مردان سلبریتی که با زنان بزرگ تر از خود ازدواج کردند

مردان سلبریتی که با زنان بزرگ تر از خود ازدواج کردند

برخی مردان سلبریتی عشق را با زنان مشهوری بزرگ تر از خود تجربه کرده اند. گرچه برخی از این زوج های مشهور اختلاف سنی چندانی با یکدیگر ندارند اما فاصله ی سنی در بعضی از این زوج ها قابل توجه است.

بن افلک و جنیفر لوپز: ۳ سال

بن افلک ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ۵۳ ساله در سال ۲۰۰۲ هنگام بازی در فیلم «گیگلی» (Gigli) با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی خیلی زود به رابطه عاشقانه منتهی شد و آن ها اندکی بعد در همان سال با یکدیگر نامزد کردند، اما در اوایل سال ۲۰۰۴ رسماً از جدایی خود خبر دادند.

بعد از جدایی بن افلک از همسرش جنیفر گارنر و همینطور جدایی لوپز از نامزدی الکس رودریگز، در سال ۲۰۲۱ افلک و لوپز بار دیگر باهم وارد رابطه عاشقانه شدند. افلک در سال ۲۰۲۲ دوباره به لوپز پیشنهاد ازدواج داد و او نیز پذیرفت و آن ها در همان سال باهم ازدواج کردند.

رایان گاسلینگ و اوا مندس: ۷ سال

رایان گاسلینگ ۴۲ ساله و اوا مندس ۴۹ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۱ در زمان بازی در فیلم «مکانی آن سوی کاج ها» (The Place Beyond the Pines) باهم آشنا شدند. این زوج علاقه ای به صحبت درباره ی زندگی مشترک خود ندارند و روشن نیست که به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کرده اند یا خیر، اما از همدیگر ۲ دختر دارند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا: ۱۰ سال

نیک جوناس ۳۰ ساله و پریانکا چوپرای ۴۰ ساله اولین بار در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند و رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کردند. این زوج در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر پیمان زناشویی بستند و ازدواج خود را با چندین مراسم جشن گرفتند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز: ۱۲ سال

سام اصغری ۲۹ ساله و بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله بعد از آشنایی با یکدیگر در سال ۲۰۱۶ در زمان ساخت موزیک ویدئوی Slumber Party اسپیرز با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. این زوج در سال ۲۰۲۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

هیو جکمن و دبورا لی – فرنس: ۱۳ سال

هیو جکمن ۵۴ ساله و دبورا لی – فرنس ۶۷ ساله اولین بار در سال ۱۹۹۵ در زمان بازی در یکی سریال تلویزیونی استرالیایی به نام «کورلی» (Corelli) باهم آشنا شدند و در سال ۱۹۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج ۲ فرزند دارند: یک پسر ۲۳ ساله به نام اسکار و یک دختر ۱۷ ساله به نام ایوا.

آرون تیلور – جانسون و سم تیلور – جانسون: ۲۳ سال

آرون تیلور جانسون ۳۳ ساله و سم تیلور – جانسون ۵۶ ساله در سال ۲۰۰۹ در زمان ساخت فیلم «پسر هیچ کجا» باهم آشنا شدند، فیلمی به کارگردانی سم که آرون که آن زمان ۱۸ سال داشت بازیگر آن بود.

این زوج که در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند (هر دو نام خانوادگی خود را به تیلور – جانسون تغییر دادند) حالا ۲ دختر دارند: ویلدا ری که در متولد سال ۲۰۱۰ است و رومی هیرو که در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد.

تام کاولیتس و هایدی کلوم: ۲۷ سال

تام کاولیتس ۳۳ ساله و هایدی کلوم ۵۰ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر دیده شدند. آن ها در سال ۲۰۱۹ در ایتالیا باهم ازدواج کردند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود