عذرخواهی پیجر مرد فرودگاه امام خمینی به خاطر کلیپ تقلید صدای زنانه + ویدئو

عذرخواهی پیجر مرد فرودگاه امام خمینی به خاطر کلیپ تقلید صدای زنانه + ویدئو

در روزهای گذشته ویدئویی از بخش اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که نشان می داد یکی از کارکنان مرد با تقلید صدای زنانه، پرواز شانگهای را اعلام کرده بود. این ویدئو که در اصل در صفحه ی اینستاگرام این کارمند مرد منتشر شده بود، در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت. با این حال، روز گذشته این کارمند مرد ویدئوی دیگری از خود منتشر و در آن به دلیل ویدئوی تقلید صدایش عذرخواهی کرد.

ویدئوی تقلید صدای این کارمند مرد در روزهای گذشته به طور گسترده در شبکه های اجتماعی انتشار یافته بود. روشن نبود این ویدئو صرفاً یک شوخی بود یا بر خلاف تصور عمومی، پیجر فرودگاه امام خمینی درواقع یک مرد است که با صدای زنانه پروازها را اعلام می کند. واکنش کاربران به این ویدئو اغلب مثبت بود. با این حال، برخی هم با تصور استفاده از یک مرد برای بخش اطلاعات پرواز فرودگاه، واکنش منفی ای به این ویدئو داشتند.

حالا دو روز بعد از انتشار این ویدئوی پربازدید، این کارمند مرد یک ویدئوی عذرخواهی از خود در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده است. او در ویدئوی جدید خود تأکید می کند که ویدئوی منتشر شده از تقلید صدایش صرفاً یک شوخی بود و قصد زیر سؤال بردن همکاران خود در بخش اطلاعات پرواز را نداشت. این کارمند ضمن حلالیت طلبیدن از همکاران خود می گوید: «خوشحالم که ۸ سال در کنار شما بودم و در این مدت چیزهای زیادی از شما یاد گرفتم.»

گرچه در این ویدئو صحبتی از اخراج این کارمند مرد نشده است، اما اغلب کاربران معنای تلویحی آن را اخراج او دانسته اند.

دقیقاً روشن نیست علت انتشار ویدئوی عذرخواهی او چه بوده اما بسیاری از کاربران در واکنش به آن، ویدئوی تقلید صدای او را بی اشکال دانسته و از عذرخواهی او ابراز تعجب کرده اند.

چندی قبل نیز ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد صدای زنانه ی گوینده ی مشهور عابربانک ها در حقیقت متعلق به پسری به نام مهرداد مزرعه است که به طور مادرزادی صدایی زنانه دارد.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • اره ارع تیر ۱۹, ۱۴۰۲

    ما که پولشو نداریم بریم ترکیه
    ولی یکی از دوستای دبیرستان صداش همینطوری زنانه بود. ولی خودشو میدیدی ماشالله سیبیل چخماقی داشت. ابروهاش بهم پیوسته. پوست تیره.

    یه جایی کار میکردم مغازه بود. یه مشتری خانوم بود برعکس. صداش مردانه بود. هیکلش زنانه