صحنه هایی عجیب از بارش کرم خاکی در شهری در چین + ویدیو

صحنه هایی عجیب از بارش کرم خاکی در شهری در چین + ویدیو

به ساکنان شهری در چین گفته شده است که در خانه هایشان بمانند، پس از اینکه بارانی از کرم خاکی روی شهر باریده است. مقامات رسمی استان لیائونینگ در مرز با کره شمالی از بارش کرم های خاکی کوچک در این شهر خبر داده اند که از بالا و در تعداد زیاد بر روی ماشین ها می افتند. مردم محلی نیز برای انجام کارهای روزمره خود از چتر استفاده کرده یا سر خود را با چیزهای دیگر پوشانده اند.

بارش کرم خاکی در چین

بارش کرم خاکی در چین

اگر چه هنوز دلیل این پدیده عجیب اعلام نشده، مجله Mother Nature Network مدعی شده که بعد از بلند شدن توسط بادهای سنگین، این کرم های خاکی روی شهر چین فرود آمده اند. بر اساس مقاله این مجله، چنین اتفاقی زمانی رخ می دهد که حشرات در داخل گردبادها گرفتار می شوند. دیگر تئوری ها می گویند که این کرم ها در واقع شکوفه درخت لاله یا درخت تبریزی هستند که ظاهری شبیه کرم خاکی دارند.

بارش کرم خاکی در چین

بارش کرم خاکی در چین

اگر چه برخی کاربران شبکه های مجازی واقعی بودن این کرم ها را رد کرده اند، در سال ۲۰۱۵ نیز اتفاق مشابهی در ایالات متحده افتاد که طی آن هزاران کرم خاکی از آسمان بارید و زیست شناسان را در حیرت فرو برد. این کرم های خاکی در خطی مستقیم روی جاده ای در میانه پارک ایالتی آیزنهاور در تگزاس رویت شدند، بعد از اینکه سیل منطقه را فرا گرفته بود. هیچ کس نمی داند که چطور کرم های خاکی از آنجا سر درآورده اند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Khaled اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    سوپ جدید چینی هم جور شد سوپ کرم آسمانی !!!!!