نیک جوناس زمانی که ۷ سال داشت همسرش را در مسابقات «دوشیزه جهان» دیده بود!

نیک جوناس زمانی که ۷ سال داشت همسرش را در مسابقات «دوشیزه جهان» دیده بود!

وقتی در سال ۲۰۰۰ پریانکا چوپرای ۱۷ ساله برنده ی مسابقه «دوشیزه جهان» (Miss World) شد، همسر آینده اش نیک جوناس ۷ سال داشت. مادر نیک، دنیس خاطره ی جالبی از پسرش در آن روز دارد که ماجرای عشق میان پریانکا و نیک را به چیزی از جنس قصه های پریان بدل می سازد.

نیک و والدینش شاهد آن لحظه بودند

پریانکا چوپرای ۴۰ ساله در مصاحبه ی جدید خود در یک برنامه ی تلویزیونی تعریف کرد که همسرش نیک جوناس که حالا ۳۰ سال دارد، بیش از ۲ دهه پیش از آنکه بر سر راه هم قرار گیرند، او را در تلویزیون دیده بود. او اذعان کرد: «خیلی ماجرای عجیب و غریبی است».

پریانکا خاطره ی عجیبی را تعریف کرد که مادر همسرش، دنیس میلر–جوناس به او گفته بود. دنیس برای پریانکا تعریف کرده بود که خانواده ی جوناس در سال ۲۰۰۰ برنده شدن پریانکا در مسابقه «دوشیزه جهان» را از تلویزیون دیده بودند، مسابقه ای که زمینه ساز فعالیت بازیگری پریانکا در بالیوود شد که بعدها در هالیوود ادامه یافت.

 پریانکا آن زمان هنوز یک دختر نوجوان بود

پریانکا همچنین گفت: «وقتی به عنوان دوشیزه جهان انتخاب شدم ۱۷ سالم بود. البته در واقع ۱۸ سالم بود چون تازه وارد ۱۸ سالگی شده بودم.»

او در ادامه اذعان کرد: «نمی دانستم دقیقاً دارم چه کار می کنم یا بعدش چه می شود. خیلی تمرین نداشتم.»

نیک هم آن زمان یک پسربچه بود

با این حال، پریانکا آن زمان نمی دانست که وقتی مشغول سخنرانی بعد از برنده شدنش است، همسر آینده اش به همراه خانواده ی خود در تگزاس مشغول تماشای او است.

مادر نیک به پریانکا گفته بود که خیلی خوب به خاطر دارد که یکی از روزهای ماه نوامبر بود و نیک آن زمان ۷ سال داشت. به گفته ی دنیس، پدر نیک علاقه ی زیادی به تماشای مسابقات زیبایی داشت و آن روز هم نیک آمد و نشست و برنده شدن پریانکا در مسابقه «دوشیزه جهان» سال ۲۰۰۰ را از تلویزیون دید.

عشقی که به قصه های پریان می ماند

وقتی از پریانکا سؤال شد که آیا فکر می کند عشق او و نیک مقدر شده بود، چوپرا در پاسخ گفت: «شاید.»

او همچنین گفت: «من خیلی به این موضوع اعتقاد دارم که دست تقدیر آدم ها را برای خاطر چیزی که در آن زمان مشخص باید در زندگی آن ها رخ دهد، در کنار هم قرار می دهد.»

پریانکا همچنین گفت معتقد است که آدم ها به این دلیل بر سر راه هم قرار می گیرند که باید باهم خاطره بسازند.

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند اما رابطه عاشقانه ی آن ها در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و آن ها در همان سال با یکدیگر ازدواج کردند. اولین فرزند این زوج، دختری به نام مالتی در سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود