همه روابط عاشقانه آنجلینا جولی؛ از بیلی باب تورنتن تا برد پیت

همه روابط عاشقانه آنجلینا جولی؛ از بیلی باب تورنتن تا برد پیت

آنجلینا جولی روابط عاشقانه ی پر سر و صدایی در زندگی خود داشته، اما این روزها تمرکز خود را بر روی فرزندانش گذاشته است.

او پس از جدایی از همسر سابقش، برد پیت در سال ۲۰۱۶، یک سال بعد در مصاحبه ای گفت که بعد از این طلاق اندکی قوی تر شده است. او در اینباره گفت: «همه ی ما روزهای سختی داشتیم اما به عنوان یک مادر اولین و مهم ترین وظیفه ات در قبال فرزندانت است. آن ها در سال های سرنوشت ساز زندگی شان هستند و هر مسأله ی دیگری در اولویت های بعدی قرار می گیرد.»

گرچه طرفدارانش گهگاه گمانه زنی هایی درباره ی روابط عاشقانه ی جولی دارند، اما منبعی در سال ۲۰۱۸ به رسانه ها گفته بود که او علاقه ای به برقراری رابطه عاشقانه ندارد. این منبع گفته بود: «با هیچ کس در رابطه نیست و تا مدت ها هم نخواهد بود. تمرکز خود را روی فرزندانش و نیازهای آن ها گذاشته.»

جولی پیش از برد پیت، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ نیز همسر بیلی باب تورنتون، همبازی اش در فیلم Pushing Tin بود. شایعاتی هم درباره ی رابطه ی او با دویکند، خواننده ی مشهور آمریکایی بوده است.

جولی اخیراً در مارس ۲۰۲۳ با یک فعال زیست محیطی انگلیسی به نام دیوید میر در حال خوردن ناهار دیده شده است. با این حال، منبعی به رسانه ها گفته که دیدار آن ها صرفاً کاری بوده است.

در ادامه مروری بر روابط عاشقانه ی آنجلینا جولی خواهیم داشت.

جانی لی میلر

آنجلینا جولی با جانی لی میلر، بازیگر انگلیسی در سال ۱۹۹۵ هنگام بازی در فیلم «هکرها» (Hackers) آشنا شد. آن ها در سال ۱۹۹۶ در مراسمی بسیار مختصر با یکدیگر ازدواج کردند اما تنها یک سال بعد به دلیل برنامه ی شلوغ شان که آن ها را دور از هم نگه می داشت از یکدیگر جدا شدند. جولی در سال ۱۹۹۹ درخواست طلاق داد و جدایی آن ها همان سال نهایی شد.

علیرغم جدایی شان، جولی از میلر همواره به نیکی یاد کرده است. در سال ۲۰۰۳ او میلر را «مرد و دوستی قابل اعتماد» توصیف کرد. دو سال بعد حتی جولی و میلر با یکدیگر در لندن در حال خوردن شام دیده شدند. منبعی که شاهد این دیدار بود به رسانه ها گفته بود که آن ها اوقات خوشی را در کنار هم سپری کردند که مملوء از خنده و شادی بود و روشن است که هنوز دوستان خیلی خوبی برای همدیگر هستند.

بیلی باب تورنتون

جولی در سال ۱۹۹۹ با بیلی باب تورنتون آشنا شد که با او در فیلم Pushing Tin همبازی بود. این زوج یک سال بعد در لاس وگاس با یکدیگر ازدواج کردند، اندکی بعد از آنکه تورنتون به طور ناگهانی به نامزدی اش با لارا درن، بازیگر مشهور پایان داد.

شاید به یادماندنی ترین لحظه از زندگی مشترکی جولی و تورنتون در سال ۲۰۰۱ بوده باشد، زمانی که هر دوی آن ها با گردنبندی که یک شیشه از خون همدیگر از آن آویزان بود، دیده شدند. جولی حتی نام همسر آن زمانش را روی بازی چپ خود خالکوبی کرد.

