سلبریتی های هالیوودی که بیشتر از ۲ بار ازدواج کرده اند

سلبریتی های هالیوودی که بیشتر از ۲ بار ازدواج کرده اند

در حالی که برخی سلبریتی ها سال ها زیر بار ازدواج نمی روند، برخی از آن ها هم هستند که مشکلی با ازدواج های چندین و چندباره ندارند. به استقامت آن ها می شود حسادت کرد چرا که هر کسی حاضر به تحمل حرف و حدیث و نگاه های منفی دیگران نیست. در عین حال، هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن یک ازدواج نیست، پس چرا شانس خود را برای پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب برای دومین یا سومین بار امتحان نکنند؟

در ادامه از سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت که بیشتر از ۲ بار ازدواج کرده اند.

پاملا اندرسون: ۶ بار

همسران سابق پاملا اندرسون، موزیسین های مشهور، تامی لی و کید راک، یک تهیه کننده ی هالیوودی به نام جان پیترز و حتی محافظ شخصی او، دن هیهرست بوده اند.

پاملا اندرسون با یکی از همسران خود هم ۲ بار ازدواج کرده؛ ریک سالومون ۲ بار، در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ همسر قانونی او بوده است.

هایدی کلوم: ۳ بار

زندگی مشترک هایدی کلوم با اولین همسرش، استایلیستی به نام ریک پیپینو از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به طول انجامید. چند سال بعد، هایدی کلوم با با موزیسین مشهور، سیل ازدواج کرد که در سال ۲۰۱۴ از او جدا شد.

این مدل مشهور حالا همسر نوازنده ی گیتار گروه موسیقی «توکیو هتل»، تام کالیتز است که ۱۶ سال از کلوم کوچک تر است. از قرار معلوم پای عشق که در میان باشد اختلاف سن دیگر مسأله ای نیست.

شان بین: ۵ بار

اولین زنی که شان بین با او ازدواج کرد، دوست دوران مدرسه اش بود. ازدواج آن ها ۷ سال به طول انجامید.

شان بین بعد از ازدواج اولش، ۳ بار دیگر و هر بار هم با یک بازیگر زن ازدواج کرد، ملانی هیل، ابیگیل کراتندن و جورجینا ساتکلیف. شان بین در سال ۲۰۱۷ با اشلی مور ازدواج کرد که کاملاً تصادفی با یکدیگر آشنا شده بودند.

کیت وینسلت: ۳ بار

با توجه به ۲ ازدواج اولش، از قرار معلوم کیت وینسلت علاقه ی خاصی به کارگردان ها داشت. او ابتدا با جیم تریپلتون و سپس با سم مندس نامزد کرد.

این بازیگر مشهور از سال ۲۰۱۲ همسر یک تاجر انگلیسی به نام ادوارد اسمیت است. کیت وینسلت از ۳ همسر خود ۳ فرزند دارد.

شان پن: ۳ بار

شان پن تاکنون با خواننده ی مشهور، مدونا و دو بازیگر زن، رابین رایت و لیلا جورج ازدواج کرده است.

شان پن با شارلیز ترون هرگز نامزد یا ازدواج نکرد. به گفته ی شارلیز ترون، او هرگز به ازدواج با شان پن فکر نکرده بود.

تام کروز: ۳ بار

تام کروز تاکنون با بازیگران زن، میمی راجرز، نیکول کیدمن و کیتی هولمز ازدواج کرده است. هیچ کدام این ازدواج ها هم موفق نبوده است.

در سال ۲۰۲۱، پس از جدایی از آخرین همسرش، تام کروز به جمع مجردهای هالیوود پیوست و هنوز نیز همینگونه است.

درو بریمور: ۳ بار

درو بریمور اولین بار در ۱۹ سالگی ازدواج کرد. ۲ ماه بعد، بریمور درخواست طلاق دارد و طولی نکشید که برای دومین بار هم ازدواج کرد. او این بار یک مجری به نام تام گرین را به عنوان همسر برگزید اما این زوج یک سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

درو بریمور از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ همسر یک مشاور هنری به نام کیل کوپلمن بود. این زوج سابق ۲ دختر دارند.

گری اولمدن: ۵ بار

همسر اول گری اولمدن، بازیگر زنی به نام لزلی منویل بود. آن ها بعد از ۲ سال و ۳ ماه، با داشتن یک فرزند از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج دوم گری اولمدن، مشهورترین آن بود. او از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ همسر اوما تورمن بود. همسران بعدی گری اولدمن، مدلی به نام دنیا فیورنتینو و خواننده ای به نام الکساندرا ادنبورو بودند.

گری اولدمن در سال ۲۰۱۷ برای پنجمین بار ازدواج کرد و این بار دل به نویسنده ای به نام ژیزلی اشمیت داد.

جنیفر لوپز: ۳ بار

اولین همسر جنیفر لوپز یک پیشخدمت به نام اوجانی نوآ بود. زندگی مشترک آن ها کمتر از یک سال دوام آورد. جنیفر لوپز پس از جدایی، همسر سابقش را مدیر رستوران خود کرد. این تصمیم اما عاقبت خوبی نداشت و به درگرفتن یک دعوای حقوقی میان آن ها انجامید.

همسر دوم جنیفر لوپز، رقصنده ای به نام کریس جاد بود که زندگی مشترکش با او کمتر از یک سال به طول انجامید. جنیفر لوپز از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ همسر دوست قدیمی اش، خواننده ی مشهور، مارک آنتونی بود. او در سال ۲۰۲۲ با بن افلک ازدواج کرد.

لیزا ماری پریسلی: ۴ بار

اولین همسر دختر الویس پریسلی، موزیسینی به نام دنی کیو بود. آن ها در سال ۱۹۸۸ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۹۹۴ از هم جدا شدند. ثمره ی این ازدواج ۲ فرزند بود.

چند هفته بعد از این جدایی، لیزا پریسلی با مایکل جکسون ازدواج کرد که به لطف پدرش در کودکی با او آشنا شده بود. ازدواج آن ها هم خیلی دوام نیاورد و از ۱۹۹۴ آغاز شد و در ۱۹۹۶ به پایان رسید. درخواست طلاق را لیزا پریسلی داد. به گفته ی پریسلی، او واقعاً عاشق جکسون بود.

لیزا پریسلی در اوت ۲۰۰۲ با نیکولاس کیج ازدواج کرد اما نوامبر همان سال درخواست طلاق داد. همسر چهارم لیزا پریسلی، نوازنده ی گیتار، مایکل لاکوود بود. آن ها صاحب ۲ فرزند دوقلو شدند. این زوج هم پس از ۱۰ سال از یکدیگر جدا شدند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • حاج حشمت فروردین ۱۸, ۱۴۰۲

    اینم از فرهنگ غربی
    واقعا شرم اوره

  • نرگس فروردین ۱۹, ۱۴۰۲

    آمارجنیفرغلطه.همینجا ک چهارتا گفتی خودت.اون قدبلند ارم بایداضافه کنین ک اسمش یادم نیست چشمای آبی فک کنم داشت قبل بن افلک.پ میشه پنج تا.

    • ناشناس فروردین ۱۹, ۱۴۰۲

      الکس رودریگزو میگی. جنیفر با اون نامزد کرده بود. ازدواج نکرده بودن باهم. اینا فقط آمار ازدواجهاشونه.