گران‌‌ترین هتل‌های یزد کدامند؟

گران‌‌ترین هتل‌های یزد کدامند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یزد شهر خانه‌های تاریخی و بادگیرهاست. این شهر زیبا که اولین شهر خشتی جهان است، آثار تاریخی پرشماری دارد که آن را به یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران تبدیل کرده‌اند. یزد نیز مانند دیگر شهرهای پرمسافر هتل‌های متعددی دارد. بسیاری از خانه‌های تاریخی یزد که در گذشته محل زندگی اشراف بوده‌اند نیز به هتل‌ و اقامتگاه تبدیل شده‌اند. اگر دوست دارید با گران‌ترین هتل‌های یزد آشنا شوید و درباره قیمت رزرو هتل در یزد بدانید، این مطلب را بخوانید.

اقامتگاه سنتی خانه کوچک لاری یزد

گران‌‌ترین هتل‌های یزد کدامند

اگر به دنبال رزرو هتل در یزد با تخفیف  هستید اقامتگاه سنتی خانه کوچک لاری یکی از خانه‌های تاریخی شهر یزد است که امروز به محل اقامت مسافران تبدیل شده و یکی از گران‌ترین مراکز اقامتی شهر است. این خانه تاریخی قدمتی ۱۵۰ ساله دارد و از دوران قاجار به‌ جا مانده است. این خانه معماری زیبا و حیاطی با صفا و حوضی نقلی و باغچه‌ای گل‌کاری‌شده دارد.

خانه کوچک لاری در محله فهادان واقع شده که در بافت تاریخی شهر یزد است و پشت‌بام خانه به بافت تاریخی شهر چشم‌انداز دارد. اگرچه این اقامتگاه قدمت زیادی دارد اما چون در سال ۹۷ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته هم‌اکنون امکانات خوبی دارد. البته متاسفانه به دلیل نوع معماری سنتی خانه و پله‌هایی که در قسمت ورودی و طبقات دارد، این اقامتگاه کودکان زیر ۹ سال را نمی‌پذیرد. هم‌چنین تعداد اتاق‌های این اقامتگاه کم است و فقط سه اتاق دارد که همگی دو تخته هستند و هزینه رزروشان ۵۵۰ و ۷۰۰ هزار تومان است. اقامتگاه سنتی خانه کوچک لاری رستوران ندارد و در این اقامتگاه فقط صبحانه سرو می‌شود.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

گران‌‌ترین هتل‌های یزد کدامند

هتل باغ مشیرالممالک یزد یکی از بهترین هتل‌های یزد و یکی از گران‌ترین آن‌هاست. این هتل در اصل یک باغ قدیمی مربوط به دوران قاجار است که به هتل تبدیل شده. این باغ بزرگ و زیبا که خود یکی از دیدنی‌های یزد محسوب می‌شود، در بلوار مشیر یزد قرار دارد و دسترسی‌اش به نقاط مهم شهر خوب و مناسب است.

معماری هتل باغ مشیرالممالک به سبک سنتی یزدی و کویری است و دکوراسیون داخلی آن نیز کاملا سنتی است. این هتل هتلی چهار ستاره است و امکانات و تجهیزاتش نیز در سطح خوبی قرار دارد. کیفیت و تنوع صبحانه هتل نیز بالاست و سفره‌خانه معروفی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هم دارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته هتل باغ مشیرالممالک ۴۲۲هزار تومان است. گران‌ترین اتاق این هتل، اتاق کانکت پنج تخته آن است که هزینه رزروش ۱ میلیون و ۷۹ هزار تومان است.

اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد

گران‌‌ترین هتل‌های یزد کدامند

یکی دیگر از گران‌ترین مراکز اقامتی در یزد، اقامتگاه سنتی نارنجستان است که در خیابان امام خمینی یزد قرار دارد. این خانه در بافت تاریخی شهر و به سبک خانه‌های تاریخی و سنتی یزد ساخته شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. این خانه دنج و زیبا فقط سه اتاق دارد که هر سه دو تخته هستند و هزینه رزروشان ۵۷۰، ۶۳۰ و ۷۰۰ هزار تومان است. اتاق‌های اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند و سرویس بهداشتی و آشپزخانه این اقامتگاه میان هر سه اتاق مشترک است. در اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد پخت نان و غذاهای محلی به درخواست مهمانان انجام می‌شود. همچنین برنامه رصد ستارگان نیز در صورت درخواست مهمانان اقامتگاه انجام می‌شود.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های یزد می‌توانید، رزرو هتل های ایران را هم از سیات اسنپ تریپ انجام دهید.

بدون نظر

ورود