این زوج در سال ۲۰۰۲ اعلام کردند مدکس را از کامبوج به سرپرستی گرفته اند. تورنتون هم از روابط قبلی خود ۲ فرزند داشت.

با این حال، جولی و تورنتون همان سال درخواست طلاق دادند و جولی حضانت مدکس را برعهده گرفت. طلاق آن ها در سال ۲۰۰۳ نهایی شد.

بعد از این جدایی، جولی خالکوبی نام تورنتون را از روی بازویش پاک کرد که بعدها خالکوبی مختصات جغرافیایی محل تولد فرزندانش و برد پیت جایگزین آن شد.

علیرغم جدایی شان، جولی و تورنتون هرگز جز تحسین چیزی درباره ی یکدیگر به زبان نیاورده اند. در سال ۲۰۰۸ تورنتون در مصاحبه ای جولی را فردی «فوق العاده» توصیف کرد و گفت که هنوز هم یکی از صمیمی ترین دوستان او است.

او حتی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۸ گفت که اگر سبک زندگی متفاوتی نداشتند احتمالاً رابطه ی آن ها ادامه پیدا می کرد. به گفته ی تورنتون، جولی «سبک زندگی ای جهانی» دارد و او «سبک زندگی ای برزن هراسانه» (فوبیای حضور در مکان های شلوغ).

علاوه بر این، پسر تورنتون، هری جیمز تورنتون در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه ای گفت که جولی هنوز هم هر سال برای او هدیه ی کریسمس می فرستد و آن ها گهگاه با یکدیگر تلفنی صحبت می کنند.

وال کیلمر

شایعات درباره ی رابطه عاشقانه جولی و وال کیلمر در سال ۲۰۰۴ بعد از همبازی شدن شان در فیلم «اسکندر» (Alexander) به وجود آمد، فیلمی که در آن نقش پدر و مادر اسکندر کبیر را برعهده داشتند که با یکدیگر در جنگ و دعوا بودند. گرچه هیچ مدرکی دال بر در رابطه بودن آن ها در آن زمان وجود ندارد، اما کیلمر در کتاب خاطرات خود که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد به علاقه ی آن زمان خود به جولی اذعان کرده است.

کیلمر نوشته دلش می خواست جولی را ببوسد، برایش یک جت گلف استریم بخرد و روی دم جت حروف اول نام او و خودش را بنویسد. او همچنین با اشاره به ماجرای به سرپرستی گرفتن مدکس توسط جولی او را «مدونای پست مدرن» توصیف کرده است.

کیلمر در کتاب خود اذعان کرده این علاقه تا حدی بود که تلاش کرد کارگردان فیلم را راضی کند سکانس های فلش بکی اضافه کند که پدر و مادر اسکندر را زمانی که عاشق یکدیگر بودند نشان دهد.

برد پیت

جولی و برد پیت در سال ۲۰۰۵ هنگام بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) با یکدیگر آشنا شدند. پیت آن زمان همسر جینفر آنیستون بود، گرچه آن ها در ژانویه ۲۰۰۵ از تصمیم خود برای جدایی از یکدیگر خبر دادند. طلاق آن ها همان سال نهایی شد.

ژوئیه ی ۲۰۰۵ پیت به همراه جولی به اتیوپی رفت تا او دومین فرزند خود، زهارا را به سرپرستی بگیرد. ژانویه ی ۲۰۰۶ نام خانوادگی مدکس و زهارا به جولی – پیت تغییر یافت. این زوج در مه ۲۰۰۶ صاحب اولین فرزند بیولوژیک خود، شایلو شدند.

بعد از به سرپرستی گرفتن پکس در سال ۲۰۰۷ و به دنیا آمدن دوقلوهایشان، ناکس و ویوین در سال ۲۰۰۸، این زوج در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر نامزد کردند. آن زمان مدیر برنامه های پیت به رسانه ها گفت: «این عهدی برای آینده است و فرزندان شان از این اتفاق بسیار خوشحال اند.»

