کیانو ریوز جرأت خواستگاری از شریک عاطفی اش را ندارد

کیانو ریوز جرأت خواستگاری از شریک عاطفی اش را ندارد

کیانو ریوز ۵۸ ساله به قدری درباره ی زندگی شخصی اش پنهانکار است که گاهی فراموش می کنیم ۶ سالی است با الکساندرا گرانت، هنرمند ۵۰ ساله در رابطه عاشقانه است. تا به حال اطلاعات کمی درباره ی رابطه ی ریوز و گرانت منتشر شده، اما به تازگی، یکی از همبازی های ریوز از رابطه ی شاد این زوج گفته است.

ترجیح می دهند رابطه ی خود را پشت درهای بسته نگه دارند

کیانو ریوز و الکساندرا گرانت در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر آشنا شدند. در سال ۲۰۱۷ آن ها به این نتیجه رسیدند نقاط اشتراک شان به قدری زیاد است که دیگر نباید دور از هم بمانند. با این حال، آن ها رابطه ی خود را پنهان نگه داشتند و تازه در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار به عنوان یک زوج در ملأعام حاضر شدند.

ریوز و گرانت از آن زمان باز هم رابطه ی خود را شخصی نگه داشتند و تاکنون هیچ اظهار نظری در اینباره نداشته اند. با این حال، قسمت چهارم «جان ویک» فرصت آشنایی بیشتر با زندگی عاشقانه ی ریوز را برای طرفدارانش فراهم کرده است.

رابطه ی آن ها به همان خوبی است که به نظر می رسد

رینا ساوایاما همبازی ریوز در قسمت چهارم «جان ویک» به تازگی از ملاقات خود با الکساندرا گرانت در زمان همکاری اش با ریوز در این فیلم گفته است. ساوایاما که توانسته بود این زوج مشهور را در موقعیتی غیر رسمی ببیند مجذوب رابطه ی آن ها شده بود.

ساوایاما درباره ی ریوز و گرانت گفته: «آن ها فوق العاده اند. در برلین توانستیم مدتی باهم وقت بگذرانیم. باهم شام خوردیم و تجربه ی فوق العاده ای بود. هم انسان های زیبایی اند و هم زوج زیبایی.»

ساوایاما همچنین این فرصت را پیدا کرده بود تا به همراه آن ها در نمایشگاه گرانت حضور پیدا کند. او در اینباره گفته: «صادقانه بگویم، آن ها خیلی نرمال اند. کاملاً طبیعی و انسان. کیانو می تواند وجه سلبریتی بودنش را کنار بگذارد و وقتی با الکساندرا است واقعاً همینطور است. خیلی رابطه ی زیبا و همه چیز تمامی دارند.»

در آستانه ی ازدواج اند

از قرار معلوم همه چیز برای ریوز و گرانت عالی پیش می رود. در حقیقت، آنقدر عالی که ریوز نگران است رابطه ی بی عیب و نقص شان را خراب کند. منبعی به رسانه ها گفته ریوز یک حلقه ی ازدواج آماده کرده اما از خواستگاری از گرانت می ترسد چون طاقت نه شنیدن از او را ندارد.

بیشتر بخوانید:

الکساندرا گرنت زن جدید زندگی کیانو ریوز کیست؟

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • Mamaliii اردیبهشت ۱, ۱۴۰۲

    اگ بت نه گفت بکشش جام ویک خخخ

  • منتظری اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

    یعنی کلا سلیقه کیانو تعطیله 😐

    • حسام اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

      زیبایی از دریچه دید هر شخصی متفاوته و برای هر شخصی یک مفهوم خاصی داره

  • امیرمسعود اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

    زن بهش نمیخوره ۵۰ باشه حداقل ۷۰ سال رو داره

  • محمدرضا اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

    به خدا من روسری کنم سرم از این خشکلترم بیا من بگیر این چیه بابا همه روت کراش دارن