بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و تهران

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزش کولر گازی

گذراندن دوره آموزش تعمیر کولر گازی مزایای زیادی دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

۱- بهبود مهارت‌های فنی: یکی از اصلی‌ترین مزایای گذراندن دوره آموزش تعمیر کولر گازی، بهبود مهارت‌های فنی شماست. این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشکلات رایج کولر گازی را تشخیص دهید و آن‌ها را به درستی تعمیر کنید.

۲- افزایش درآمد: با داشتن مهارت‌های لازم برای تعمیر کولر گازی، شما می‌توانید به عنوان یک تعمیرکار حرفه‌ای کار کنید و درآمد خود را افزایش دهید. در واقع، تعمیر کولر گازی یکی از شغل‌هایی است که به دلیل اهمیت آن در فصول گرما، همواره درخواست بالایی دارد.

۳- افزایش اعتماد به نفس: آموزش تعمیر کولر گازی می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری برای انجام کارهای فنی بدهد. با داشتن این مهارت، شما قادر خواهید بود تا به صورت مستقل مشکلات کولر گازی خانه خود را حل کنید و نیازی به کمک تعمیرکاران حرفه‌ای نخواهید داشت.

۴- صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر: یکی از مزایای مهم گذراندن دوره آموزش تعمیر کولر گازی، کاهش هزینه‌های تعمیر است. با داشتن مهارت‌های لازم برای تعمیر کولر گازی، شما می‌توانید به راحتی مشکلات رایج کولر گازی را برای خودتان و آشنایانتان برطرف کنید، به جای اینکه برای تعمیر آن به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه کنید. 

دوره های آموزش کولر گازی نیز مانند تمامی دوره های تاسیسات در این آموزشگاه با بالاترین کیفیت ارائه می شود که علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های ۰۹۱۲۳۱۵۳۳۰۴ و ۰۲۶۳۲۷۲۱۰۴۸ تماس حاصل کنند. همچنین لازم به ذکر است که این آموزشگاه جهت رفاه حال دانشجویان پرداخت شهریه به صورت اقساط (بدون نیاز به چک و ضامن) را نیز فراهم کرده است. 

آموزش جوش لوله گاز 

جوش‌کاری لوله‌های گاز مهم است و نیاز به اجرای دقیق و صحیح دارد تا از حوادثی مانند نشت گاز و انفجار جلوگیری شود. برای جوش‌کاری لوله‌های گاز، شما باید به دقت دستورالعمل‌های ایمنی و فنی را دنبال کنید.

در ادامه چند مورد از مراحل مهم جوش‌کاری لوله‌های گاز آمده است:

  1. ابتدا لوله‌های گاز را باید به صورت دقیق برش داد و برای جوش‌کاری آماده کرد. برای این کار باید از ابزارهایی مانند دستگاه برش لوله و ماشین حالب استفاده کرد.
  2. قبل از شروع به جوش‌کاری لوله‌ها، حتما باید از وجود نشتی گاز اطمینان حاصل کنید. برای این کار، از دستگاه‌های تشخیص گاز مانند دستگاه‌های دتکتور گاز استفاده می‌شود.
  3. پس از اطمینان از عدم وجود نشتی گاز، باید لوله‌ها را به همراه دستگاه جوشکاری در محل جوش‌کاری قرار داد. برای جوش‌کاری لوله‌های گاز می‌توان از دو روش TIG و MIG استفاده کرد.
  4. برای جوش‌کاری، باید دمای دستگاه جوشکاری را به صورت دقیق تنظیم کرد تا دمای جوش، کافی برای جوشکاری باشد.
  5. پس از اتمام جوش‌کاری، باید کیفیت جوش را بررسی کرد و اطمینان حاصل کرد که جوش‌کاری صحیح و دقیق انجام شده است.
  6. نهایتاً باید از اجرای آزمایش‌های لازم برای تأیید ایمنی و کیفیت جوش اطمینان حاصل کرد.

آموزشگاه تاسیسات توان دوره های آموزش جوش لوله گاز را توسط اساتید با تجربه و برجسته به صورت کاملا عملی برگزار میکند و دانشجویان در انتها می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای نیز دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت تاسیسات توان مراجعه کنید و یا همین حالا با ما تماس بگیرید. 

آموزش تعمیر کولر

تعمیر کولر آبی و یا گازی یکی از مهارت هایی است که افرادی که علاقه به شغل های تعمیرات دارند می توانند بیاموزند. لازم به ذکر است که این گونه مشاغل از درآمد بسیار بالایی نیز برخوردارند. همچنین با دریافت مدرک فنی و حرفه ای که قابل ترجمه نیز می باشد. می توانند در کشور های دیگر نیز اقدام به یافتن شغل کنید. 

آموزش تعمیر کولر نیز یکی دیگر از دوره های آموزشی است که در مجموعه تاسیسات توان برگزار می شود. این دوره به صورت ۱۰۰ عملی و توسط اساتید دلسوز و متخصص آموزش داده می شود.  جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این دوره ، زمان تشکیل کلاس ها و شرایط ثبت نام می توانید به سایت تاسیسات توان مراجعه کنید و یا با شماره ی ۰۲۶۳۲۷۲۱۰۴۸ تماس حاصل بفرمائید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و تهران

آموزش کولر گازی در تهران 

آموزش کولرگازی یا تعمیر اسپیلت یکی از مشاغل پرطرفدار به حساب می آید. چرا که اسپیلت یا کولر گازی در هر دو فصل سرما و گرما کاربرد دارد. به همین دلیل بازار کار تعمیرکاران اسپیلت همانند تعمیرکاران کولر های آبی نبوده و محدود به فصل تابستان نخواهد بود . 

بیشتر خرابی های کولر گازی مربوط به ترموستات آن ها می شود. اگر ترموستات دچار مشکل و خرابی بشود ، کمپرسور نیز به دنبال آن به مشکل میخورد. پس مهمترین نکته هنگام تعمیر کولر گازی یا اسپیلت ، کنترل کردن ترموستات است. 

مجموعه تاسیسات توان نیز با دارا بودن دو شعبه ی فعال در تهران و کرج اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش کولر گازی در تهران و کرج کرده است. 

آموزش تعمیر پکیج 

دوره آموزش تعمیر پکیج در آموزشگاه تاسیسات توان در تهران و کرج، همانند دیگر دوره های آموزشی در این مجموعه، تحت نظر اساتید حرفه ای و مجرب برگزار می شود. 

پکیج ها به طور کلی دو وظیفه دارند :  1- گرمایش آب مصرفی ۲- گرمایش محیط  که بروز مشکل در هر کدام از این موارد باعث ایجاد مشکل در کل سیستم می شود. 

معمولا سیستم پکیج ها  از دو نوع تک مبدله و دو مبدله هستند که در دوره های آموزشی تاسیسات توان ، آموزش های مربوط به تعمیرات هر دو مدل پکیج به صورت کاملا عملی و تخصصی ارائه می شود و در انتها دانشجویان برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک فنی و حرفه ای از طریق این موسسه معرفی می شوند. 

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و تهران

آموزش پکیج در تهران 

دوره های آموزش پکیج در تهران یکی از پر تقاضا ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه تاسیسات توان می باشد. در این دوره نحوه ی تشخیص مشکل و عیب یابی انواع پکیج ها در برند های مختلف و همچنین چگونگی تعمیر آن ها به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود. کسانی که در این دوره شرکت میکنند می توانند پس از پایان دوره اقدام به دریافت مدرک فنی حرفه ای کرده و صاحب شغلی پر درآمد شوند. 

اگر شما هم به شغل تعمیرات پکیج که یکی از مشاغل پر درآمد در دنیا محسوب می شود می توانید با شماره های ۰۹۱۲۳۱۵۳۳۰۴ و ۰۲۶۳۲۷۲۱۰۴۸ تماس بگیرید تا با مناسب ترین قیمت ها ثبت نام خود را انجام دهید. 

آموزش آبگرمکن 

از آنجایی که در هر خانه ای حداقل یک آبگرمکن وجود دارد و در تمام فصول سال نیز در حال فعالیت است، تعمیرکاران آبگرمکن درآمد خوبی خواهند داشت. برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای آبگرمکن ابتدا باید دوره های آموزش آبگرمکن را گذراند که در مجموعه تاسیسات توان، این آموزش ها در سطح حرفه ای در دو استان تهران و کرج ارائه می شود. 

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و تهران

آموزش تعمیر آبگرمکن 

تعمیر آبگرمکن ممکن است به نظر مشکل و پیچیده بیاید، اما در واقع چندین نکته مهم وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به راحتی آبگرمکن خود را تعمیر کنید. در زیر تعدادی از این نکات را برای شما مطرح می کنیم:

  1. اطمینان حاصل کنید که برق قطع شده است: قبل از هر چیزی، باید مطمئن شوید که برق آبگرمکن شما قطع شده است. برای اطمینان از این مورد، بهتر است که دریچه برق آبگرمکن را قطع کنید.
  2. بررسی بخش های مختلف آبگرمکن: برای تعمیر آبگرمکن، باید بخش های مختلف آن را بررسی کنید. برای مثال، بررسی کنید که آیا شیرآلات و لوله ها درست کار می کنند و آیا مشکل در بخش مقاومت و یا کنترل کننده دما است.
  3. تمیز کردن بخش های آبگرمکن: یکی از مهمترین نکات در تعمیر آبگرمکن، تمیز کردن بخش های مختلف آن است. برای مثال، شما باید اطمینان حاصل کنید که فیلتر های آبگرمکن تمیز هستند و در بخش های دیگر همچون مخزن آبگرمکن، لوله ها و شیرآلات، هیچ گونه چسبندگی یا رسوبی وجود ندارد.
  4. تعویض قطعات آبگرمکن: در برخی موارد، باید قطعاتی را در آبگرمکن تعویض کنید. برای مثال، در صورتی که مقاومت آبگرمکن خراب شده است، باید آن را تعویض کنید. البته همیشه تعمیر به صرفه تر از تعویض است و تشخیص این این مورد که کدام یک بهتر است، بستگی به تشخیص تکنسین دارد. 

بعد از گذراندن دوره های آموزش تعمیر آبگرمکن در تاسیسات توان می توانید تمامی این موارد را به صورت حرفه ای انجام دهید. 

آموزش تعمیر آبگرمکن در کرج 

آموزش تعمیر آبگرمکن در کرج نیز یکی دیگر از دوره های آموزشی موسسه تاسیسات توان می باشد که در شهر کرج و تهران به صورت جداگانه نه برگزار می شود.  سرفصل های این دوره به شرح زیر است : 

  1. شناخت قطعات آبگرمکن: برای تعمیر و نگهداری آبگرمکن، ابتدا باید قطعات مختلف آن را بشناسید و مطمئن شوید که قادر به تشخیص اشکال و مشکلات آن هستید.
  2. تعویض قطعات خراب: در صورتی که قطعات آبگرمکن خراب شده باشند، باید آن‌ها را تعویض کنید. این شامل تعویض ترموستات، المنت‌ها، ولوهای گاز و قطعات دیگر است.
  3. تمیز کردن آبگرمکن: برای حفظ عمر و بازدهی آبگرمکن، باید آن را به طور منظم تمیز کنید. این شامل تمیز کردن رسوبات درون آن است.
  4. تنظیم فشار آب: برای جلوگیری از شکستن لوله‌ها و قطعات آبگرمکن، باید فشار آب را در حد مناسب تنظیم کنید. برای این کار، باید یک منبع فشارسنج به آبگرمکن متصل کنید و فشار را تنظیم کنید.
  5. نصب صحیح آبگرمکن: در صورتی که قصد نصب آبگرمکن جدید دارید، باید مطمئن شوید که آن را به طور صحیح و با استفاده از ابزارهای مناسب نصب کرده‌اید.
  6. رعایت ایمنی: در هنگام تعمیر و نگهداری آبگرمکن، باید به ایمنی خود و دیگران توجه کنید. از استفاده از ابزارهای مناسب و استفاده از لباس‌های ایمنی مانند دستکش‌ها و عینک‌های محافظ استفاده کنید.

تمامی موارد فوق به صورت کاملا حرفه ای و عملی در دوره آموزش تعمیر آبگرمکن در کرج آموزش داده می شود. 

برای ارتباط با این آموزشگاه می توانید با شماره های ۰۹۱۲۳۱۵۳۳۰۴ و ۰۲۶۳۲۷۲۱۰۴۸ تماس حاصل کنید.

یک نظر

ورود

  • samad بهمن ۲۷, ۱۴۰۲

    سلام دوره اموزش جوش لوله گاز و پکیج در این اموزشگاه به صورت قسطی به دانشجو ارائه می شود؟