جولی و پیت در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند. کیک عروسی شان را پاکس پخت و فرزندان شان همگی ساقدوش های آن ها بودند. این زوج در مصاحبه ای گفتند: «روز ویژه ای برای سهیم شدن با فرزندان مان و اوقات بسیار شادی برای خانواده مان بود.»

با این حال، ۲ سال بعد جولی درخواست طلاق داد و نیز خواستار اعطای حضانت فرزندان شان به خود شد. وکیل جولی به رسانه ها گفت: «این تصمیم برای حفظ سلامت خانواده گرفته شده است.»

پیت نیز در بیانیه ای گفت: «بابت این اتفاق بسیار ناراحتم ولی در حال حاضر سلامت روان فرزندان مان از همه چیز مهم تر است. از رسانه ها خواهش می کنم فضایی که در این دوران سخت به آن نیاز دارند را در اختیارشان بگذارند.»

طلاق جولی و پیت سرآغاز یک جنگ طولانی بر سر حضانت فرزندان شان بود. گرچه در ابتدا در سال ۲۰۲۱ زمان بیشتری برای دیدار پیت با فرزندانش در نظر گرفته شده بود، پیت دو ماه بعد این امکان را از دست داد، زمانی که قاضی پرونده به دلیل اعلام نکردن رابطه ی کاری اش با پیت برکنار شد.

در سال ۲۰۲۲ پیت از جولی به خاطر فروش سهم خود از کارخانه شراب سازی ای که قبلاً به همراه یکدیگر خریده بودند، شکایت کرد و در ماه اوت همان سال جولی خواستار انتشار اسناد اِف‌بی‌آی از ماجرای درگیری ای شد که یک بار میان او و پیت پیش از طلاق شان در هواپیما رخ داده بود.

منبعی نزدیک به پیت در مصاحبه به رسانه ها انگیزه ی جولی از این کار را زیر سؤال برد و گفت تنها قصد او ضربه زدن به همسر سابق خود است، امری بی فایده که نتیجه ای جز صدمه دیدن فرزندان شان و تمام خانواده نخواهد داشت.

دویکند

شایعات درباره ی رابطه عاشقانه جولی و دویکند در سال ۲۰۲۱ مطرح شد، زمانی که آن ها دو بار به همراه یکدیگر در حال خوردن شام دیده شدند.

منبعی به رسانه ها گفت آن ها مدتی است که همدیگر را می شناسند و ارتباط شان با اتیوپی باعث نزدیکی آن ها به یکدیگر شده است. دویکند با همکاری «برنامه غذای آمریکا» یک میلیون دلار برای کمک به اتیوپی اهدا کرده است و جولی دخترش زهارا را از اتیوپی به سرپرستی گرفته و «برنامه زهارا» را برای کمک به دختران در این کشور راه اندازی کرده است.

دویکند با انتشار قطعه ی Here We Go… Again در سال ۲۰۲۲ به این شایعات دامن زد که در جایی از متن آن می گوید «عشق جدیدم ستاره ی سینما است». با حال، نه جولی و نه ویکند تا به حال واکنشی به این شایعات نداشته اند و یک ماه بعد نیز دویکند در حال ابراز علاقه به یک دی جی زن به نام سیمی کدرا دیده شد.

منبع: people
مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • Mirsa اردیبهشت ۱, ۱۴۰۲

    درود به خانم مالتی شوهر

  • ش رستمی اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

    با این همه تعریف و تمجید از ازدواج جولی هر کدام از ازدواج هاش ۱یا دو یا سه سال بعد به طلاق کشیده شده تعجبم از این که کجای زندگی این زن و چنین مردانی موفقیت و عشق جای دارد !!! این چنین عشق هایی شیطانی ست و دوام ندارد .