واکنش مصطفی میرسلیم به ماجرای جنجالی لندکروز و ساعت میلیاردی اش + ویدئو

واکنش مصطفی میرسلیم به ماجرای جنجالی لندکروز و ساعت میلیاردی اش + ویدئو

مصطفی میرسلیم نماینده ی پرحاشیه ی مجلس شورای اسلامی که در روزهای گذشته به دلیل اظهاراتش درباره ی تفاوت نداشتن پژو ۲۰۶ و لندکروز و همینطور مطرح شدن ادعاهایی در رابطه با ارزش میلیاردی ساعت مچی او خبرساز شده بود، در مصاحبه ی جدیدی به انتقادات از خود واکنش نشان داد.

میرسلیم، نماینده تهران، هفته ی گذشته در برنامه ای تلویزیونی درباره ی واردات خودروی خارجی به کشور با جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، به مناظره پرداخت. در بخشی از این مناظره وقتی رشیدی کوچی از هم قیمت بودن برخی خودروهای داخلی با خودروهای خارجی با وجود تفاوت فاحش در کیفیت و بالاخص ایمنی آن ها صحبت کرد و خودروهای پژو ۲۰۶ و لندکروز را در این رابطه مثال زد، میرسلیم در پاسخ مدعی شد هیچ تفاوتی میان این دو خودرو وجود ندارد. این صحبت میرسلیم با واکنش های زیادی رو به رو شد و کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از تصادف این دو خودرو، تفاوت ایمنی آن ها را به این نماینده مجلس متذکر شدند.

میرسلیم حالا در مصاحبه ی جدیدی در پاسخ به منتقدان خود درباره ی علت متفاوت نبودن پژو ۲۰۶ و لندکروز گفته: «هر دو خودرو به لحاظ حمل و نقل یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند.»

میرسلیم همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه به ادعاها درباره ی قیمت میلیاردی ساعت مچی خود پاسخ داد.

در روزهای گذشته برخی در فضای مجازی با استناد به تصاویر موجود از مصطفی میرسلیم که ساعت مچی وی در آن ها پیدا است، مدعی شدند ساعت وی از یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زدند.

میرسلیم که پیش تر نیز انتشار تصویری از کفش های او از برند آمریکایی ریباک (Reebok) جنجال برانگیز شده بود، با انتشار توییتی ادعای مطرح شده درباره ی ساعت مچی خود را تکذیب کرد.

این نماینده مجلس در مصاحبه ی جدید خود در اینباره گفت: « آن هایی که شایعه کردند ساعت چند میلیاردی دارم بیایند نصف قیمت به آن ها می‌فروشم.»

۳ نظر

ورود

  • ناشناس خرداد ۹, ۱۴۰۲

    میرسلیم تو که عاشق ایرانی…توکه پاینده میمانی… توکه ریبوک به پا داری … تو که فرزند …… تو که فیلیپ به دست داری … تو که ماشین بیق داری …توکه …میگردی ..تو که دوای هر دردی ..

  • گرگ خرداد ۹, ۱۴۰۲

    یه گرگ که ۸۰ میلیون انسان رو برده و بزغاله فرض کرده

  • علی خرداد ۹, ۱۴۰۲

    نصف قیمت هم بفروشی بازم سود کردی، مگه پول دادی بابتش؟ خدا میدونه شاید ی هدیه بوده بابت ی امتیاز!!!