زوج های سلبریتی که در فیلم های مارول یا دی‌سی با یکدیگر همبازی بودند

زوج های سلبریتی که در فیلم های مارول یا دی‌سی با یکدیگر همبازی بودند

زوج های سلبریتی ای هستند که تجربه ی همبازی شدن با یکدیگر در فیلم های مارول یا دی‌سی را داشته اند. بعضی از آن ها اولین بار در همین فیلم ها با یکدیگر آشنا شدند و بعضی هم از پیش از آن با یکدیگر آشنا یا زوج بودند.

توبی مگوایر و کریستن دانست – مرد عنکبوتی (Spider-Man)

توبی مگوایر و کریستن دانست در سال ۲۰۰۰ در زمان بازی در فیلم «مرد عنکبوتی» با یکدیگر آشنا شدند که در آن نقش عاشق و معشوق داشتند.

مگوایر و دانست به ترتیب نقش های پیتر پارکر / مرد عنکبوتی و مری جین واتسون را از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ در سه‌گانه ی «مرد عنکبوتی» ایفا کردند.

آن ها در سال ۲۰۰۱ در زمان فیلمبرداری فیلم اول، رابطه عاشقانه ی کوتاه مدتی با یکدیگر داشتند.

سم ریمی، کارگردان این سه‌گانه در سال ۲۰۰۷ در مصاحبه ای گفت که ابتدا نگران تأثیر جدایی مگوایر و دانست بر همکاری شان در دو فیلم بعدی این سه‌گانه بود اما بعداً معلوم شد که نگرانی او بی مورد بوده.

او در اینباره گفت: «ظاهراً آن ها اواسط فیلم اول با هم وارد رابطه شدند… البته من آن زمان خبر نداشتم. آن ها قبل از فیلم دوم رابطه ی خود را تمام کردند. من نگران بودم که دیگر آن شیمی مابین شان را نداشته باشند، ولی بعداً معلوم شد که اینطور نبود.»

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت – مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class)

جنیفر لارنس و نیکلاس هولت که با یکدیگر ۵ سال در رابطه عاشقانه بودند، در سال ۲۰۱۱ در زمان بازی در فیلم «مردان ایکس: کلاس اول» با یکدیگر آشنا شدند.

لارنس در این فیلم نقش یک جهش یافته با قابلیت تغییر شکل به نام ریون / میستیک را برعهده داشت و هولت نیز نقش یکی از اعضای مردان ایکس به نام هنک مک‌ کوی / بیست را ایفا می کرد. شخصیت های آن ها در فیلم هم با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند و در ۳ قسمت دیگر از مجموعه فیلم «مردان ایکس» هم حضور یافتند؛ «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» (X-Men: Days of Future Past)، «مردان ایکس: آپوکالیپس» (X-Men: Apocalypse) و «مردان ایکس: دارک فینیکس» (X-Men: Dark Phoenix) که به ترتیب در سال های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ منتشر شدند.

خبر رابطه عاشقانه ی لارنس و هولت در سال ۲۰۱۱، چهار ماه پیش از اکران فیلم «مردان ایکس: کلاس اول» منتشر شد.

از قرار معلوم آن ها در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند اما پس از چند ماه در همان سال رابطه ی خود را از سر گرفتند.

لارنس و هولت در سال ۲۰۱۴ برای همیشه به رابطه عاشقانه ی خود پایان دادند.

رایان رینولدز و بلیک لایولی – گرین لنترن (Green Lantern)

رابطه عاشقانه ی رایان رینولدز و لیک لایولی را شاید بهترین دستاورد فیلم «گرین لنترن» که با بازخورد منفی منتقدان مواجه شد، بتوان دانست.

رینولدز در اواخر سال ۲۰۰۹ برای ایفای نقش هال جردن / گرین لنترن در این فیلم انتخاب شد. چند ماه بعد، در ژانویه ی ۲۰۱۰ معلوم شد بلیک لایولی نیز برای بازی در نقش کرول فریس انتخاب شده است که یک خلبان و معشوقه ی ابرقهرمان این فیلم بود.

رینولدز و لایولی در ژوئیه ی ۲۰۱۰ به مناسبت بازی در فیلم «گرین لنترن» به همراه یکدیگر در کامیک کان سن دیگو حضور یافتند، اما در آن زمان باهم رابطه عاشقانه نداشتند.

آن زمان رینولدز همسر اسکارلت جوهانسون بود (آن ها خبر جدایی خود را در دسامبر ۲۰۱۰ اعلام کردند) و لایولی نیز با همبازی خود در سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl)، پن بدجلی در رابطه عاشقانه بود (گفته می شود آن ها پس از ۳ سال رابطه عاشقانه، در سال ۲۰۱۰ از یکدیگر جدا شدند).

خبر رابطه عاشقانه ی رینولدز و لایولی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. آن ها در سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردند و حالا ۳ فرزند دارند.

اندرو گارفیلد و اِما استون – مرد عنکبوتی شگفت انگیز (Amazing Spider-Man)

اندرو گارفیلد و اِما استون بعد از آشنایی با یکدیگر در جریان بازی در فیلم های «مرد عنکبوتی» باهم وارد رابطه عاشقانه شدند.

