کدام تابلو دکوراتیو برای منزلتان مناسب است و باید از کجا تهیه شود؟

کدام تابلو دکوراتیو برای منزلتان مناسب است و باید از کجا تهیه شود؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در یک جامعه که تقریبا فرهنگ خانواده ها با یکدیگر مشابه است و یکسانی در چیدمان فضای زندگی و کار وجود دارد، می توان با بهره گیری از تابلو دکوراتیو تفاوت محسوسی در دکوراسیون فضای داخلی منزل یا محیط کار ایجاد کرد. تابلوهای نقاشی هنوز یکی از محبوب ترین انواع تابلو دکوراتیو است که مردم پس از قرن ها هنوز به آن علاقه نشان می دهند و می توان راهی جذاب برای منحصر به فرد نمایش دادن خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به گرانی و غیر قابل دسترس بودن آثار نقاشی هنرمندان بزرگ دنیا، استفاده از تابلو های دکوراتیو طرح یا چاپ این آثار هنری می تواند با قیمتی مناسب برای تزئین منزل شما استفاده شود.

چرا هنر در دکوراسیون منزل باید استفاده شود

هنر در اشکال و طرح های گوناگون تجلیل از بیان و مفهوم انسانی است. آثار هنری که در محیط منزل یا محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد، بر فضای ساکنان و مخاطبان تاثیرگذار است. زمانی که فردی در مقابل تابلویی از عناصر طبیعی و آرامش بخش قرار بگیرد، این حس آرامش به وی منتقل می شود؛ همچنین اگر تابلویی انتزاعی و هیجانی در مقابل بیننده قرار بگیرد، این حس هیجان غیر واقع گرا وجود وی را در بر می گیرد. همچنین اگر تابلویی احساس ترس، یاس، امید یا طراوت خالق اثر را به همراه داشته باشد، به نوعی گویا و انتقال دهنده این احساسات می باشد. بنابراین این نکته بسیار مهم است که از چه تابلویی در چه محیطی استفاده می کنید و چگونه می خواهید مخاطب خود را از نظر ذهنی مورد تاثیر قرار دهید.

کدام تابلو دکوراتیو برای منزلتان مناسب است و باید از کجا تهیه شود؟

برای تابلو دکوراتیو منزل باید به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از محل های عرضه تابلو فورنیمو است. فورنیمو توانسته در زمینه فروش تابلو دکوراتیو عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. انواع تابلو های دکوراتیو هنری با سبک های متفاوت از جمله تابلو کلاسیک، تابلو مدرن، تابلو پست مدرن، تابلو مینیمال، تابلو فانتزی و تابلو انتزاعی در فورنیمو گردآوری و برای شما عرضه شده است. در فورنیمو می توانید به آسانی و با خیالی آسوده به خرید تابلو دکوراتیو بپردازید.

کدام سبک هنری تابلو دکوراتیو برای منزلتان مناسب است؟

تابلو دکوراتیو نقاشی در سبک های متنوعی و با رنگ های گوناگون وجود دارد. برای خانه شما، محیطی که برای تابلو می خواهید تهیه کنید را باید در نظر بگیرید. بر اساس سبک هنری و مفهوم و احساسی که منتقل می کند می توانید در مکان های مختلف خانه تان از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال در اتاق های خواب تابلوهای دکوراتیو که حاوی مناظر طبیعی و آرامی باشند، می تواند آرامش طبیعت را به مخاطبان خود القا کند، زیرا طبیعت در ذات خود آرامش بخش است. در اتاق های معنوی یا عبادت می توان از آثار معنوی و متون مقدس یا شخصیت های مذهبی بهره برد تا روحی معنوی به آن فضا ببخشند. در اتاق های پذیرایی می توان از ابلو مدرن وتابلو انتزاعی استفاده کرد چون مملو از نوآوری و خلاقیت است. در محیط کار نیز می توان از تابلو دکوراتیو پرتره بهره برد. پرتره ها می توانند افراد موفقی را به تصویر بکشند و حس حرفه ای بودن، غرور، شجاعت و موفقیت را به مخاطبان انتقال دهند. همچنین تابلو مینیمال می تواند سادگی و روانی و  فروتنی را به مخاطبتان القا کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود