صندلی غذای بچه مناسب می پردازیم.

ویژگی های مناسب برای صندلی غذای کودک

  • سهولت حمل و نگهداری: باید ساده و آسان برای حمل به جای دیگر باشد.
  • سهولت پاک کردن: باید ساده برای پاک کردن و خالی کردن باشد.
  • دارای قابلیت تنظیم بلندی: باید بتواند به راحتی تنظیم بلندی شود تا به سطح مناسب برای غذا خوردن کودک رسانده شود.
  • بدون خطر برای امنیت کودک: باید بدون خطر برای امنیت کودک باشد و دارای ضرایب امنیتی مناسب باشد.
  • سخت و قابل اعتماد: باید به خوبی قابل حمل باشد و بتواند با کودک بزرگ شود.
  • پوشش محکم و راحت: باید راحت باشد و کودک را پشتیبانی کند.
  • سهولت تعویض پوشش: پوشش باید آسان برای تعویض باشد تا در زمان خالی شدن آن، آسان

ما در بدو نی نی در تهیه بهترین محصولات مناسب برای کودکان، به شما کمک می کنیم تا دوران پدری و مادری را با اعتماد و آسانی تجربه کنید. در بدو نی نی، شما می توانید کالسکه نوزاد، روروئک کودک، صندلی غذای کودک و صندلی ماشین کودک را با کیفیت بالا به سادگی خریداری کنید. تمامی محصولات ما با دقت طراحی شده اند، تا راحتی و ایمنی کودکان شما را به حداکثر برسانند.

خرید از بدو نی نی، راه آسان برای دسترسی به لوازم کودک مناسب، با کیفیت و با ضمانت اصل بودن محصولات می باشد. همچنین با خرید اینترنتی از ما می توانید از ارسال رایگان و تخفیف های شگفت انگیز بهره مند شوید. همین حالا به بدو نی نی بیایید و تجربه خرید آسان و ساده از خانه خود داشته باشید.

صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

انواع صندلی غذاخوری نوزاد

صندلی غذای معمولی (فلزی یا پلاستیکی)

این صندلی غذای نوزاد امکانات کمتری نسبت به صندلی های قابل تنظیم دارند. همچنین قابلیت سرهم کردن بسیار راحتی دارند و استفاده از آنها برای والدین راحت و آسان می باشد. این مدلها به دلیل بدنه آنها، معمولا دارای وزن سبک تری هستند.

صندلی غذای نوزاد کامل (قابل تنظیم)

این نوع از صندلی غذا نوزادی معمولا قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی، تنظیم جاپایی کودک را دارند. صندلی های خارجی معمولا دارای این ویژگی ها هستند. معمولا دارای تشک و پارچه های با کیفیت تری نسبت به مدلهای معمولی دارند. بعضی از صندلی های ایرانی نیز دارای برخی از این امتیازات هستند. از معروف ترین صندلی نوزاد ایرانی می توان به انواع صندلی غذای زویه را نام برد. این مدل ها، صندلی غذای کودک ارزان قیمت با کیفیت بالا می باشند. ( صندلی غذا زویه و هپی بی بی)

مدل پرتابل (تقویتی)

صندلی های پرتابل دارای پایه مانند صندلیهای معمولی نیستند و برای رسیدن به ارتفاع لازم آن را بر روی صندلی دیگری میتوانید نصب کنید. استفاده از صندلیهای تقویتی بسیار راحت است. دارای جا به جایی آسان و حمل راحت در مسافرت و جاهای دیگر میباشد. ولی با این حال جزء کم فروشترین مدلها بین صندلی ها می باشند. برای حفظ راحتی و ایمنی کودک بهتر است نوع صندلی غذای کامل را انتخاب کنید.

صندلی غذای کودک تابشو

صندلی غذای تابشو معمولا وارداتی و خارجی هستند. در دو نوع برقی و ساده است. این مدلها به سادگی تبدیل به تاب می شوند و برای بازی و سرگرمی بچه مناسب هستند. بعضی ازمدلها موزیکال نیز هستند و قابلیت ننو شدن نیز دارند. با خرید این مدلها با کمی هزینه بیشتر دیگر نیازی به خرید تاب برقی کودک نیستید.

صندلی غذای کودک سه کاره

این مدل از صندلی ها چند کاره هستند. معمولا صندلی های خارجی این کارایی راداند. در حالت عادی کاربرد صندلی غذا دارند و در حالت دیگر تبدیل به تا برقی و یا نی نی لای لای می شوند.

صندلی غذای چوبی

این صندلی غذاها قدیمترین صندلی غذاخوری نوزاد به شمار می روند. مدلهای ساده ای دارند و  معمولا قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی و .. را ندارند.

صندلی غذای کودک دست دوم

برخی از والدین اقدام به تهیه صندلی غذای دست دوم به جای صندلی نو می کنند. این صندلی ها را قبل از تهیه از نظر ایمنی و سلامت باید بررسی شود.

بیشتر صندلی های غذا کودک به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانند به‌طور مستقل بنشینند، که معمولاً بین ۶ تا ۹ ماهگی اتفاق می‌افتد. با این حال، توصیه می شود زمانی که کودک شروع به خوردن غذاهای جامد می کند، که معمولاً حدود ۶ ماهگی است، استفاده از صندلی غذا کودک را شروع کنید.

صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

چه زمانی استفاده از صندلی بلند را متوقف کنیم

کودکان معمولاً در سن ۳ سالگی از صندلی‌های غذا پیشی می‌گیرند، زمانی که می‌توانند به راحتی پشت میز و صندلی معمولی بنشینند. با این حال، این بسته به اندازه و رشد کودک متفاوت خواهد بود. برخی از کودکان ممکن است تا سن ۴ یا ۵ سالگی بتوانند از صندلی غذای کودک استفاده کنند.

صندلی غذای کودک: انواع و ویژگی صندلی غذاخوری مناسب

نکات مراقبتی که باید هنگام استفاده از صندلی بلند رعایت کنید

ایمنی: اطمینان حاصل کنید که صندلی غذا  محکم است و دارای یک دسته ایمنی قابل تنظیم و ایمن است تا کودک را ایمن در صندلی غذا نگه دارد.

تمیزی: صندلی‌های کودک می‌توانند محل رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها باشند، بنابراین تمیز کردن مرتب آن‌ها بسیار مهم است. سینی، نشیمنگاه و دسته را با یک پارچه مرطوب و صابون ملایم پاک کنید.

استفاده متناسب با سن: همیشه از صندلی غذا کودک طبق توصیه سازنده استفاده کنید. از آن برای کودکان خیلی کوچک یا بیش از حد بزرگ استفاده نکنید.

ما علاوه بر صندلی غذا کودک می توانیم در تهیه دیگر وسایل نوزاد و کودک عزیزتان شما را همراهی کنیم.

از مجموعه وسائل پر فروش ما در ۶ ماه گذشته می توان به فروش صندلی ماشین کودک و کالسکه کودک اشاره کرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود