پینوبیبی | خرید شیشه شیر و پستانک ارتودنسی با بهترین قیمت و کیفیت

پینوبیبی | خرید شیشه شیر و پستانک ارتودنسی با بهترین قیمت و کیفیت

بهترین شیشه شیر برای یک نوزاد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا تاکنون از پستانک‌های ارتودنسی استفاده کرده‌اید؟ شیشه شیر و پستانک دو مورد از مهم‌ترین اقلام در سیسمونی نوزاد هستند که به هنگام خرید آن‌ها باید بدانید دقیقا چه شیشه شیر و پستانکی و با چه ویژگی‌هایی خریداری کنید. تنوع برند و مدل‌های پستانک و شیشه شیر در بازار آنقدر زیاد است که حتما شما را هم به عنوان یک مادر سردرگم کرده است. اگر می‌خواهید برای کودکتان یک پستانک استاندارد یا شیشه شیر باکیفیت تهیه کنید، ابتدا باید بهترین برند تولیدکننده این لوازم را پیدا کرده باشید.

بیشترین مشکلاتی که مادران با شیشه شیرها دارند، شیشه‌ها و سرشیشه شیرهایی هستند که موجب نفخ نوزاد می‌شوند. احتمالا شما هم خرید یک پستانک یا شیشه شیر استاندارد را به بی‌خوابی‌های شبانه که ناشی از نفخ و دل درد نوزاد است ترجیح می‌دهید اما نمی‌دانید کدام برند، برندی قابل اعتمادتر برای تهیه محصولات نوزاد و کودک است. در این مطلب به دلیل درخواست بالای کاربران، تصمیم گرفتیم گزارشی مرتبط با بررسی یکی از برندهای مطرح ایرانی که در زمینه طراحی و تولید لوازم نوزاد و کودک فعالیت می‌کند، تهیه کنیم.

هدف از تهیه این مطلب این است که سهم کوچکی در کاهش استرس مادران به هنگام تهیه لوازم کودکشان داشته باشیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در بررسی‌های صورت گرفته از برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، از آنجایی که اغلب افراد به دنبال یک برند ایرانی باکیفیت هستند، تصمیم گرفتیم برند پینو بیبی را معرفی کنیم؛ برندی که چندین سال در حوزه تولیدات باکیفیت محصولات نگهداری و مراقبتی از نوزاد فعالیت می‌کند. شیشه شیر و پستانک ارتودنسی این برند، جزو پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار هستند که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین برند ایرانی برای خرید پستانک ارتودنسی و شیشه شیر؛ پینو بیبی را می‌ شناسید؟

چگونه یک شیشه شیر مناسب برای نوزاد تهیه کنیم؟

نه تنها برای نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می‌کنند، بلکه برای کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند نیز شیشه شیر یک وسیله کاملا ضروری است. انتخاب سایز شیشه، سرشیشه مناسب، جنس مناسب و طراحی شیشه شیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شیشه شیر و سرشیشه آن باید متناسب با سن نوزاد انتخاب شود. ممکن است چندین بار مجبور شوید مدل و مارک شیشه شیر کودکتان را تغییر دهید تا متوجه شوید نوزادتان با کدام شیشه شیر بیشتر احساس راحتی می‌کند.

موضوع مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید، ترکیبات به‌کار گرفته شده در ساخت شیشه شیر است. در گذشته اغلب شیشه شیرها حاوی بیسفنول آ بودند. BPA یک ماده شیمیایی است که کاربرد تجاری دارد. از آن عموما در ساخت محصولات و ظروف پلاستیکی و بهداشتی استفاده می‌شود. هرچند استفاده از این ترکیب در ساخت شیشه شیر توسط WHO ممنوع شده است، اما باز هم برخی از برندهای گمنام ممکن است نسبت به تولیدات خود، توجه زیادی به این مسئله نداشته باشند. بطور کلی شیشه شیرهای موجود در بازار جنس‌های متفاوتی دارند که عبارتنداز:

  • بطری پلاستیکی
  • بطری شیشه‌ای
  • بطری‌های استیل ضد زنگ

هر یک از جنس‌های فوق مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب یکی از آن‌ها بستگی به سن نوزاد دارد و اینکه کودک با کدام یک بیشتر احساس راحتی می‌کند.

بهترین برند ایرانی برای خرید پستانک ارتودنسی و شیشه شیر؛ پینو بیبی را می‌ شناسید؟

پینوبیبی؛ بهترین برند شیشه شیر ایرانی
از وسواس زیاد بر سر انتخاب مدل و جنس شیشه شیر که بگذریم، دغدغه بعدی انتخاب مارک و برند شیشه شیر است! برندهای داخلی و وارداتی زیادی هستند که می‌توانید تهیه کنید اما اعتماد به برخی از این برندهای کمتر شناخته شده کمی دشوار است. از همین‌رو مادران ترجیح می‌دهند از یک برند ایرانی که اسم و رسم آن را بیشتر شنیده‌اند، لوازم کودکشان را خریداری کنند. یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید شیشه شیر، برند پینو است. توجه داشته باشید که این برند صرفا فروشنده این شیشه شیرها نیست؛ بلکه خود تولید کننده است.

پینو بیبی چندین سال است که در بازار داخلی به عنوان یک برند محبوب و باکیفیت ایرانی شناخته شده است. برند پینو متشکل از تیمی متخصص است که پس از تحقیقات گسترده، توانستند شیشه شیرهایی را تولید کنند که مادر را از خرید هرگونه شیشه شیر دیگری بی‌نیاز می‌کند.

بهترین برند ایرانی برای خرید پستانک ارتودنسی و شیشه شیر؛ پینو بیبی را می‌ شناسید؟

چرا شیشه شیر پینو بیبی را انتخاب کنیم؟

یک شیشه شیر استاندارد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • در فرمولاسیون ساخت آن از مواد مضری چون BPA استفاده نشده باشد.
  • عاری از هرگونه مواد شیمیایی دیگری باشد.
  • وزن سبکی داشته باشد.
  • بادوام و باکیفیت باشد.
  • ضد نفخ و کولیک بوده و به آسانی تمیز و ضدعفونی شود.

 برند pino baby هنگام تولید محصولات خود به تمامی این موارد توجه کافی دارد. شیشه شیرهایی که این برند طراحی کرده است، از بدو تولد تا هجده ماهگی کودک قابل استفاده هستند.

در فروشگاه پینو شما می‌توانید حجم شیشه و جریان ریزش آن را متناسب با تغذیه نوزادتان انتخاب کنید. شیشه شیرهای پینوبیبی در حجم‌های ۱۵۰ و ۲۶۰ میلی‌لیتری با جریان ریزش آهسته، متوسط و سریع طراحی شده‌اند. این شیشه‌ها پس از مطالعات دقیق پزشکی و هم‌اندیشی با متخصصین حوزه کودک، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودک به آسانی و بدون هیچ مشکلی می‌تواند با شیشه شیر مشابه سینه مادر تغذیه کند.

جنس بدنه این بطری‌ها از پلی پروپیلن درجه یک است که به صورت آنتی کولیک طراحی شده است. همچنین بدنه بطری به نوعی طراحی شده است که احتمال قورت دادن هوا توسط کودک را به حداقل می‌رساند. همین موضوع این شیشه را برای کودکان مستعد به نفخ به گزینه بسیار مناسبی تبدیل کرده است.

ضرورت خرید پستانک ارتودنسی

یکی از دغدغه‌های مادران در خرید پستانک برای نوزاد یا کودکشان این است که پستانک موجب بهم ریختن فرم فک و دندان‌های کودک نشود. این نگرانی کاملا به‌جاست چراکه فک و دهان نوزادان در صورت استفاده از پستانک‌های غیراستاندارد به راحتی می‌تواند تغییر شکل دهد. هرچند که مدت زمان استفاده از پستانک توسط کودک نیز تاثیرگذار است اما از شکل و فرم سر پستانک نیز نباید غافل شد.

پستانک‌های ارتودنسی برای جلوگیری از بروز مشکلات مربوط به فک و بهم ریختگی نظم دندان‌های کودک طراحی شده‌اند. طراحی این پستانک مشابه با نوک سینه مادر بوده به همین خاطر هم پذیرش آن توسط نوزاد راحت‌تر است و هم آسیبی به فرم دهان و فک کودک وارد نمی‌کند. انعطاف پذیری این پستانک‌ها از دیگر ویژگی‌های مثبت آن‌ها به شمار می‌رود. پستانک ارتودنسی به راحتی خود را با فرم فک و دهان نوزاد مطابقت می‌دهد بنابراین از سوی پستانک فشاری به لثه و دندان‌ها وارد نمی‌شود. جنس این پستانک‌ها معمولا از سیلیکون است که مقاومت بیشتری نسبت به لاتکس دارند.

بهترین برند ایرانی برای خرید پستانک ارتودنسی و شیشه شیر؛ پینو بیبی را می‌ شناسید؟

بهترین برند پستانک ارتودنسی موجود در بازار

پینو بیبی یکی از برندهای باکیفیت و مطرح تولید پستانک‌های ارتودنسی ایرانی است. شاید برندهای خارجی متفاوتی در بازار وجود داشته باشند اما اغلب آن‌ها قیمت بالایی دارند درحالی‌که کیفیت آن‌ها نیز تضمین شده نیست. پستانک‌های این برند از بدو تولد تا ۱۲ ماهگی قابل استفاده هستند. جنس سری این پستانک‌ها از سیلیکون بدون بو و مزه است. این پستانک‌ها را به راحتی می‌توانید در آب داغ جوشانده و ضدعفونی کنید؛ چراکه سیلیکون بکار رفته در ساخت سری پستانک، بسیار مقاوم و بادوام است.

طراحی ارگونومی پستانک ارتودنسی پینو بیبی، حاصل تحیقیقات علمی زیادی است. برند پینو سعی کرده است در عین ساخت یک پستانک که نوزاد به راحتی آن را بپذیرد، تمرکزش را بر روی حفظ سلامت دهان و دندان کودک بگذارد. اگر تاکنون مدل‌های مختلفی از پستانک خریداری کرده اما هیچ یک از آن‌ها نتوانسته‌اند رضایت شما و کودکتان را جلب کنند، می‌توانید از پستانک‌های پینوبیبی استفاده کنید.

ویژگی‌ های برند تولید کننده محصولات نوزاد و کودک پینوبیبی

چرا پینوبیبی توانسته است به یکی از تولیدکننده‌های مورد اعتماد ایرانی تبدیل شود؟ همان‌طور که می‌دانید برندهای قدیمی و جدید زیادی در بازار موجود هستند که در زمینه تولید محصولات مرتبط با نوزاد و کودک فعالیت می‌کنند. بنابراین خرید یک پستانک یا شیشه شیر نباید کار سختی باشد. اما از آنجایی که به همه این برندها نمی‌توان به سادگی اعتماد کرد، بهتر است در انتخاب مارک لوازم نوزاد خود حساسیت بیشتری به خرج دهید. شاید اینگونه به نظر برسد که برای خرید یک شیشه شیر باکیفیت باید کمی بیشتر هزینه کنید؛ اما مطمئن باشید که با انتخاب یک برند خوب از خرید بارها و بارها بطری شیر و پستانک‌های مختلف بی‌نیاز می‌شوید.

ویژگی‌های زیر است که پینوبیبی را به یک برند مورد اعتماد در بازار داخلی تبدیل کرده است:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت
  • ·         در نظر داشتن بهداشت و سلامتی کودک و مادر حین تولید
  • ·         استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا
  • ·         تولید محصولات براساس تحقیقات پزشکی و استانداردهای بروز
  • تلاش‌های مداوم برای بالاتر بردن کیفیت محصولات

تمامی ویژگی‌های فوق، ویژگی‌های یک برند باکیفیت و قابل قبول ایرانی است. اگر برای خرید لوازمی چون شیشه شیر نوزاد، پستانک ارتودنسی، سرشیشه شیر، دستمال مرطوب، صابون کرمی و… نمی‌دانید کدام مارک و برند بهتر است، پینو بیبی در کنار شماست.

بدون نظر

ورود