عشق جدید مونیکا بلوچی لو رفت؛ تصاویر تازه ترین رابطه عاشقانه «مالنا»

عشق جدید مونیکا بلوچی لو رفت؛ تصاویر تازه ترین رابطه عاشقانه «مالنا»

مونیکا بلوچی، بازیگر ایتالیایی و تیم برتون، کارگردان آمریکایی چند ماهی است با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شده اند.

این زوج اولین بار ۱۶ سال قبل با یکدیگر آشنا شدند اما گفته می شود پس از ملاقات با یکدیگر در جشنواره فیلم لومیر که اکتبر سال گذشته ی میلادی در شهر لیون فرانسه برگزار شد، رابطه عاشقانه ی خود را آغاز کردند.

بلوچی ۵۸ ساله که مهمان افتخاری جشنواره لومیر بود، جایزه ی یک عمر دستاورد هنری این جشنواره را بر روی صحنه به برتون ۶۴ ساله اهدا کرد.

برتون پس از دریافت این جایزه گفت: «تمام زندگی ام یکجا در کنار هم قرار گرفت. هرگز به اندازه ی امشب احساس عشق نکرده بودم. به بهترین مراسم خاکسپاری که تا حالا داشته ام خوش آمدید!»

این زوج همچنین در همان روزهای جشنواره به همراه یکدیگر در حال رفتن به تماشای یک فیلم دیده شده بودند.

بلوچی و برتون در سال ۲۰۰۶ در جشنواره فیلم کن بر روی پله های کاخ جشنواره ملاقات کوتاهی با یکدیگر داشتند اما تازه ۱۶ سال بعد، در پشت صحنه ی جشنواره ای دیگر بود که آن ها به یکدیگر نزدیک شدند.

بلوچی از زمان جدایی اش از نیکلاس لفبر در سال ۲۰۱۹ در رابطه عاشقانه نبود، هنرمندی فرانسوی که ۱۸ سال از او کوچک تر بود. او پیش از آن از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ همسر ونسان کسل، بازیگر مشهور فرانسوی بود.

این مدل سابق در سال ۱۹۹۶ در زمان ساخت فیلم «آپارتمان» (l’Appartement) با کسل آشنا شد، فیلمی که در آن با یکدیگر همبازی بودند. این زوج صاحب ۲ دختر به نام های دیوا و لئونی شدند که به ترتیب متولد سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ هستند.

بلوچی و کسل پیش از ازدواج شان به مدت ۳ سال با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. آن ها در سال ۱۹۹۶ در مراسمی بی سر و صدا در کشور موناکو با یکدیگر ازدواج کردند.

بلوچی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۱، زمانی که هنوز همسر کسل بود، درباره ی عشق صحبت کرد. او در این مصاحبه اذعان کرد که وقتی پای روابط عاشقانه در میان باشد، «منطق و عقلانیت» برایش جایگاهی ندارد.

او در اینباره گفت: «در لحظه و بر اساس غریزه عمل می کنم. هیچ منطق و عقلانیتی در کارم نیست. فقط و فقط احساس. یا عاشق هستید یا نه.»

او در ادامه گفت: «شما پشت یک میز در حال تصمیم گیری نیستید. درست است که ۲ تا بچه و ۱۶ سال زندگی مشترک دارم که خوب می شود اگر دوام داشته باشد، اما چطور قرار است آن را پیش ببرم؟ من اصلاً فکر نمی کنم رابطه عاشقانه آنطور که ما می گوییم چیزی باشد که باید روی آن کار کنیم.»

برتون پیش تر با هلنا بونهام کارتر، بازیگر انگلیسی در رابطه عاشقانه بود. این زوج در سال ۲۰۱۴ از یکدیگر جدا شدند.

برتون و بونهام کارتر هرگز با یکدیگر ازدواج نکردند اما ۱۳ سال با همدیگر زندگی کردند و صاحب ۲ فرزند به نام های بیلی و نل شدند که حالا اولی ۲۰ ساله و دومی ۱۶ ساله است.

بونهام کارتر در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای درباره ی تجربه ی جدایی اینگونه گفت: «غم عظیمی را متحمل می شوید. این مرگ یک رابطه است، برای همین تجربه ی بسیار گیج کننده ای است. هویت شما، همه چیزتان عوض می شود. همیشه همه می گویند که باید قوی باشید و حال بدتان را بروز ندهید. ولی هیچ ایرادی ندارد که شکننده باشید. فقط بگویید که الان در حال خودم نیستم و مراقب رفتارتان با من باشید.»

بونهام کارتر و برتون در سال ۲۰۰۱ بعد از همکاری شان در فیلم «سیاره میمون ها» (Planet Of The Apes) با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، فیلمی که برتون کارگردان آن و بونهام کارتر بازیگرش بود.

آن ها زندگی مشترک شان را در ۲ خانه ی مجزا که به یکدیگر راه داشتند سپری کردند. چیدمان این ۲ خانه به سبک و سلیقه ی هر یک از آن ها بود.

بونهام کارتر ۵۶ ساله که حالا با رای دگ هومبو، نویسنده ی ۳۴ ساله ی انگلیسی در رابطه عاشقانه است، در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه ای گفته بود از اینکه با شریک زندگی حالایش آشنا شده بسیار احساس خوش شانسی می کند.

بونهام کارتر همچنین گفت آن ها با یکدیگر در یک خانه زندگی می کنند.

این زوج در سال ۲۰۰۸ در یک مراسم عروسی باهم آشنا شدند.

بونهام کارتر درباره ی نحوه ی آشنایی شان گفت: «یک چیز کاملاً تصادفی بود، یکی از آن لحظه هایی که بسیار اتفاقی اما بسیار تعیین کننده است. تصادف واقعاً فرخنده ای بود و چیز شگفت انگیزی است.»

این بازیگر انگلیسی در مصاحبه ی دیگری نیز به اختلاف سنی ۲۲ ساله اش با شریک زندگی حالای خود اشاره کرد.

او در اینباره گفت: «هر کسی یک سنی دارد. شریک زندگی من به طرز باورنکردنی ای پخته است. روحی دنیا دیده در بدنی جوان دارد. دیگر چه می توانم بخواهم؟ مردم نسبت به زن هایی که سن بالاتری دارند کمی حس ترس دارند، ولی او اینطور نیست. زن ها می توانند وقتی سن شان بالاتر می رود بسیار قوی باشند.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود