«دست به مهره»؛ رئالیتی شوی جدید با اجرای اشکان خطیبی و حضور کمدین های محبوب

«دست به مهره»؛ رئالیتی شوی جدید با اجرای اشکان خطیبی و حضور کمدین های محبوب

در سال های اخیر برنامه های رئالیتی شو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و بازار تولید این نوع برنامه ها داغ است. البته برخی از آنها موفقیت چشمگیری داشته اند و برخی دیگر با استقبال کم تری مواجه شده اند. با این حال برنامه سازان فرصت مناسبی می بینند تا بازار رئالیتی شو را داغ نگه دارند. برنامه «دست به مهره» محصول سال ۱۴۰۱ یکی از جدیدترین برنامه های رئالیتی شو است که با اجرای اشکان خطیبی از پلتفرم نماوا پخش شده است.

رنامه کمدی دست به مهره

رئالیتی شو ایرانی «دست به مهره» به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی مهدی و صادق یاری در سال ۱۴۰۱ تهیه و تولید شده است. «دست به مهره»، سریالی رئالیتی شو و کمدی با اجرای اشکان خطیبی و با حضور چهره‌های محبوب است که با هدف رقم زدن لحظاتی مفرح و هیجان‌انگیز پخش می‌شود.
این برنامه جذاب با محوریت بازی‌های متنوع چهره‌های معروف با یکدیگر ساخته شده و شما می‌توانید پس از تماشای آن به همراه دوستان و خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان‌انگیز این برنامه را تجربه کنید. 

معرفی برنامه دست به مهره

رنامه کمدی دست به مهره

«دست به مهره» یکی از جدید‌ترین برنامه‌های شبکه نمایش خانگی است، که اخیرا توانسته هیاهوی زیادی را هم به پا کند. دلیل این حجم از هیاهو مجری منحصر به فرد آن است. در حقیقت این برنامه توسط اشکان خطیبی ارائه می‌شود. او را می‌توان جزو بازیگران توانایی دانست که اخیراً در آثار فاخری به ایفای نقش پرداخته است.

رنامه کمدی دست به مهره

حال او در مقام یک مجری به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. البته بسیاری تصور می‌کنند، که او به دلیل سابقه بازیگری خود نمی‌تواند در حوزه مجری‌گری چندان موفق عمل کند. با این حال باید عنوان کنیم که اشکان خطیبی پیش از این هم چندین بار سابقه مجری گری را در کارنامه خود داشته است. برای مثال در سال ۹۳ و با برنامه عیدانه جلوی دوربین رفته است. بر همین مبنا می‌توان گفت که تجربه مناسبی در این حیطه دارد. افزون بر اشکان خطیبی، افراد مشهور دیگری هم در پشت پرده این اثر وجود دارند. یکی از آن‌ها امید سهرابی است که در مقام کارگردان حضور دارد.

رنامه کمدی دست به مهره

او پیش از این هم آثار مختلفی را در شبکه نمایش خانگی به اجرا در آورده بود. افزون بر او، صادق و مهدی یاری هم در این اثر حضور دارند. آن‌ها تهیه کنندگی برنامه «دست به مهره» را بر عهده دارند. ترکیب این افراد در کنار همدیگر می‌تواند نوید یک برنامه پخته و منحصر به فرد را به مخاطبان بدهد.

موضوع برنامه کمدی دست به مهره

رنامه کمدی دست به مهره
ماهیت برنامه «دست به مهره» یکی دیگر از موضوعاتی بوده که ذهن اغلب مخاطبان را درگیر کرده است. در این رابطه باید عنوان کنیم که «دست به مهره» یک رئالیتی شو است، که در آن از سلبریتی‌ها و افراد مشهور دعوت می‌شود. در این برنامه ضمن گفتگو‌های محوری با آنها، چالش‌ها و مسابقات مختلفی هم برایشان تدارک دیده شده است.

رنامه کمدی دست به مهره

در این برنامه عموماً سلبریتی‌ها در مقابل همدیگر قرار گرفته و باید به رقابت با هم بپردازند. سبک جذاب و البته چالش‌هایی که آن‌ها را درگیر می‌کند، جذابیت بسیار بالایی دارد. همین عامل حواشی مختلفی را برای طرفداران ایجاد می‌کند. البته «دست به مهره» سعی کرده تا در قسمت اول خود بیشتر از کمدین‌ها و افراد فعال در حوزه طنز دعوت کند. از جمله این افراد می‌توان به علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، علی اوجی و… اشاره کرد.

شکی نیست که این افراد و البته چالش‌هایی که آن‌ها را درگیر می‌کند، می‌تواند طنز‌های موقعیت و ماجرا‌های منحصر به فردی را ایجاد کند که برای بسیاری از مخاطبان جذابیت بالایی دارد. همین عامل سبب شده تا طرفداران زیادی به دنبال تماشای برنامه «دست به مهره» باشند.

زمان پخش رئالیتی شو دست به مهره
زمان پخش برنامه «دست به مهره» یکشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۰ از پلتفرم نماوا است.

بیوگرافی اشکان خطیبی، مجری برنامه دست به مهره

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می‌باشد و تدریس هم می‌کند. خطیبی در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۹ ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند، سپس کارشان را به عنوان آهنگساز در تئاتر‌ها ادامه دادند.

رنامه کمدی دست به مهره

اشکان خطیبی در نهایت یکسال بعد (۱۳۷۸) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال ۸۳ هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • امیر فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    برانداز ها در سفره های هفت سینشان یکی از سین ها را سرنگونی بگذارند؛ ولی این پلشت در جیبش پول های حاکمیت را می گذارد.
    چقدر قشنگ خودتون به خودتون خیانت می کنید.