ستاره های هالیوود در دوران دبیرستان چه شکلی بودند؟

ستاره های هالیوود در دوران دبیرستان چه شکلی بودند؟

دوران دبیرستان یکی از دوره های ویژه ی زندگی هر کسی است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سلبریتی های محبوب تان در دوران مدرسه چگونه بودند؟ با نگاهی به دوران دبیرستان سلبریتی ها به اطلاعات جالبی درباره ی آن ها می توان پی برد.

لیدی گاگا

او گرچه حالا با نام لیدی گاگا شناخته می شود اما در دوران دبیرستان استفانی جرمنوتا بود و بر اساس سالنامه ی سال ۲۰۰۴ مدرسه اش، همکلاسی هایش او را «استفی» و «جرم» صدا می زدند.

لیدی گاگا در سالنامه ی مدرسه اش نوشته بود که آرزو دارد یک روز بتواند در استادیوم مدیسون اسکوئر گاردن ِ نیویورک روی صحنه برود، آرزویی که سال ها بعد به حقیقت پیوست.

(سالنامه ی مدرسه نشریه ی سالانه ای است که در پایان هر سال تحصیلی منتشر می شود و حاوی تصاویری از دانش آموزان و خلاصه ای از فعالیت های مدرسه طی سال گذشته است.)

لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو در عکس موجود از دوران دبیرستانش بسیار کم سن به نظر می رسد.

دیکاپریو بعد از اتمام سال سوم دبیرستان، برای تمرکز بر بازیگری، درس را رها کرد. او مدرک دیپلم خود را بعداً گرفت.

اِما استون

اِما استون بازیگری را از ۱۱ سالگی آغاز کرد و بعد از حضور در چندین نمایش دانش آموزی در دوران راهنمایی، بعد از گذراندن سال اول دبیرستان، درس را نیمه تمام گذاشت تا به دنبال بازیگری رود.

استون در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه ای گفت که یک پاورپوینت تحت عنوان نام «پروژه هالیوود» درست کرد تا با آن پدر و مادرش را در مورد رویای او برای رفتن به لس آنجلس مجاب کند.

او در این مصاحبه گفت: «۱۴ سالم بود. روی پاورپوینت آهنگ “هالیوود” مدونا را گذاشته بودم. داشتم سعی می کردم این نکته را ثابت کنم که باید به هالیوود بروم و بازیگر سینما شوم.»

برد پیت

برد پیت در دوران دبیرستان نمره های خوبی می گرفت و در عین حال، تنیس و گلف بازی می کرد و عضو یک تیم مناظره بود. او در نمایش ها و تئاترهای موزیکال دانش آموزی هم شرکت می کرد.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز به یک دبیرستان کاتولیک تمام دخترانه می رفت.

او در مصاحبه ای درباره ی دوران دبیرستانش گفته: «من دوستانی داشتم اما با خودم راحت بودم. جزء دخترهای محبوب مدرسه نبودم.»

او وقتی در سال ۱۹۸۷ اولین فیلم خود به نام My Little Girl را بازی کرد هنوز به دبیرستان می رفت، فیلمی که در آن نقش یک دختر نوجوان را برعهده داشت که تحت شکنجه قرار می گرفت.

بن افلک

بن افلک رچه دانش آموز باهوشی بود اما همه ی نمره هایش بالا نبود چرا که بیشتر اوقات در کلاس ها غایب بود و علاقه ای به مدرسه نداشت.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن دانش آموز زرنگ و ممتازی بود و فعالیت های جدی علمی داشت.

پورتمن در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه ای گفت که در مهمانی های دوران دبیرستان شرکت نمی کرد. به جای آن، در مسابقه ی استعدادیابی علمی اینتل شرکت کرده بود که یکی از مهم ترین مسابقات پژوهشی برای دانش آموزان دبیرستانی محسوب می شود. او حتی توانسته بود به مرحله ی نیمه نهایی این مسابقه راه یابد.

مت دیمون

مت دیمون با دوست قدیمی اش بن افلک به یک دبیرستان می رفت.

دیمون در دوران دبیرستان در کلاس های تئاتر شرکت می کرد و در بعضی نمایش های دانش آموزی نیز حضور داشت. او در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای گفت که دوستی اش با بن افلک بود که مشوق و الهام بخش او برای رفتن به دنبال بازیگری شد. افلک او را راضی کرد تا در ۱۶ سالگی با یک آژانس بازیگری قرارداد ببندد.

دیمون در این مصاحبه گفت که اگر افلک نبود نمی دانست که بازیگری را از کجا شروع کند.

بلیک لایولی

بلیک لایولی در دوران دبیرستان دانش آموز بسیار فعالی بود.

لایولی در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه ای گفت: «من نماینده ی گروه تشویق کنندگان مدرسه در یک مسابقه و ۶ گروه مختلف دیگر بودم.»

لایولی وقتی در مجموعه فیلم The Sisterhood of the Traveling Pants بازی کرد هنوز به دبیرستان می رفت.

رایان رینولدز

رایان رینولدز در دوران دبیرستان نتوانست از درس تئاتر نمره ی قبولی بگیرد. این امر اما او را از تبدیل شدن به یکی از ستاره های هالیوود بازنداشت.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود