اعتراف طرفداران تیلور سوییفت به پوشیدن پوشک در کنسرت های او!

اعتراف طرفداران تیلور سوییفت به پوشیدن پوشک در کنسرت های او!

طرفداران تیلور سوییت برای آنکه مطمئن شوند حتی یک دقیقه از اجرای زنده ی خواننده ی مورد علاقه شان را از دست نخواهند داد، از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. بسیاری از کسانی که در هفته های اخیر که در تور کنسرت جدید سوییفت شرکت کرده اند، با انتشار ویدئوهایی در شبکه اجتماعی تیک تاک راز خود را فاش کرده اند.

ترفند آن ها برای آنکه اجرای سوییفت را به خاطر دستشویی رفتن از دست ندهند و در عین حال خودشان را کثیف نکنند، پوشیدن پوشک بزرگسال است.

کنسرت تیلور سوییفت

و این ترفند از چیزی که احتمالاً تصور می کنید محبوب تر است.

یکی از اولین کاربرانی که این موضوع را مطرح کرد تیک تاکری به نام کاترین بود که قصد داشت در کنسرت تگزاس ِ تیلور سوییفت شرکت کند.

او در ویدئویی با انتشار تصویری از یک بسته پوشک بزرگسال، گفت: «با توجه به زمانی که صرف گرفتن بلیت کنسرت تیلور سوییفت کردم و اضطرابی که برایش کشیدم، می خواهم یک پوشک بزرگسال بپوشم چون نباید حتی یک دقیقه از کنسرت را هم از دست بدهم.»

صحبت های کاترین با موافقت بسیاری از دیگر کاربران مواجه شد.

کاربری نوشت: «من هم همینطور. حتی یک دقیقه اش را هم نباید از دست داد.»

کاربر دیگری هم نوشت: «با توجه به پولی که صرف بلیت این کنسرت کردم، من هم همینطور. شاید تمام روز را آب نخورم.»

کاربری هم نوشت: «کار هوشمندانه ای است.»

کنسرت تیلور سوییفت

تیک تاکری به نام مادلین هم ویدئویی از خود و دوستانش در حال آماده شدن برای یکی از کنسرت های اخیر تیلور سوییفت منتشر کرده است.

در این ویدئو مادلین و دوستانش را در حال خنده می بینیم و یکی از آن ها سعی دارد یک پوشک بزرگسال را زیر لباس خود بپوشد.

دوست مادلین از او می خواهد تا پوشک را برایش ببندد و مادلین از او می پرسد: «چرا بزرگ ترین سایزش را انتخاب کردی؟ ما پوشکی لازم نداشتیم که بالاترین جذب را داشته باشد. ما چیزی می خواستیم که از همه مناسب تر و جمع و جورتر باشد.»

بعد از آن دوست مادلین از جای خود بلند می شود و لباسش را مرتب می کند تا نشان دهد که پوشک با وجود حجیم بودن نسبی اش از زیر لباس بیرون نمی زند.

کنسرت تیلور سوییفت

این ایده از قرار معلوم با استقبال طرفداران تیلور سوییفت مواجه شده و بسیاری دیگر از آن ها هم تصمیم به استفاده از این ترفند گرفته اند.

تیک تاکر دیگری به نام اِما نیز ویدئویی از خود در محل برگزاری یکی از کنسرت های سوییفت در استادیومی در آریزونا منتشر کرده و در آن نوشته است: «اینجا هیچکس نمی داند پوشک تنم کرده ام.»

منبع: dailymail
۲ نظر

ورود