مدل موی خانم ها درباره شخصیت آن ها چه می گوید؟

مدل موی خانم ها درباره شخصیت آن ها چه می گوید؟

نحوه ی آرایش موهای ما هم مانند لباس و آرایش چهره مان، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. مدل های مختلف معنای ضمنی مختلفی دارند، البته این بدان معنی نیست که چون چنین ویژگی هایی دارید باید تنها همان یک مدل موی خاص را داشته باشید.

در ادامه می خواهیم ببینیم مدل موی خانم ها درباره ی شخصیت آن ها چه می گوید.

۱- بلند و حالت دار

موی بلند و حالت دار یعنی شما شخصیت بی دغدغه و کاریزماتیکی دارید. برای شما مهم نیست که دیگران چه فکری درباره تان می کنند. با این حال، گاهی خجالتی می شوید.

۲- مدل موی کوتاه یا پیکسی

اگر مدل موهایتان کوتاه یا پیکسی است، معنی اش آن است که تلاش نمی کنید خود را پنهان کنید و با مشکلات تان به طور مستقیم رو در رو می شوید. به علاوه، این معنی را می دهد که خیلی اهل رسیدن به خودتان نیستید. با این حال، این مدل موها نشان می دهد بیشتر اوقات سرتان شلوغ است و شخص فعالی هستید.

۳- موی دم اسبی سفت و محکم

موی دم اسبی شیک و مرتب یعنی فرد جسور و سلطه جویی هستید. از اینکه به دیگران نشان دهید چه کسی رئیس است، ترسی ندارید. به علاوه، معنی اش آن است که شما فرد بلندپروازی هستید اما ممکن است مغرور به نظر برسید.

۴- موی دم اسبی آزادتر

موی دم اسبی آزادتر به این معنی است که زندگی را آسان می گیرید و خیلی به خودتان نمی رسید و ظاهری جذب کننده دارید. به علاوه این معنی را می دهد که احتمالاً شخص فعالی هستید یا سرتان شلوغ است چون وقت آن را ندارید که ساعت ها برای موهایتان زمان بگذارید.

۵- موی بافته

بافتن موها یا ترکیب آن با مدل موی خود نشان می دهد که شما فردی هنرمند هستید و دوست دارید خلاق باشید. به علاوه این معنی را می دهد که شما شخص متواضع و شوخی هستید.

۶- مدل موی به هم ریخته

مدل هایی که در آن ها موها به عمد حالتی به هم ریخته دارند، به خاطر بی دردسر بودن شان این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این مدل به این معنی است که شما فرد بی دغدغه ای هستید که زندگی را آسان می گیرد و برایتان مهم نیست که همیشه فریبنده به نظر نرسید.

۷- مدل موی باب

مدل موهای باب کوتاه و بلند یک حس شیکی بی زحمت و دردسر را دارند. این مدل مو این معنی را می دهد که شما فردی بلندپرواز و سختکوش هستید، اما در عین حال، به ظاهر خود می رسید چون دل تان می خواهید حرفه ای به نظر برسید.

۸- مدل موهای نامتعارف

مدل موهایی که نامتعارف هستند یا جلب توجه می کنند، به این معنی هستند که شما فردی هنرمند هستید و اعتماد به نفس بالایی دارید. شما دوست دارید در مرکز توجه باشید و همه ی نگاه ها به شما باشد اما در عین حال، برایتان مهم نیست دیگران درباره ی شما چه فکری می کنند.

۹- بالا دادن موها

بالا دادن موها به این معنی است که شما دل تان می خواهد در هر موقعیتی کنترل همه چیز را در دست داشته باشید و دوست دارید روی نظم و برنامه کار کنید. با این حال، ممکن است فرد محتاطی به نظر برسید که از چارچوب های خود خارج نمی شود.

۱۰- موی صاف

اگر زیاد موهایتان را صاف می کنید، معنی اش آن است که شما پشتکار زیادی دارید و فرد کمال گرایی هستید. شما دل تان می خواهد هر کاری را به بهترین شکل انجام دهید. علاوه بر این، می خواهید در هر موقعیتی کنترل همه چیز را در دست داشته باشید.

۱۱- موی فر

موهای فر شما چه طبیعی باشد و چه نه، به این معنی است که شما فردی شوخ و بی دغدغه هستید. برای شما مهم نیست که موهایتان همیشه مرتب و بی عیب و نقص نباشد. شما زندگی را راحت می گیرد.

۱۲- مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای، چه بالای سر باشد و چه به شکلی آزاد در پایین سر، به این معنی است که شما فرد شیکی هستید اما در عین حال، دل تان می خواهد با دور کردن موهایتان از صورت خود، بتوانید به کارهای خود برسید. شما فرد صادق اما خون گرمی هستید.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود