بازیگران مشهور هالیوود که از فیلم خود اخراج شدند

بازیگران مشهور هالیوود که از فیلم خود اخراج شدند

خروج بازیگران از یک پروژه به دلیل اخراج شدن یا تصمیم شخصی آن ها برای کناره گیری اتفاق رایجی است و به این معنا نیست که آن ها به اندازه ی کافی بازیگران توانمندی نیستند. این اتفاق برای جودی گارلند و حتی ناتالی پورتمن در فیلم «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet) رخ داده است.

در ادامه از بازیگرانی خواهیم گفت که در زمان فیلمبرداری یا اخراج شدند و یا خود تصمیم به ترک پروژه گرفتند و بازیگر دیگری جایگزین آن ها شد.

مگان فاکس و رزی هانتینگتون وایتلی در «تبدیل شوندگان: نیمه تاریک ماه» (Transformers: Dark of the Moon)

در سال ۲۰۰۹ مگان فاکس از فیلم «تبدیل شوندگان: نیمه تاریک ماه» اخراج شد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که او در مصاحبه ای کار با کارگردان این پروژه، مایکل بی را یک کابوس توصیف کرد. تهیه کنندگان کار خواستار عذرخواهی فاکس شدند اما او زیر بار نرفت و اینگونه شد که رزی هانتینگتون وایتلی جایگزینش شد. فاکس گرچه هنوز بر سر نظر خود درباره ی مایکل بی مانده است اما حالا معتقد است که آن زمان نباید به آن شکل رفتار می کرد.

آن هاتاوی و کاترین هایگل در «باردار» (Knocked Up)

آن هاتاوی برای بازی در فیلم «باردار» انتخاب شد. با این حال، او با تصمیم سازندگان فیلم که قصد داشتند برای باورپذیری بیشتر سکانس زایمان نقش او از تصاویر واقعی زایمان استفاده کنند، مخالف بود. به همین دلیل، از پروژه کناره گرفت. بعد از او جنیفر لاو هیویت و کیت باسورث برای جایگزینی او تست دادند اما این نقش در نهایت به کاترین هایگل رسید.

دوگری اسکات و هیو جکمن در (X-Men)

دوگری اسکات قرار بود در اولین فیلم «مردان ایکس» (X-Men) در سال ۲۰۰۰ نقش ولورین را ایفا کند. با این حال، او آن زمان مشغول بازی در فیلم «مأموریت غیر ممکن ۲» (Mission Impossible) بود و با آنکه تمام تلاشش را کرد که در هر دو فیلم حضور داشته باشد، تام کروز مانع این کار شد. اسکات خود گفته به دلیل آسیب جسمی نبود که از بازی در این نقش بازماند، بلکه این کروز بود که اجازه ی این کار را به او نداد. در نهایت هیو جکمن جایگزین او شد که در این نقش ماندگار شد.

جیمز پیورفوی و هوگو ویوینگ در «وی مثل وندتا» (V for Vendetta)

جیمز پیورفوی پیش از آنکه تصمیم به ترک فیلم «وی مثل وندتا» بگیرد، به مدت یک ماه در این پروژه بازی کرده بود. علت این تصمیم آن بود که پیورفوی به این نتیجه رسید نمی تواند تمام فیلم را از پشت ماسک بازی کند. این اتفاق کارگردان فیلم، جیمز مک تیگو را به دردسر بزرگی انداخت. او هوگو ویوینگ را جایگزین کرد اما سکانس های پیورفوی را برای تدوین نهایی نگه داشت، چون فیلمبرداری دوباره ی تمام آن سکانس ها بسیار زمان بر بود.

نیکول کیدمن و جودی فاستر در «اتاق پناهگاه» (The Panic Room)

پیش از فیلم «اتاق پناهگاه»، نیکول کیدمن در فیلم «مولن روژ» (Moulin Rouge) بازی کرده بود که یک آسیب زانو برایش باقی گذاشته بود. این امر او را از رسیدن به آمادگی جسمانی لازم برای بازی در فیلم «اتاق پناهگاه» بازداشت، به همین دلیل تصمیم به کناره گیری از این پروژه گرفت. پس از آن، جودی فاستر جایش را گرفت که او نیز ۵ هفته بعد از شروع فیلمبرداری متوجه شد باردار است. کار فیلمبرداری به خوبی پیش رفت، اما مجبور شدند در صحنه های اکشن فاستر احتیاط بیشتری به خرج دهند.

کالین فرث و بن ویشاو در «پدینگتون خرسه» (Paddington)

کالین فرث قرار بود صداپیشه ی شخصیت پدینگتون خرسه شود اما تهیه کنندگان کار از فرم صدای او راضی نبودند. تصمیم برای خروج او از این پروژه به شکل دوستانه انجام شد و بن ویشاو جای فرث را گرفت. ویشاو اما در ابتدا برای پذیرش این پیشنهاد مردد بود، چون در گذشته تجربه ای مشابه داشت و مطمئن نبود بتواند به اندازه ی کافی خوب باشد. در نهایت او کار را به پایان رساند و نتیجه دقیقاً همان چیزی شد که تهیه کنندگان پروژه به دنبالش بودند.

جولیان مور و ملیسا مک کارتی در «هرگز می توانی مرا ببخشی؟» (Can You Ever Forgive Me)

جولیان مور برای بازی در فیلم «هرگز می توانی مرا ببخشی؟» انتخاب شد اما به دلیل تفاوت نگاهش با سازندگان پروژه از آن کنار گذاشته شد. این اختلافات بسیار مشکل ساز شده بود اما با انتخاب ملیسا مک کارتی به جای مور همه چیز به حالت عادی بازگشت. مک کارتی این نقش را تمام و کمال از آن خود کرد و حالا ممکن نیست بتوان مور را به جای او تصور کرد. فیلم نیز خود با تحسین رو به رو شد و مک کارتی برای نقش آفرینی اش در آن نامزد جایزه اسکار شد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود