زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید در مسابقات زیبایی شرکت کردند

زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید در مسابقات زیبایی شرکت کردند

هر ساله مسابقات زیبایی زیادی در سرتاسر دنیا برگزار می شود که افراد زیادی در آن ها شرکت می کنند. بنابراین تعجبی ندارد که برخی از مشهورترین زنان هالیوود هم کار خود را با شرکت در این مسابقات آغاز کردند و نشان دادند که از همان سن کم می توانند با زیبایی و کاریزمای خود توجه ها را به خود جلب کنند.

سلنا گومز

سلنا گومز گرچه حالا یکی از مشهورترین و موفق ترین خوانندگان زن دنیا است، اما زمانی یک مدل کوچک بود که توانسته بود تاج یک مسابقه زیبایی مخصوص کودکان را از آن خود کند. او در سال ۲۰۱۵ تصویری از حضور خود در این مسابقه منتشر کرد که نشان می داد ستاره شدن در تقدیر او بود.

هیلاری داف

هیلاری داف پیش از آنکه با نقش «لیزی مک گوایر» به شهرت برسد، خود را در مسابقات زیبایی محک زده بود. او در سال ۲۰۱۳ تصاویری از حضور خود در یک مسابقه زیبایی منتشر کرد که در آن بسیار کم سن و سال بود و لباسی با پرهای صورتی و گوشواره های مروارید داشت. او در شرح این عکس نوشته بود: «چیزهای اشتباه زیادی در این عکس هست.»

اپرا وینفری

اپرا وینفری در سال ۱۹۷۲ زمانی ۱۷ سال داشت برنده ی مسابقه زیبایی دختر شایسته سیاهپوست ایالت تنسی ِ آمریکا شد. به گفته ی وینفری این اتفاق به او کمک کرد اولین شغل خود در یک ایستگاه رادیویی را به دست آورد. او در مسابقه ی زیبایی دختر شایسته سیاهپوست آمریکا هم شرکت کرده بود.

میشل فایفر

میشل فایفر پیش از آغاز فعالیت بازیگری خود در دهه ی ۱۹۸۰، کار خود را با شرکت در مسابقات زیبایی شروع کرد، از جمله مسابقه زیبایی دختر شایسته ایالت کالیفرنیا در سال ۱۹۷۸ که مقام ششم آن را کسب کرد و همینطور در همان سال، مسابقه زیبایی دختر شایسته شهر اورنج کانتی ِ آمریکا که برنده ی نهایی آن شد.

شارون استون

شارون استون در سال ۱۹۷۵ برنده ی مسابقه زیبایی دختر شایسته شهر کرافورد کانتی ِ آمریکا شد و بعد از آن در مسابقه زیبایی دختر شایسته دنیا ایالت پنسیلوانیا شرکت کرد. اندکی پس از آن، استون به نیویورک نقل مکان کرد تا به دنبال کار مدلینگ برود.

میشل یئو

میشل یئو پیش از شروع بازیگری، در سال ۱۹۸۳ در سن ۲۱ سالگی برنده ی مسابقه زیبایی دختر شایسته مالزی شد. او در مصاحبه ای درباره ی این تجربه به شوخی گفت: «فکر کنم داورها نابینا بودند.» او همان سال در مسابقه زیبایی دختر شایسته دنیا نیز شرکت کرد.

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا پیش از بازی در نقش مشهورش در سریال «کدبانوهای وامانده» (Desperate Housewives) در مسابقات زیبایی ایالت محل زندگی اش، تگزاس شرکت کرده و در سال ۱۹۹۸ برنده ی مسابقه زیبایی دختر شایسته شهر کورپس کریستی شده بود.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا پیش از شروع کار در صنعت سینما در چند مسابقه ی زیبایی شرکت کرده بود، از جمله مسابقه زیبایی دختر شایسته دنیا در سال ۲۰۰۰ که برنده ی نهایی آن شد.

هلی بری

هلی بری گرچه حالا یک جایزه اسکار در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، اما در اواسط دهه ی ۱۹۸۰ توانست افتخارات متعددی در مسابقات زیبایی کسب کند. او در سال ۱۹۸۶ برنده ی مسابقه زیبایی دختر شایسته ایالت اوهایوی آمریکا شد، رتبه ی دوم مسابقه زیبایی دختر شایسته آمریکا را کسب کرد و در مسابقه زیبایی دختر شایسته دنیا به مقام ششم دست یافت که اولین شرکت کننده ی آفریقایی آمریکایی این مسابقه محسوب می شد.

دمی لواتو

دمی لواتو گرچه حالا یکی از ستاره های موسیقی پاپ است، اما در دهه ی ۲۰۰۰ در سنین ۷ تا ۱۲ سالگی در چند مسابقه زیبایی مخصوص کودکان در ایالت محل زندگی خود، تگزاس شرکت کرده بود.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز پیش از شرکت در برنامه ی تلویزیونی «کلاب جدید میکی ماوس» (The New Mickey Mouse Club)، طعم شهرت را در ۳ سالگی با حضور در یک مسابقه زیبایی محلی در ایالت محل زندگی خود، لوییزیانا چشیده بود.

کیتی پری

کیتی پری در دوران کودکی در چند مسابقه زیبایی شرکت کرده بود که گفته می شود در ۲ تای آن ها به مقام دوم دست یافته بود.

ریانا

ریانا که حالا فعالیت موفقی هم در دنیای موسیقی و هم در عرصه ی مد و زیبایی دارد، در سال ۲۰۰۴ توانسته بود برنده ی مسابقه زیبایی دبیرستان خود شود.

ریانا در مصاحبه ای گفت که او از همان زمان آرزوهای بزرگی در سر داشت و این مسابقات زیبایی همیشه برایش خنده دار و مضحک بودند اما دوستانش او را به شرکت در این مسابقه ترغیب کردند و توانایی هایش به او در یادگیری آموزش های مختلف لازم برای شرکت در مسابقه به کار آمد.

گل گدوت

پیش از تبدیل شدن به «زن شگفت انگیز» هالیوود، گل گدوت که متولد اسرائیل است، در سال ۲۰۰۴ برنده مسابقه زیبایی دختر شایسته اسرائیل شد و پس از آن به عنوان نماینده ی اسرائیل در مسابقه زیبایی دختر شایسته جهان شرکت کرد.

اما از قرار معلوم او خود علاقه ای به شرکت در مسابقات زیبایی نداشته، چرا که در یک بار در مصاحبه ای گفت که مادرش او را ثبت نام کرده بود. گدوت در اینباره گفت: «وقتی در مسابقه شرکت کردم اصلاً به برنده شدن فکر نکرده بودم، برای همین وقتی برنده شدم، این اتفاق مرا ترساند. با خودم گفتم: “چی؟ دختر شایسته اسرائیل؟ با آن همه بار سنگینی که روی دوش می گذارد؟”»

بعد از پیروزی در مسابقه دختر شایسته اسرائیل، گدوت سعی کرد با کارهای مختلفی مثل دیر کردن و پوشیدن لباس های نامناسب، شانس انتخاب شدنش برای مسابقه دختر شایسته جهان را از میان ببرد و بعدها متوجه شد که علاقه ی واقعی او به بازیگری است.

منبع: brightside ، brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود