امیر علی اکبری در ۲ دقیقه داستین جوینسون را وادار به تسلیم کرد + ویدیو

امیر علی اکبری در ۲ دقیقه داستین جوینسون را وادار به تسلیم کرد + ویدیو

امیر علی اکبری با پیروزی برابر داستین جوینسون در همان راند اول با امتیاز ناک اوت، خود را برای نبرد قهرمانی آماده می کند. در همان دقایق ابتدایی مسابقه، علی اکبری با ضربات هوک، نشان داد که سرحال تر و آماده تز از حریف است. مبارز ایرانی، جوینسون را با یک سری مشت به عقب راند و حریف کانادایی را در گوشه رینگ گیر انداختند.

مبارزه امیر علی اکبری و داستین جوینسون

او با دست راست ضربه محکمی به سر جوینسون زد و در شرایطی که دست های حریفش بالا بود، به راحتی توانست او را به زمین بزند. علی اکبری بلافاصله کنترل حریف را به دست گرفت و مبارز کانادایی را در موقعیت قفل صلیبی به دام انداخت.

مبارزه امیر علی اکبری و داستین جوینسون

با بستن و گیر انداختن هر دو دست، سر جوینسون کاملاً در معرض ضربات علی اکبری قرار گرفت و علی اکبری از چند ضربه استفاده کرد.در نهایت مبارز کانادایی به پایان را رسید و در دقیقه ۱:۴۸ بود که جوینسون تسلیم شد. علی اکبری با این برد جایزه نقدی ۵۰,۰۰۰ دلاری بدست آورد.

با این پیروزی علی اکبری به رکورد ۱۳ پیروزی و ۳ شکست رسید و احتمالا به مبارزه ای برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن دست پیدا می کند. با این شکست، جوینسون نیز به رکورد ۷ پیروزی و ۲ باخت سقوط کرد.

مبارزه امیر علی اکبری و داستین جوینسون

با این برد، به نظر می رسد امیر علی اکبری برای قهرمانی سنگین وزن خیز برداشته است. قرار بود علی اکبری پس از پیروزی بر داستین جوینسون در ONE Fight Night 12  در صبح امروز به مصاف آناتولی مالیخین برود اما پس از اینکه این دو مبارز نزدیک بود با هم درگیر شوند، این مبارزه کنار گذاشته شد.

پس از مسابقه علی اکبری و جوینسون، مالیخین به رینگ دعوت شد و بلافاصله شروع به طعنه زدن به علی اکبری و تمسخر او کرد، هرچند دقیقاَ مشخص نبود چه چیزی گفته می شود. این دو مبارز پیش از آنکه نزاع خاتمه یافته و مبارز روس به جای خود بازگردد، مدت کوتاهی با یکدیگر درگیر شدند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۹ نظر

ورود

  • امیرمسعود تیر ۲۴, ۱۴۰۲

    جیره خوار

    • علی تیر ۲۴, ۱۴۰۲

      فازت چیه گاگول؟

      • عادل تیر ۲۵, ۱۴۰۲

        فازش مثل فاز شما ساندیس خورای جیره خوار نیست

    • اشکان تیر ۲۵, ۱۴۰۲

      از هزار تا وطن فروش مثل شما بیشنر شرف داره

  • محمد تیر ۲۴, ۱۴۰۲

    این که فنچ بود باهاش مبارزه کرد حریفشو هر آدم عادی میزدم حریفش نصف خودشم نبود خیلی ناعادلانه بود

    • اشکان تیر ۲۵, ۱۴۰۲

      حریفش رو هر ادم عادی میزد؟ نصف خودش نبود مبارزه نا عدالانه بود؟ داریم راجب عنوان قهرمانی سنگین وزن صحبت میکنیم نه برنامه کودک جناب متخصص

  • ایران تیر ۲۵, ۱۴۰۲

    حالم ازش بهم میخوره بیشتر بهش میخوره نماینده کشورهای عربی اسلامی باشه تا ایران
    چیزی از ایرانی بودن توش نمیبینم

    • اشکان تیر ۲۵, ۱۴۰۲

      اونوقت اگه پرچشم شیر و خورشید بلند میکرد واسش دست و پا میشکوندی

  • اشکان تیر ۲۵, ۱۴۰۲

    درود بر شرفش قهرمان ایران زمین همیشه سالم و سلامت باشی