واکنش هنگامه قاضیانی به ادعاهای جنجالی عزت الله ضرغامی در برنامه «مهلا» + ویدئو

واکنش هنگامه قاضیانی به ادعاهای جنجالی عزت الله ضرغامی در برنامه «مهلا» + ویدئو

هنگامه قاضیانی به ادعاهای بحث برانگیزی که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره ی ماجرای کشف حجاب و بازداشت او در برنامه اینترنتی مهلا مطرح کرده بود، واکنش نشان داد. قاضیانی با انتشار استوری ای در اینستاگرامش اظهارات ضرغامی را تکذیب کرد.

در حالی که ضرغامی در صحبت های خود به توییت های قاضیانی اشاره کرده بود، این بازیگر مشهور در استوری اینستاگرامش نوشت:

من هیچوقت توئیتر نداشتم. شرح دستگیری در منزل و روزهایی که در بند ۲۰۹ هم بودم را نوشتم. هیچی را باور نکنید، غیر از آنکه خود بگم.

چند روز قبل عزت الله ضرغامی در برنامه اینترنتی مهلا مدعی شده بود هنگامه قاضیانی بعد از آزادی اش به او گفته بود که شخصاً به حجاب اعتقاد دارد و صرفاً به دلیل لج بازی اقدام به ضبط ویدئوی کشف حجاب کرده بود. همچنین به ادعای ضرغامی، قاضیانی از بازجوهای خود نیز تعریف کرده و حتی گفته بود پس از آزادی دلتنگ آن ها شده است.

ویژه برنامه اینترنتی مهلا که به مناسبت ماه محرم هر روز در پلتفرم روبیکا پخش می شود به یکی از جنجالی ترین موضوعات این روزها تبدیل شده است و تقریباً پس از پخش هر قسمت از این برنامه، ویدئوهای آن در شبکه های اجتماعی دست به دست و سوژه ی بحث کاربران می شود.

برنامه ی گفتگو محور مهلا با مجری گری محمد حسین پویانفر، مداح مشهور، امسال چهارمین فصل خود را سپری می کند. این برنامه ی مناسبتی گرچه در ماه محرم سال های گذشته نیز پخش شده بود اما اظهارات بحث برانگیز برخی مهمانان فصل جدید آن سبب شده برنامه مهلا امسال مورد توجه ویژه ای قرار گیرد و نقل محافل شود.

ضرغامی هنگامه قاضیانی

مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی زاده از جمله مهمانان مهلا بوده اند که صحبت های آن ها در این برنامه در روزهای گذشته با واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها رو به رو بوده است.

در یکی از این موارد، رجانیوز، رسانه ی نزدیک به جبهه پایداری در مطلبی از برنامه مهلا و مجری آن، محمد حسین پویانفر به شدت انتقاد کرده است. رجانیوز نوشته:

برنامه پویانفر مانند مسجد ضرار است و باید ویران شود!

برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر(ص) ویران شد.

همه می‌توانند درباره رابطه احساسی خود با امام حسین(علیه‌السلام) صحبت کنند اما همه نمی‌توانند بالای منبر بروند و درباره دین در قامت امر اجتماعی صحبت کنند. کدام مرجع به سلبریتی‌ها اجازه داده که برای دین‌داری مردم نسخه بپیچند و احکام صادر کنند؟

آقای پویانفر شما با استفاده از آنتن صداوسیما مطرح شدید و با حمایت نهادهای فرهنگی به این نقطه رسیده‌اید. وایرال شدن و دیده شدن به چه قیمتی؟

ضرغامی هنگامه قاضیانی

فرزین محدث، بازیگر مشهور هم یکی از مهمانان جدید برنامه ی مهلا بوده است که بخشی از صحبت های او در این برنامه واکنش برخی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

محدث در بخشی از این برنامه از پرهیز امام حسین (ع) از خشونت با دشمنان خود در روز عاشورا گفت. این اظهارات محدث اما انتقاد برخی کاربران را در پی داشت.

یکی از کاربران توئیتر به نام مجتبی با انتقاد از صحبت های این بازیگر نوشت: «جناب پویانفر! لطفا به آقای محدث بگید که طبق اسناد تاریخی، روز عاشورا حدود ۱۹۵۰ نفر فقط به دست امام حسین علیه‌السلام به درک واصل شدن! بقیه اصحابشون بماند! وقتی میگن حضرت مثل باز شکاری رفتن بالا سر حضرت قاسمی که زده بود به دل لشکر دشمن، فقط به این معنی نیست که حرکت سریع بوده!»

یاسین دیگر فعال توئیتری با اعتراض به سخنان محدث توئیت زد: «برنامه مهلا شب به شب داره مرزها رو جا به جا می کنه! بازیگر مهمان داره میگه امام حسین (ع) تو کربلا یک تیر نمی زنه و گفتگو می کنه. مشکل این جماعت اینه که نمی تونن درک کنن امام حسین (ع) به وقتش مذاکره می کرد به وقتش می جنگید. آقای پویانفر هم که… .»

عباس موزون، دیگر مهمان جدید برنامه مهلا بوده است که صحبت های او در این برنامه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

عباس موزون، مجری برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» که به موضوع تجربه گران مرگ اختصاص دارد، در برنامه مهلا نیز به ماجرای تجربه گر مرگی پرداخت که مدعی دیدن امام حسین (ع) بوده است.

به گفته ی موزون، این تجربه گر مرگ که تاکنون حاضر به حضور در برنامه «زندگی پس از زندگی» نشده، خلافکاری با جرایم متعدد بوده که هنگام فرار از دست پلیس دچار ضربه مغزی می شود و پس از فرو رفتن در کما با امام حسین (ع) دیدار می کند و از دستان ایشان جامی پر از شراب می گیرد.

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • مریم موسوی مرداد ۵, ۱۴۰۲

    ضرغامی و بقیه دوستانشون توی برنامه مهلا زبیر صفت است.خوب شد که چهره واقعی خودشون رو نشون دادن.

  • حق طلب مرداد ۶, ۱۴۰۲

    بعد حضور ضرغامی آنقدر نفرت مردم از این اقا بیشتر شد که مجبور شدن کامنت ها ببندن ، خانم قاضیانی با یک استوری گفت بر مواضع خودم هستم و پوشالی نیست عقایدم از اونور در زیر پست هاش اظهارات ضرغامی رد کرد ، ضرغامی به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن برای مطرح کردن خودش دوباره زندگی این زن در تلاطم قرار داد ، یک لحظه خودتون جای قاضیانی بذارید اینهمه سختی و زندان و از دست دادن کار بعد یوی بیاد بگه جو زده شده ! حالا جواب مردم چی بده ؟ اگر بگه دروغ میگه باز براش دردسر میشه اگر ساکت باشه متهم به هزار چیز میشه

  • امیر مرداد ۷, ۱۴۰۲

    ۱۹۵۰ نفر؟ مگه انیمه است!؟