بهترین کلاه کاسکت کراسی

بهترین کلاه کاسکت کراسی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر موتورسواری در سبک کراس  و اسکیت بورد انجام می دهید باید از کلاه کاسکت کراسی استفاده کنید و ما در این مقاله شما را در انتخاب بهترین کلاه کاسکت کراسی راهنمایی خواهیم کرد .

اول از همه خوب است بدانید که مناسب ترین و بهترین کلاه کاسکت کراسی باید چه خصوصیاتی داشته باشد :

استاندارد داشته باشد : از استانداردهای مهمی که میتوان به آنها اشاره کرد استاندارد دی او تی و ای سی ای می باشد که همانند دیگر کلاه کاسکتها در کلاه کاسکت کراسی نیز نشانگر کیفیت ساخت و میزان مقاومت مناسب می باشد که توسط سازمانهای ایمنی معتبر اعطا میشود.

وزن کلاه کاسکت بسیار مهم است : از آنجا که معمولا در سبک کراس به مدت طولانی کلاه کاسکت کراسی را باید استفاده کنید اگر وزن مناسب و راحتی کافی نداشته باشد مسلما شما را خسته خواهد کرد و موتورسواریتان نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

آلیاژ به کار رفته در کلاه کاسکت : جنس قالب کلاه کاسکت کراسی باید از آلیاژِی شاخته شود تا در برابر ضربات شدید و برخورد با سنگ و اجسام سخت دیگر مقاومت کافی را داشته باشد از جمله بهترین این مواد میتوان به فایبر گلاس و پلی کربنات اشاره کرد .

وجود تهویه مناسب و کارامد : بدلیل تحرک بالای کراس سواران عدم وجود یک تهویه مناسب در کلاه کاسکت کراسی موجب تعریق بیش از حد سر و نیز کمبود اکسیژن در داخل کلاه خواهد شد که باعث خواهد شد موتورسوار کلافه و خسته شود ، بنا براین بهترین کلاه کاسکت کراسی باید یک تهویه کارامد در قسمت فک و نیز یک تهویه مناسب در پشت کلاه برای خروج هوا داشته باشد .

ویزور ضد تعریق و ضد خش کلاه کراسی باید دارای طلق استاندارد و مناسب باشد تا در آب و هوای نامناسب و یا آفتاب شدید از صورت موتورسوار به خوبی محافظت کند و نیز از نفوذ گردو غبار و ذرات به داخل کلاه جلوگیری کند .

پدهای جدا شونده و قابل شستشو : شاید از مهمترین خصوصیات بهترین کلاه کاسکت کراسی داشتن پدهای قابل شستشو و تعویض پذیر باشد زیرا با استفاده مداوم و گذشت زمان ابرهای داخلی بوی نامطبوعی به خود می گیرند و نیاز به شستشو پیدا میکنند که در غیر این صورت موتورسوار را بسیار آزار خواهد داد .

طراحی جدید و به روز : و در وحله آخر طراحی و رنگبندی کلاه کاسکت کراسی باید مدرن و جذاب باشد تا نظر هر کراس سواری را به خود جلب کرده و باعث ایجاد لذت بیشتر در موتور سواریتان شود .

در جمع بندی کلی باید گفت بهترین کلاه کاسکت کراسی باید در برابر ضربه و خط و خش مقاومت کافی را داشته باشد و در کنار این امر می بایست از استاندار بودن کلاه ایمنی خود پیش از خرید مطمئن شوید ، کلاه ایمنی مناسب با سایز سر خود را انتخاب کنید زیرا کلاه کاسکت کراسی نباید بر روی سرتان لق بزند .

بهترین روش این است که خرید کلاه کاسکت را بر اساس نیازهای خود انجام دهید نه صرفا بر اساس زیبایی یا یک برند خاص.

 وجود عینک دودی مناسب در کنار طلق نیز میتواند به آسایش و راحتی شما در مقابل تابش نور آفتاب بیفزاید .

۶ مدل کلاه کاسکت کراسی ایران با قیمت مناسب

بازار فروش کلاه کاسکت کراسی ایران نیز همچون دیگر کشورها غنی شده از برندها و مدلهای گوناگون که هر کدام نیز از خصوصیات و ویژگی های متفاوتی بهره می برند .

تعدادی از این برند های فعال در بازار ایران را برایتان نام میبریم :

۱ . ال اس تو : از نمونه هایی است که کیفیت بالا و طراحی شکیل را در کنار قیمت نسبتا بالا به مشتریان ارائه می دهد و با وجود قیمتی که دارد همچنان بسیاری از موتور سواران کشورمان علاقه خاصی به محصولات این برند نام آشنا دارند .

۲ . آیرو : از برند های مطرح و پر طرفدار کلاه کاسکت کراسی در بازار ایران به شمار میرود که کیفیت بالا و طراحی به روز آن بسیار زبان زد است .

۳ . راپیدو : از برندهای چینی مطرح فعال در بازار ایران که به تازگی کلاه کاسکتهای کراسی بسیار با کیفیت و استاندارد را روانه بازار کرده .

۴ . تکنو : زمان زیادی از حضور کلاه کاسکت کراسی تکنو در بازار ایران نمی گذرد ولی بدلیل طراحی و رنگبندی خاص و متنوع در کنار کیفیت مناسب در همین زمان کوتاه جای خود را در میان کراس یواران باز کرده .

۵ . ردلاین : کلاه کاسکت کراسی ردلاین نیز از تولیدات شرکتهای چینی می باشد که سالهاست در بازار ایران فعالیت دارد و نشان داده در صنعت تولید کلاه ایمنی موتور نیز حرفهایی برای گفتن دارد .

۶ . ال وی اس : کلاه کاسکت کراسی ال وی اس در کنار قیمت مناسب و وزن سبک ، کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهد ولی مسلما برای موتور سواری حرفه ای مناسب نخواهد بود .

قیمت کلاه کاسکت کراسی و ارتباط آن با کیفیت

 قیمت کلاه کاسکت کراسی نیز همچون دیگر کلاههای ایمنی موتور سواری به عواملی چون برند ، کیفیت ، آلیاژ مواد سازنده ، استاندارد ها و نیز نوع طراحی وابستگی دارد .

حال باید دید که این اختلاف قیمتها واقعا ارتباط مستقیمی با کیفیت کلاه کاسکت کراسی هم دارد یا خیر ، در پاسخ باید گفت  بله در بیشتر موارد با افزایش قیمت ، به همان نسبت کیفیت نیز بیشتر می شود .

معمولا برای انتخاب بهترین کلاه کاسکت متاستفانه  بیشترین مبلغ را نیز باید پرداخت کنیم که البته در راستای حفظ سلامتی و حفظ ایمنی هر چقدر بیشتر هزینه کنید مسلما برای خودتان بهتر است .  کراسی

و این ارتباط میان قیمت و کیفیت به طور قطع بی دلیل نیست در کلاه کاسکت کراسی با قیمت بالاتر از آلیاژ بهتر و گران تر همچون فایبر گلاس و پلی کربنات استفاده می شود که باعث مقاومت بیشتر کلاه کاسکت در مقابل ضربات و برخوردها خواهد شد  و این مواد را در ۹۰% موارد برند های معتبر استفاده می کنند که دقیقا دلیل بالا بودن قیمت کلاه کاسکت های برند های مشهور می باشد .

از دلایل دیگر بالا بودن قیمت کلاه کاسکت کراسی تولیدی برند های معتبر بدست آوردن استاندارد های مهم در این راستا و صرف کردن تحقیق و کار بیشتر برای توسعه و پیشرفت محصولات خود می باشد ، البته در ۱۰% موارد نیز کیفیت ارتباط مستقیم با قیمت بالاتر ندارد و می توانید با در نظر گرفتن عوامل دیگر از قبیل تهویه مطلوب ، قالب مناسب و مدرن و نیز طلق با کیفیت یک کلاه ایمنی با کیفیت قیمت مناسب تهیه کنید و البته استفاده از تجربیات دیگران نیز می تواند بسیار به شما کمک کند .

لیست قیمت کلاه کاسکت کراسی تولیدی چند برند مطرح در بازار ایران :

قیمتبرند کلاه کاسکت کراسی
۸.۸۰۰.۰۰۰    تومانairoh
۵.۰۰۰.۰۰۰  تومانRapido
۳.۰۰۰.۰۰۰  تومانTekno
۲.۸۰۰.۰۰۰  تومانRedline
۲.۶۵۰.۰۰۰ تا ۳.۳۰۰.۰۰۰  تومانLVS

نکات مهم در خرید کلاه کاسکت کراسی     

کلاه کاسکت کراسی اگر به رشته کراس علاقه دارید استفاده زیادی برای شما خواهد داشت زیرا برای اینکه از ورزش موتورسواری خود لذت ببرید باید ایمنی خود را به طور کامل رعایت کنید و از لوازم ایمنی استاندارد و مناسب استفاده کنید .

کلاه کاسکت کراسی بدون شک مهمترین لوازم ایمنی شما خواهد بود که در هنگام وقوع حادثه از مهم ترین بخش های بدن شما یعنی سر و صورت محافظت می کند ، در ادامه نکاتی را برای خرید کلاه کاسکت کراسی مطرح خواهیم کرد که شما را هرچه بیشتر در خرید و انتخاب کلاه ایمنی استاندارد و مناسب یاری دهد :

مرحله اول : مشخص کردن بودجه و میزان هزینه

پیش از اقدام به خرید کلاه کاسکت کراسی ابتدا نوع و هدف خود از خرید و استفاده کلاه ایمنی و نیز سطح ورزشی خود را مشخص کنید و پس از آن با در نظر گرفتن این مورد برای خود بودجه ای تایین کنید تا مناسبتربن گزینه را به نسبت سطح خود خرید اری نمایید .

بهترین کلاه کاسکت کراسی

مرحله دوم : مدل و برند مورد نظر خودتان را انتخاب کنید

پس از مشخص شدن بودجه به انتخاب بهترین کلاه کاسکت کراسی به نسبت آن بپردازید و با در نظر گرفتن برند های مختلفی که در بازار ایران موجود می باشد و مقایسه امکانات ، کیفیت و دیگر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد اقدام به انتخاب کلاه کاسکت کراسی مناسب برای خود کنید .

مرحله سوم : انتخاب اندازه مناسب

در انتخاب و خرید کلاه کاسکت کراسی مشخص کردن سایز مناسب و فیت سرتان بسیار مهم است زیرا اگر سر شما داخل کلاه ایمنی فیت نباشد احتمال وقوع حوادث خطرناکی وجود دارد ، برای انتخاب سایز مناسب سر خود میتوانید از جدول سایر بندی کلاه کاسکت استفاده کنید .

در مرحله چهارم : شما باید برای خرید بهترین کلاه کاسکت کراسی برای خود آن را بر روی سر خود تست کنید و در کنار سایز مناسب از راحتی و تطابق قالب آن با شکل سر خود اطمینان حاصل کنید .

درمرحله پنجم : استاندارد های کلاه کاسکت وسپایی را بررسی کنید ، در خرید خود استانداردهاییهمانند دات و ای سی ای را در نظر بگیرید که نشان دهنده کیفیت و مقاومت مناسب کلاه ایمنی موتور سیکلت میباشند .

در آخرین قدم که پس از خرید باید به آن توجه شود نگهداری از کلاه کاسکت کراسی خریداری شده و تعویض آن است زیرا پس از مدتی استفاده به نسبت نوع موتور سواریتان و بسته به نوع نگهداری شما کلاه کاسکت کراسی باید تعویض شود .

با رعابت کردن این نکات می توانید برای موتور سواری خود یک کلاه کاسکت کراسی مناسب و مطمئن خرید اری کنید تا هرچه بیشتر از ورزشتان لذت ببرید .

بهترین فروشگاه کلاه کاسکت کراسی تهران

شما برای خرید خود باید به یک فروشگاه کلاه کاسکت کراسی با تنوع بالا مراجعه کنید به طوری که بتوانید به راحتی از میان برندها و مدلهای مختلف خرید خود را انجام دهید و بتوانید مقایسه لازم را میان کلاه های ایمنی گوناگون انجام دهید .

بهترین کلاه کاسکت کراسی

یک فروشگاه کلاه کاسکت کراسی معتبر باید دارای ویژگی های زیر باشد :

وجود برندهای معتبر داخل فروشگاه : بهترین فروشگاه کلاه کاسکت کراسی باید برندهای معتبری را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. برندهای مشهوری مانند آرای ، راپیدو ، ردلاین و ال وی اس محبوبیت بسیاری در بین موتور سواران رشته کراس دارند .

 ارائه کیفیت بالا به مشتریان : بهترین فروشگاه کلاه کاسکت باید کلاه کاسکت با کیفیت بالا ارائه دهد. این به این معنی است که کلاه کاسکت باید با استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشد و از جنس مواد با کیفیت ساخته شده باشد.

پرسنل و فروشندگان با تجربه : بهترین فروشگاه کلاه کاسکت کراسی باید تجربه کاربری بهتری را به مشتریان ارائه دهد. به عنوان مثال، فروشگاه باید امکاناتی مانند تست کلاه کاسکت ، فروشندگان با تجربه و مطلع دارای آموزش‌های لازم برای راهنمایی مشتریان در انتخاب بهترین کلاه کاسکت کراسی داشته باشد

بهترین فروشگاه کلاه کاسکت باید خدمات پس از فروش خوبی را ارائه دهد : بهترین فروشگاه کلاه کاسکت کراسی باید خدمات پس از فروش کامل و قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه دهد. این شامل خدماتی مانند تعمیرات ، تعویض قطعات و تعویض کلاه کاسکت در صورت نیاز است .

بهترین قیمت : قیمت مناسب و رقابتی نیز از دیگر ویژگی هایی می باشد که بهترین فروشگاه کلاه کاسکت کراسی باید داشته باشد. این به معنی این است که قیمت کلاه کاسکت کراسی باید با کیفیت آن همخوانی داشته باشد و مشتریان به راحتی بتوانند آن را خریداری کنند .

در جمع بندی کلی ، برای خرید بهترین کلاه کاسکت باید به فروشگاه کلاه کاسکت کراسی با کلاههای ایمنی دارای استانداردهای ایمنی ، با کیفیت ، تنوع بالا ، برندهای معتبر، تجربه پرسنل بهتر، خدمات پس از فروش خوب و قیمت مناسب ، مراجعه کنید .

ما در فروشگاه کلاه کاسکت و مجموعه موتورمن با دارا بودن انواع برندهای متنوع کلاه ایمنی موتورسیکلت شما را در خرید بهترین کلاه کاسکت کراسی یاری خواهیم کرد .

تماس با فروشگاه کلاه کاسکت : ۷۹۲۱۰۹۸-۰۹۱۲

آدرس : تهران ، میدان رازی ، ضلع جنوب شرقی ، پلاک ۲۰ (فروشگاه کلاه کاسکت دات کام)

یک نظر

ورود

  • سعید آبان ۱۵, ۱۴۰۲

    فروشگاه کلاه کاسکت دات کام واقعا عالیه هر مدل کلاه کاسکت و لوازم موتور که بخوای دارن