بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا

بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر بهترین هتل ۵ ستاره آنتالیا  مانند لند آف لجندز را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید، صرفا در یک هتل سکونت نخواهید داشت؛ بلکه وارد دنیایی جادویی خواهید شد که یک مرکز تفریحی تمام‌عیار به‌حساب می‌آید. آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه است و به‌عنوان یک مقصد گردشگری، محبوبیت زیادی برای مسافران سراسر دنیا دارد. در این مطلب قرار است تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا را معرفی کنیم و به شما بگوییم که چطور می‌توانید اقامتی رویایی را در این شهر تجربه کنید. با ما همراه باشید.

۱. هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا | The Land Of Legends Kingdom Hotel Antalya

اغراق نیست اگر لند آف لجندز را بهترین هتل ۵ ستاره آنتالیا بدانیم. این هتل با معماری ویژه خود، بازتابی از قصرهای فانتزی داستان‌ها است و امکانات تفریحی متنوعی در آن برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده است. همچنین، وجود پارک آبی در آن موجب شده که از محبوبیت زیادی نزد گردشگران برخوردار شود و مسافران در زمان رزرو هتل ۵ ستاره آنتالیا، توجه ویژه‌ای به هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا داشته باشند.

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا
  • آدرس: Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, D:No 515, Kadriye, Belek 07525
  • امکانات: ترانسفر فرودگاهی، باغ و زمین بازی، اینترنت رایگان، استخر بزرگسالان و کودکان، تخت نوزاد رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته و…

۲. هتل دلفین دیوا پرمییر آنتالیا | Delphin Diva Premiere Hotel Antalya

هتل دلفین دیوا با قرارگیری در نزدیکی ساحل لارا و فاصله ۸ کیلومتری با فرودگاه بین ‌المللی آنتالیا، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره این شهر به‌حساب می‌آید. این هتل امکاناتی مانند اتاق‌های شیک و راحت، چند رستوران با غذاهای بین‌المللی لذیذ، زمین‌های والیبال، تنیس، والیبال ساحلی و بسکتبال، مرکز تناسب اندام، ورزش‌های آبی در ساحل، استخر با سرسره آبی و… را در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد. همه این‌ها در کنار برخورداری از ساحل شنی خصوصی و ارائه مناظر بسیار شگفت‌انگیزی از دریا و کوه، هتل دلفین دیوا پرمییر آنتالیا را به مکانی ایده‌آل برای سپری‌کردن تعطیلاتی رویایی و فراموش‌نشدنی تبدیل کرده‌اند.

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا
  • آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No: 342, Aksu, Antalya 07112
  • امکانات: دسترسی رایگان به پارک آبی، سالن بولینگ، ساحل خصوصی، سالن ماساژ و اسپا، اینترنت رایگان، زمین والبیال ساحلی، استخر، اتاق‌های بالکن‌دار، تخت نوزاد رایگان و…

۳. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت | Maxx Royal Belek Golf Resort Antalya

هتل مکس رویال آنتالیا بیش از آنکه هتلی لوکس و مجلل در آنتالیا باشد، یک مرکز تفریحی به‌شمار می‌آید و با توجه به امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که به مسافران عرضه می‌کند، گزینه بسیار ایده‌آلی در زمان رزرو هتل آنتالیا خواهد بود. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا ۷ استخر، ۵ رستوران و امکانات تفریحی جذابی را برای اقامت‌کنندگان در نظر گرفته و همه چیز در آن برای تجربه سفری تکرارنشدنی و لذت‌بخش به آنتالیا فراهم است.

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا
  • آدرس: skele Mevkii, Belek 07505
  • امکانات: صبحانه بوفه رایگان، دسترسی رایگان به پارک آبی، سرویس خواب درجه یک، بالکن و نشیمن مجزا، زمین تنیس، میز بیلیارد، پارکینگ رایگان، استخر و…

۴. هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا | Titanic Mardan Palace Antalya

اگر آنتالیا را برای استراحت و دور بودن از هیاهوی زندگی شهری انتخاب کرده‌اید، هتل مردان پالاس با موقعیت مکانی عالی و فضای بسیار دنجی که برای سکونت مسافران فراهم کرده است، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل ساحلی به رستوران‌های بین‌المللی متنوع خود نزد گردشگران محبوبیت دارد و یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز اروپا نیز در این هتل قرار گرفته است. به‌علاوه، اتاق‌های لوکس هتل نیز رو به چشم‌اندازی باشکوه از دریای مدیترانه و کوهستان‌های شهر باز می‌شوند و تجربه‌ای تکرارنشدنی را برای شما رقم می‌زنند.

  • آدرس: Kundu Mah. Yasar Sobutay Bul. No 450/1, Aksu, Antalya 07112
  • امکانات: صبحانه بوفه رایگان، دسترسی رایگان به پارک آبی، ساحل خصوصی، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، تلویزیون LCD، سالن بولینگ، ارائه امکانات سازگار با محیط زیست و…

رزرو بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در فلای تودی

از بین شهرهای توریستی ترکیه که با جاذبه های دیدنی و تفریحی تکرارشدنی سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می‌کنند، شهر ساحلی آنتالیا از جذاب‌ترین آن‌ها است. وجود هتل‌هایی که امکانات رفاهی و تفریحی کاملی را به مسافران عرضه می‌کنند و سواحل زیبایی که نظیر آن‌ها در کمتر شهری از جهان می‌توان پیدا کرد، موجب شده‌اند که سفر به آنتالیا در اغلب فصول سال به‌ویژه تابستان رونق داشته باشد. در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره این شهر را معرفی کردیم و به شما گفتیم که با اقامت در کدام هتل‌ها می‌توانید تعطیلاتی رویایی و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

 برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا، فلای تودی از معتبرترین مراجعی است که پیش روی شما قرار دارد؛ تنها کافی است به این وب سایت سری بزنید و در بخش پرواز خارجی و هتل خارجی، نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل مورد نظرتان اقدام کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط تهران آنتالیا و رزرو هتل است و از آنجایی که پشتیبانی در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود، سفری از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را به تمامی نقاط جهان تجربه خواهید کرد.

بدون نظر

ورود