معرفی بهترین سایت های خرید داکت اسپلیت

معرفی بهترین سایت های خرید داکت اسپلیت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر گذرتان به مراکز عمومی، از دفاتر خدماتی و فروشگاه ها و مساجد گرفته تا مغازه ها و مراکز خرید افتاده باشد، حتما متوجه وجود داکت اسپلیت در آنها شده اید. سیستمی گرمایشی و سرمایشی با قدرت بالا که استفاده از آن در آب و هوای چند رنگ کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به بیانی ساده، داکت اسپلیت ها می توانند با توجه به آب و هوای متغیر کشورمان، بهترین انتخاب برای ایجاد محیطی معتدل باشند.

از طرف دیگر؛ یکی از دلایل افزایش تقاضا برای خرید داکت اسپلیت، قابلیت توزیع هوای مطلوب به شکل کاملا متوازن و معتدل در همه محیط ها است. در حال حاضر داکت اسپلیت ها در ظرفیت های مختلفی طراحی و عرضه می شوند. از این رو از جمله مهمترین موارد در زمان خرید داکت اسپلیت، توجه به ظرفیت دستگاه است.

معرفی بهترین سایت های خرید داکت اسپلیت

برای خرید داکت اسپلیت نیازمند برخی اطلاعات هستید که در ادامه این مطلب به آنها می پردازیم. بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید این محصول جدی است، تا پایان همراه ما باشید.

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت ها از جمله تجهیزات پر استفاده برای تامین گرمایش یا سرمایش در محیط های مختلف هستند. این تجهیزات به صورت کلی شامل دو قسمت می شوند: یونیت داخلی و یونیت خارجی.

یونیت داخلی همانطور که از نامش پیداست در زیر سقف یا همان داخل سقف کاذب نصب می شود. اواپراتور یا هواساز نام دیگر یونیت داخلی است که توسط لوله های مسی عایق گردیده با یونیت خارجی مرتبط می شود.

یونیت خارجی هم در فضای باز جانمایی می شوند و از طریق یک جفت لوله مسی به یونیت داخلی وصل می شود. نام دیگر یونیت خارجی کندانسینگ یونیت است که شامل کویل کندانسور، فن کندانسور و کمپرسور می شود.

پس از آن که کندانسور گاز خنک شده را به یونیت داخلی ارسال کرد، گرمای محیط توسط گاز در یونیت داخلی گرفته شده و تبدیل به هوای سرد می شود. در نهایت هوای سرد توسط فن به محیط دمیده می شود.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که هر کدام می توانند با توجه به شرایط محیطی، استفاده شوند. حالت کلی انواع داکت اسپلیت از نظر نیروی محرکه شامل دو گروه اینورتور و معمولی است. برای خرید داکت اسپلیت نیاز است که انواع داکت اسپلیت را بشناسید.

داکت اسپلیت های مدل اینورتور، از فناوری دور متغیر استفاده گردیده است. در واقع سرعت متغیر مهمترین اختلاف بین مدل های اینورتر و معمولی است و در مدل های معمولی فاکتور سرعت ثابت می ماند.

از طرف دیگر مدل اینورتور در مقایسه با نوع معمولی دارای مزیت هایی از جمله قیمت مقرون به صرفه، عمر مفید بالاتر، آلودگی صوتی کمتر و گرمایش و سرمایش سریع تر است.

حال که به صورت مختصر با داکت اسپلیت ها آشنا شدید. وقت آن رسیده تا با وب سایت های مختلفی که اقدام به فروش این تجهیزات می کنند، آشنا شوید.

ترب

ترب در واقع ی موتور جستجوی خرید است که حدود ۸ سال از فعالیت آن می گذرد. در این وب سایت می توانید به صورت شفاف قیمت های ارائه گردیده در حوزه کالاهای مختلف از جمله خرید انواع داکت اسپلیت را مقایسه کنید.

اگر عبارت داکت اسپلیت را در این وب سایت جستجو کنید، فهرستی متنوع از انواع این محصول را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید با تعیین محدوده قیمت، وضعیت کارکرد دستگاه، فهرستی از انواع داکت اسپلیت را در اختیار داشته باشید. در نهایت با مقایسه محصولات موجود می توانید اقدام به سفارش کالا کنید. مهمترین ایراد این وب سایت محدودیت در اعمال فیلترهای مدنظر مشتریان است.

معرفی بهترین سایت های خرید داکت اسپلیت

دما تجهیز

حدود ۱۹ سال از فعالیت دمـا تجهیــز در حوزه مجموعه تخصصی و مهندسی فروش تجهیزات سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع می گذرد. با جستجوی عبارت داکت اسپلیت در وب سایت دما تجهیز، مجموعه ای جامع از اطلاعات و مشخصات فنی، ویژگی‌ ها و راهنمای انتخاب محصول، در کنار بهترین قیمت‌ ها، در اختیارتان قرار می گیرد.

همچنین فاکتورهایی مانند ظرفیت، نوع عملکرد، نوع کمپرسور، سازنده و محدوده قیمت، از دیگر امکاناتی است که این سایت برای خرید داکت اسپلیت در اختیارتان قرار می دهد.

مایسا

یکی دیگر از درگاه های فعال در زمینه فروش انواع داکت اسپلیت، مایسا با قدمت حدود ۱۱ ساله است. برای خرید داکت اسپلیت از این وب سایت نیاز به انجام کار ویژه ای ندارید. همانند سایر درگاه های دیگر، مایسا هم امکان اعمال برخی فیلترها را برای مشتریان فراهم کرده است.

نقطه قوت این وب سایت امکان محاسبه هزینه نصب، درخواست کارشناس و محاسبه ظرفیت ساختمان برای انتخاب بهتر محصول است.

ایمالز

یکی دیگر از جستجوگرهای فعال کالا و فروشگاه اینترنتی ایمالز است. این جستجوگر خریداران را به فروشندگان متصل می کند و در نهایت فرایند خرید را ساده سازی می کند.

فضای رقابتی موجود در این درگاه به خریدار کمک می کند تا به عنوان مثال برای خرید داکت اسپلیت، از ارزانترین تا گرانترین قیمت محصول، به صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار گیرد.

با جستجوی عبارت داکت اسپلیت در این وب سایت، فهرستی متنوع از انواع برندها و فروشگاه های عرضه کننده این محصول در اختیارتان قرار می گیرد.

با مشاهده عملکرد هر فروشنده و امتیازات کاربران، می توانید راحت تر برای خرید داکت اسپلیت تصمیم گیری کنید.

خرید داکت اسپلیت از آرتانسیم

گروه صنعتی آرتانسیم تهویه از دیگر تولیدکنندگان مطرح و شناخته گردیده در حوزه طراحی، تولید و عرضه انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است. این گروه از سال ۹۰ تولیدات خود را مطابق با فناوری های روز دنیا طراحی و روانه بازار کرده است.

اگر قصد خرید داکت اسپلیت ایرانی با کیفیت را دارید، می توانید روی آرتانسیم به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر که بالاترین استانداردها را در تولیدات خود رعایت می کند، حساب ویژه باز کنید.

مهمترین وجه تمایز گروه صنعتی آرتانسیم با سایر رقبا، بهره مندی از کارخانه‌ تولیدی مجهز و کادری کم ‌نظیر از مهندسین و متخصصین با تجربه است که در راستای تولید و کارآفرینی و عرضه محصولات قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی فعالیت می کند.

برای خرید داکت اسپلیت آرتانسیم کافی است از منوی وب سایت، گزینه داکت اسپلیت را انتخاب کنید. فهرستی متنوع از محصولات این شرکت با قابلیت مقایسه ویژگی ها و قیمت ها برای شما به نمایش می آید.

معرفی بهترین سایت های خرید داکت اسپلیت

کلام آخر؛

خرید داکت اسپلیت یکی از فاکتورهایی است که امروزه برای بهبود تهویه مطبوع ساختمان ها به صورت جدی توسط سازندگان دنبال می شود. یکی از بهترین مزیت های داکت اسپلیت ها، نحوه جانمایی آنها در ساختمان ها و همچنین امکان کانال کشی به فضاهای مختلف است. قابلیتی که استفاده از آن را در مقایسه با انواع کولر گازی مقرون به صرفه تر می کند.

در اختیار داشتن اطلاعات به روز برای خرید داکت اسپلیت امری ضروری است. در این مقاله برخی از سایت های فعال در زمینه فروش داکت اسپلیت را زیر ذره بین بردیم. این محصول دارای نمونه های خارجی و داخلی متنوعی است. بنابراین؛ اگر برای خرید داکت اسپلیت ایرانی با کیفیت تصمیمتان را گرفته اید. پیشنهاد ما به شما محصولات آرتانسیم تهویه است.

این گروه تولیدی و صنعتی با بهره مندی از متخصصین با تجربه توانسته بهترین محصولات در حوزه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را طراحی و به بازار عرضه کند.

مطمئنا با مرور محصولات موجود و مشاوره با کارشناسان این مجموعه می توانید بهترین داکت اسپلیت را متناسب با فضای موردنظرتان خریداری کنید.

بدون نظر

ورود