در ۲ فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» (Amazing Spider-Man) که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ منتشر شدند، گارفیلد نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی و استون نقش گوئن استیسی را برعهده داشت.

گارفیلد در سال ۲۰۱۲ در مصاحبه ای گفت که وقتی در جریان تست بازیگری شان استون وارد اتاق شد او انگار «از خواب بیدار شد».

او در اینباره گفت: «انقدر حوصله ام سر رفته بود که شروع کرده بودم به مسخره بازی. داشتم وانمود می کردم تام هنکس یا ست روگن هستم. بعد اِما آمد داخل و بعدش یک حسی داشتم مثل اینکه شیرجه زده باشم داخل جریان تند آب ولی نخواهم دستم را به جایی بگیرم.»

گارفیلد همچنین در مصاحبه ی دیگری استون را به «یک شات اسپرسو» تشبیه کرد.

او همچنین گفت: «اِما خیلی پرانرژی و پرشور است و روحیه ی شوخ و شنگی دارد که خیلی هیجان انگیز است.»

روشن نیست آن ها دقیقاً از چه زمانی با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند اما در سال ۲۰۱۲ چند ماه پیش از اکران فیلم شان، در نیویورک در حال ابراز عشق به یکدیگر دیده شدند.

گارفیلد و استون در سال ۲۰۱۵ به رابطه عاشقانه ی خود پایان دادند.

تام هالند و زندایا – مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

بازی در فیلم «مرد عنکبوتی» زمینه ساز دوستی تام هالند و زندایا شد و آن ها در نهایت باهم وارد رابطه عاشقانه شدند.

هالند و زندایا در سال ۲۰۱۷ در جریان تست های بازیگری فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با یکدیگر آشنا شدند.

هالند پیش از آن در سال ۲۰۱۵ برای نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی انتخاب شده بود. او این نقش را اولین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) ایفا کرد که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

هالند بعداً در مصاحبه ای گفت که اولین دیدارش با زندایا بسیار خجالت آور بود و اصلاً خوب پیش نرفت.

در سال ۲۰۱۷ یعنی همان سالی که هالند و زندایا با یکدیگر در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» همبازی شده بودند، منبعی ناشناس به رسانه ها گفت که آن ها در زمان فیلمبرداری این فیلم با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

اما هالند و زندایا به سرعت این خبر را رد کردند و حتی در توییتر درباره ی آن شوخی کردند. طی سال های بعدی آن ها کماکان شایعه ی رابطه عاشقانه شان را تکذیب می کردند و از سویی دیگر، شایعاتی هم درباره ی رابطه عاشقانه ی آن ها با افرادی دیگر مطرح می شد.

در سال ۲۰۲۱ هالند و زندایا در لس آنجلس در حال ابراز عشق به یکدیگر دیده شدند که تصاویر آن نیز منتشر شد.

هالند بعداً در مصاحبه ای در همان سال ۲۰۲۱ گفت که این اتفاق برای او و زندایا حس «به سرقت رفتن حریم خصوصی شان» را داشت.

رابطه عاشقانه ی هالند و زندایا هنوز ادامه دارد.

آن ها بعد از «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۲ فیلم دیگر نیز با یکدیگر نقش آفرینی کردند: «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far from Home) و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»  (Spider-Man: No Way Home) که به ترتیب در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ منتشر شدند.

بن افلک و جنیفر گارنر – بی باک (Daredevil)

به گفته ی بن افلک، او و همسر سابقش جنیفر گارنر در سال ۲۰۰۳ در زمان بازی در فیلم «بی باک» به یکدیگر دل باختند.

آشنایی افلک و گارنر به سال ۲۰۰۱ در زمان بازی در فیلم «پرل هاربر» (Pearl Harbor) بازمی گردد اما آن ها در جریان بازی در فیلم «بی باک» به هم علاقمند شدند.

افلک ابرقهرمان این فیلم بود و گارنر نقش الکترا را ایفا می کرد.

این زوج در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند و بعداً صاحب ۳ فرزند شدند. با این حال، ازدواج آن ها در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید.

ایوان مک گرگور و مری الیزابت وینستد – پرندگان شکاری: و رهایی فانتزی یک هارلی کویین (Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

ایوان مک گرگور و مری الیزابت وینستد که در زندگی واقعی با یکدیگر زوج هستند، در فیلم «پرندگان شکاری» نقش رقیب داشتند.

وینستد و مک گرگور در زمان بازی در سریال «فارگو» (Fargo) که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد باهم آشنا شدند. آن ها در این سریال نقش عاشق و معشوق داشتند.

چند ماه بعد از انتشار سریال، خبر رابطه عاشقانه ی آن ها منتشر شد و از آن زمان با یکدیگر در مراسم ها شرکت کردند.

در فیلم «پرندگان شکاری» وینستد نقش هلنا برتینلی / هانترس و مک گرگور سرکرده ی خودشیفته ی یک باند تبهکاری به نام رومن سایونس / سیاه نقاب را برعهده داشت.

این زوج در سال ۲۰۲۱ صاحب اولین فرزند خود شدند و در سال ۲۰۲۲ باهم ازدواج کردند.

منبع: insider ، insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود