کیف و کفش‌هایی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشه

کیف و کفش‌هایی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از خانم‌ها تلاش می‌کنن شیک پوش باشن، اما همیشه یک سری از اونها از بقیه خوشتیپ تر هستن! دلیل این اتفاق اینه که خوش تیپ بودن نکته‌هایی داره که اگه رعایت بشه، می‌تونه باعث بشه استایل خیلی بهتری داشته باشید. برای جمع آوری این نکات، به بررسی استایل‌های شیک پرداخته شده. بهتره با هم بریم و علاوه بر معرفی این نکات، روش‌های به کار گرفتن اونها برای ساخت یک استایل خوب رو بررسی کنیم.

قضاوت شخصیت شما از روی کیف و کفش

یک اصل بسیار مهمی که در سراسر دنیا شناخته شده‌ست، اینه که کیف و کفش شما نشون دهنده‌ی شخصیت شماست. حالا این شخصیت می‌تونه شلوغ، خلاق، ساده و آروم، مهربون یا… باشه. به همین دلیل که باعث اهمیت بسیار زیاد انتخاب درست کیف و کفش میشه. این قضیه اگه استایل مونوکروم باشه حتی مهم تره چون کیف و کفش شما توجه بقیه رو به خودش جلب می‌کنه و یه جورایی باعث خاص تر شدن استایلتون میشه.  مثلاٌ تو یه قرار کاری، مهمونی یا حتی یه دورهمی ساده، مردم وقتی کیف و کفش شما رو می‌بینن باید با خودشون فکر کنن ” عجب آدم حسابی‌ای که ست کیف و کفشش انقدر خوشگله و به استایلش میاد، این آدم صد در صد واسه همه چیزش انقدر دقت و سلیقه به خرج می‌ده ” . خلاصه کیف و کفش اگه درست انتخاب بشه می‌تونه خیلی استایلتونو شیک کنه.

خلاق باشید

خلاقیت مهم ترین نکته‌ای که باعث میشه بتونید استایل خوبی بسازید. از چارچوب‌هایی که برای ساخت استایل وجود داره بیرون بیاید تا بتونید یه دید وسیع تری به استایلی که قراره بسازید داشته باشید. خلاقیت علاوه بر این که به شما تو کشف کردن ترکیبات جدید کمک می‌کنه، بهتون این امکان رو میده که ایک استایل خاص و منحصر به فرد خلق کنید. این قضیه خیلی مهمه چون خلاقیت افراد با هم فرق داره و باعث میشه هر کسی استایل خاص و منحصر به فرد خودشو داشته باشه. از ترکیب کردن رنگ‌های خاص با هم نترسید بلکه تلاش کنید اونها رو خوب کنار هم بچینید. به عنوان مثال کیف و کفش‌هایی که دو رنگن علاوه بر این که استایل شما رو از یکنواختی در میارن، خاص تر از ست‌های کیف و کفشی هستن که یک طرح و یک شکلن! برای این که استایلتون زیاد هم رنگی رنگی نشه، بهتره تلاش کنید یکی از رنگ‌های کیف و کفش رو با تم اصلی استایلتون ست کنید. مثلاٌ اگه استایلتون سفیده، یک ست کیف و کفش آبی – سفید استایلتونو فوق العاده می‌کنه. برای خرید کیف دستی زنانه شیک از چرم کاکتوس کافی است به فروشگاه آنلاین کاکتوس مراجعه کنید و از جدیدترین محصولات ما دیدن کنید.

کیف و کفش‌هایی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشه

به موقعیت توجه کنید

هر کیف و کفشی، جا و موقعیت خاص خودش رو داره. توجه کردن به شرایط و موقعیتی که قراره از این ست کیف و کفش توش استفاده کنید باعث میشه مناسب موقعیت، جمع و در نهایت بحث استایل بسازید. کیف و کفش مناسب انواع استایل از جمله استایل مهمونی، استایل رسمی، استایل دورهمی و استایل کاری همگی با هم فرق دارن و باید موقع ساختنشون به المان‌هایی که استفاده می‌کنید توجه کنید. به عنوان مثال ست کیف و کفشی که باید تو موقعیت‌های اداری ازش استفاده کنید، باید رسمی باشه. منظور از موقعیت‌های اداری، جلسات اداری، کارهای بانکی و رسمی و امضای انواع قراردادهاست. ست کیف و کفش رسمی و اداری، یک ست ساده و معمولاً مشکی رنگه که علاوه بر زیبایی، خیلی راحته تا شما رو تو ساعت‌های طولانی کاری اذیت نکنه.

کیف و کفش‌هایی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشه

از طرفی ست کیف و کفشی که باید با استایل مجلسی و توی مهمونی استفاده بشه، بهتره رنگی و طرحدار باشه. اگه با کفش پاشنه بلند راحتین، باعث میشه استایلتون کاملاً مناسب مهمونی و مجالس و حسابی لاکچری بشه. کیف های مجلسی هم به خاطر تنوع بسیار زیادی که دارن، باید طبق سلیقه شخصیتون انتخاب بشن. کیف مجلسی می‌تونه بند بلند یا کوتاه و پارچه‌ای یا زنجیری داشته باشه که دست شما رو تو انتخاب باز می‌ذاره. بهتره کیف و کفش مجلسیتون یک رنگ باشه و ترکیب خوبی رو با لباس مجلسیتون بسازه. یک کیف مجلسی شیک باید علاوه بر این که با لباستون هماهنگه، خوش دست و راحت باشه و باعث اذیت شدن کتف و خسته شدن دستتون نشه. برای خرید کفش مجلسی زنانه جدید از چرم کاکتوس و جدیدترین مدل کیف مجلسی زنانه ۱۴۰۲ کافی است به فروشگاه آنلاین کاکتوس مراجعه کنید و از جدیدترین محصولات ما دیدن کنید.

کیف و کفش‌هایی که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشه

به راحتی خودتون توجه کنید

هر چقدر یک لباس، ست کیف و کفش، اکسسوری و سایر المان‌های یه استایل راحت باشن، به شما بیشتر خوش می‌گذره. چون باعث خستگی، عصبی شدن و در نهایت زده شدن شما نمیشن. نباید اگه صرفاً یک کفش خوشگله، بیخیال راحتی و خوش پا بودنش بشید تا خوش استایل به نظر برسید چون اگه حتی زیباترین کیف و کفش دنیا رو داشته باشید اما تو راحت نباشید، استایلتون خراب میشه. کیف باید زیبا و خوش دست و کفش باید لاکچری و خوش پا باشه. ست کیف و کفش پایین، علاوه بر شیک بودن خیلی هم راحته. چون از چرم گاو درست شده که باعث راحتیش میشه و علاوه بر این مزیت، خوش رنگ و خاصه. برای خرید کفش کالج دخترانه و جدیدترین مدل کبف دستی ۱۴۰۲ به فروشگاه آنلاین چرم کاکتوس سری بزنید تا امسال شیک پوش ترین باشی.

ساده بپوشید

خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنن یک لباس، اکسسوری یا ست کیف و کفش، هر چقدر شلوغ تر و پر جزئیات تر باشه قشنگ تره. در صورتی که اینطور نیست و اتفاقاً لاکچری ترین استایل‌ها، ساده و در عین حال زیبا هستن. ساده پوش بودن همچنین به شما این امکان رو میده تا با خیال راحت استایل بسازید چون در صورتی که المان‌های استایلتون ساده باشن، به راحتی با هم ست میشن اما اگه طرحدار باشن، استایلتون رو زیادی از حد شلوغ می‌کنن و ممکنه جزئیاتشون به هم نخوره. به همین دلیل، تلاش کنید از ست‌های کیف و کفش ساده‌ای که ترکیب رنگ خوبی رو با هم می‌سازن استفاده کنید. یکی از نکاتی که تو این بخش کمکتون می‌کنه، توجه به فصلیه که درش قرار دارید. استفاده از رنگ‌های اصلی یک فصل، باعث خاص تر شدن استایل شما میشه. ترکیب زرد، قرمز و نارنجی از جمله این ترکیب‌ هاست که بهترین استایل رو در فصل پاییز می‌سازه. خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنن اگه یک ست کیف و کفش ساده باشه، باعث سادگی استایلشون هم میشه در صورتی که اینطور نیست، بیشتر ست‌های کیف و کفشی که ساده هستن، لاکچری‌تر و شیک‌تر از ست‌های شلوغ و پر زرق و برقن.

چیزی که ست بالا رو خاص کرده، استفاده از یک کفش ساده با یک کیف دارای جزئیاته. سادگی کفش علاوه بر این که باعث شیک بودن کفش میشه، باعث میشه جزئیات کیف بیشتر به چشم بیاد. بنابراین استفاده از این ست خیلی راحته و میشه باهاش به راحتی یک استایل لاکچری و شیک ساخت. سادگی کفش همینطور بهتون این اجازه رو میده تا با استایل‌های متنوعی ازش استفاده کنید چرا که قرمز، از جمله رنگ‌هاییه که تقریباً با همه چیز ست میشه و در نهایت ترکیب خاصی می‌سازه.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود